Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Covoare bituminoase pe zona Ganesti, jud. Mures?


Anunt de participare numarul 107878/14.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JudetulMures
Adresa postala:  str. Primariei nr.2, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Punct(e) de contact:  Carmen Patran, Tel. 0265-263211, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0265-268718, Adresa internet (URL):  www.cjmures.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Judetul Mures
Adresa postala:  str.Primariei nr.2, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Punct(e) de contact:  Szabo Lorand, etaj 1, cam 69, Tel. 0265-263211 int 1293, Email:  [email protected], Fax:  0265-268718, Adresa internet (URL):  www.cjmures.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Judetul Mures
Adresa postala:  str.Primariei nr.2, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Punct(e) de contact:  Szabo Lorand, etaj 1, cam 69, Tel. 0265-263211int 1293, Email:  [email protected], Fax:  0265-268718
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Covoare bituminoase pe zona Ganesti, jud. Mures?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 142, DJ 142A, DJ151B, jud. Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Covoare bituminoase pe zona Ganesti unde sunt prevazute urmatoarele lucrari: - intretinerea suprafetelor degradate ( binder de criblura)- imbracaminte bituminoasa din beton asfaltic BA16 in grosime de 4, 00 cm.- taierea si impietruirea acostamentelor- curatirea santurilor si desfundarea podetelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-DJ 142 Tirnaveni-Balauseri, km 21+000 ? 22+000
-DJ142A Ganesti-Bagaciu-lim.jud.SB, km 1+000 ? 2+000; km 4+000 ? 5+000; km 6+000 - 7+500
-DJ 151B Ungheni-Capalna-Cund-lim.jud.SB, km 13+000 ? 14+000.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 459, 400RON
II.2.2) Optiuni
Da
Consiliul Judetean Mures isi rezerva dreptul de a achizitiona lucrari suplimentare /similare.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 25000 lei si garantie de buna executie 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul propriu al Consiliului Judetean Mures
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere sau de subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea, declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006, certificate constatatoare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local si de stat, Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Certificat de inregistrare si constatator emise de O.R.C, Atestarea din punct de vedere profesional in lucrari de drumuri si poduri.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de "informatii generale" cu declararea cifrei de afaceri pe anii 2007, 2008, 2009, Rezultatul exercitiilor financiare pe 3 ani (2007, 2008, 2009) vizate si inregistrate de organele competente, din care sa rezulte activitate profitabila, pentru anul 2010 se va prezenta bilantul la 30.06.2010 vizat si inregistrat de organele competente, din care sa rezulte activiate profitabila.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)minimum 2000000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani (2005 - 2009), experienta similara, Certificarea de buna executie din partea beneficiarului/clientului respectiv, Copia contractului adus ca referinta, Procesul - verbal de receptie in copie, (la terminarea lucrarilor si cea finala, daca este cazul, declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat cu contract individual, pe perioada nedeterminata si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Decl.privind personalul de conducere strict necesar pt indeplinirea contractului (pers de conducere, de executie, responsabilul tehnic cu executia, responsabilul autorizat sa desfasoare activitatea de control de calitate, responsabil autorizat pentru activitatea ce priveste sanatatea muncii si securitatea ocupationala a muncii, personal specializat in managementul de mediu, CV-uri, declaratii de disponibilitate, declaratie cu personalul muncitor de specialitate, acord de asociere sau declaratia si lista cu subcontractantii, certificat ISO 9001, ISO-14001, OHSAS 18001 impreuna cu anexele, Declaratie referitoare la cond de munca si protectie a muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
la experienta similara ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si a realizat in ultimii 5 ani maxim 4 contracte de lucrari de drumuri, al caror obiect a fost executarea unor lucrari de drumuri in cadrul carora au fost executate inclusiv covoare asfaltice pe drumuri nationale, judetene sau comunale. Valoarea cumulata a contractelor prezentate ca experienta similara trebuie sa fie cel putin 700000 lei fara TVA - Dotari minime solicitate: -masina de frezat/freza mecanica;
- instalatie de curatat sub presiune; -perie mecanica; -cilindru compactor; - autogreder;
- incarcator frontal, -repartizor finisor de mixturi asfaltice; - mijloace de transport specifice transportului de mixtura asfaltica dotate obligatoriu cu prelate; -raspanditor pentru emulsia bituminoasa cationica; -mijloacele de transport a materialului decapat; -statie de preparat asfalt sau contract cu un furnizor de asfalt; -statie de preparat emulsie sau contract cu un furnizor de emulsie; -laborator de grad II, autorizat; - Personal solicitat: -Sef santier ? specialist cu studii superioare in domeniul drumuri si poduri, absolvent cu diploma de licenta in domeniul respectiv, angajat cu norma intreaga a ofertantului ? vechimea minima in aceasta functie: 3 ani;
-Responsabil tehnic cu executia domeniul ?Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele? cu atestat valabil pe toata durata derularii contractului, angajat cu norma intreaga a ofertantului sau cu contract de colaborare, vechimea minima 3 ani. -Responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniul drumuri, poduri de interes national si judetean-angajat cu norma intreaga a ofertantului sau cu contract de colaborare vechimea minima 1 an; -un responsabil autorizat pentru activitatea ce priveste ?sanatatea muncii si securitatea ocupationala a muncii" (SSM); -Pers specializat in managementul de mediu; -pers calificat necesar exploatarii masinilor si utilajelor; - minim 2 asfaltatori.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
14067 din 14 septembrie 2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2010 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii si imputernicitii acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Mures
Adresa postala:  str.Bolyai Farkas nr.30, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540067, Romania, Tel. 0265-260323, Email:  [email protected], Fax:  0265-267856, Adresa internet (URL):  www.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Mures
Adresa postala:  str.Primariei nr.2, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Tel. 0265-263211, Email:  [email protected], Fax:  0265-268718, Adresa internet (URL):  www.cjmures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2010 18:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer