Licitatie Publica - Covoare bituminoase pe drumurile judetene Covasna in anul 2010
Anunt de participare numarul 98400/21.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Covasna
Adresa postala: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520008, Romania, Punct(e) de contact: Szaba agoston, Tel.0267311190, In atentia: Demeter Pal, Email: [email protected], Fax: 0267351228, Adresa internet (URL): www.kvmt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Covoare bituminoase pe drumurile judetene Covasna in anul 2010
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Pe drumurile judetene din judetul Covasna (dupa cum sunt ele descrise amanuntit in Caietul de sarcini).
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie covoare bituminoase pe drumurile judetene Covasna in anul 2010, conform celor precizate in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
45233229-0-Lucrari de intretinere a acostamentelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul: executie lucrari de infrastructura. Cantitate: conform caierului de sarcini, min. 6.000 mp/lot si max. 30.000 mp/lot.
Valoarea estimata fara TVA: intre 629, 820 si 3, 149, 100RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se vor achizitiona noi lucrari similare pe baza art.122 lit.j) din OUG 34/2006 (daca e cazul).
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
25 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantii de participare: Lotul 1 - 3.000 lei, Lotul 2 - 3.000 lei, Lotul 3 - 3.000. Garantia de buna-executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare este din bugetul local al Consiliului Judetean Covasna.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conditiile legii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor locale valabil la data deschiderii ofertelor.Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelorla bugetul de stat valabil la data deschiderii ofertelor. (NOTA: Sunt eliminati ofertantii care au datorii la bugetul de stat sau la bugetul local). Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, din care sarezulte obiectul principal si domeniile secundare de activitate ale societatii in conformitate cu obiectul contractului. Certificat de atestare valabil emis de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de bonitate bancara. Bilantul contabil la 31.12.2008, inregistratde organele competente. Informatii generale ale operatorului economic.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele lucrari efectuate in ultimii 5 ani. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari impartite pe loturi (la care se depune oferta). Fisa experienta similara. Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor. Pentru persoanele insirate la niveluri specifice minime (de alaturi), ofertantii vor prezenta diplome, CV-uri, copii dupa cartile de munca, documente doveditoare ale calificarilorvalabile la data deschiderii ofertelor si/sau contracte de prestari servicii, daca nu sunt angajatii ofertantului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Statie de mixturi asfaltice 1 buc. Masina de taiat asfalt si beton cu disc diamantat 1 buc. Freza pentru imbracaminti asfaltice si de beton 1 buc. Autogudronator - 1 buc. Matura mecanica pentru curatirea suprafetei - 1 buc. Cilindru compactor 2 buc. Un responsabil tehnic cu executia. Un responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii autorizat de I.S.C. Un inginer constructor. Un maistru. Patru asfaltatori. Trei mecanici utilaje.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o singura runda de licitatie electronica pentru fiecare lot in parte.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. 3805 din 16.04.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.05.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2010 12:00
Locul: la sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere a ofertelor vor participa membrii comisiei de evaluare si au dreptul sa participe si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala: Bl. Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 603356, Romania, Tel.0268413741, Email: [email protected], Fax: 0268413741, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Covasna - Compartiment juridic-contencios si control acte administrative
Adresa postala: Piata Libertatii, nr.4, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520008, Romania, Tel.0267311190, Email: [email protected], Fax: 0267351228, Adresa internet (URL): www.kvmt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2010 15:08