Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - COVOR BITUMINOS DJ 412 A Adunatii Copaceni-Darasti Vlasca km 14+300-20+500 (6,200 km)


Anunt de participare numarul 64488/23.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GIURGIU
Adresa postala: str. Bucuresti, nr.10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Punct(e) de contact: ADRIANA UDROIU, Tel.0246215685, In atentia: PANA LIDIA, Email: [email protected], Fax: 0246216511, Adresa internet (URL): str. Bucuresti nr. 10, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
COVORBITUMINOSDJ412 A Adunatii Copaceni-Darasti Vlasca km 14+300-20+500 (6, 200 km)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ412 A Adunatii Copaceni-Darasti Vlasca km 14+300-20+500 (6, 200 km)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
DJ412 A Adunatii Copaceni-Darasti Vlasca km 14+300-20+500 (6, 200 km)
Valoarea estimata fara TVA: 2, 436, 974RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 36500 lei, garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere cu obligatie de legalizare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 .Confirmarea decalaratiei, se va face prin prezentarea urmatoarelor certificate privind obligatiile de plata: - certificat de atestare fiscala, eliberat de DGFP, care sa ateste ca societatea nu are datorii, valabil la data deschideri ofertelor. - certificat privindtaxelesiimpozitele locale, care sa ateste ca societatea nu are datorii, valabil la data deschideri ofertelor.(formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitati in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.declaratie privind calitatea de participant la rocedura .Certficat de inmatriculare CUI;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare / altele echivalente, eliberate cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor. Lipsa codului aferent desfasurarii activitatii de executie a lucrarilor de drumuri din domeniile de activitate declarate la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala descalifica ofertantul sau asocierea.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. fisa de , ,informatii generale, , (formular B2)
2. informatii privind situatia financiara: o Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007)
-cerinta minima: Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007) sa fie egala sau mai mare decat 6.800.000, 00 lei, echivalentul a 1.868.747, 94 euro(1 euro = 3, 6388 la cursul BNR la data 17.09.2008).
Cursul leu/euro comunicat de BNR :
- 30.12.2005- 1 euro = 3, 6771 lei
- 29.12.2006- 1 euro = 3, 3817 lei
- 28.12.2007 - 1 euro = 3, 6102 leiOfertantul are obligatia saprezente:
- bilantul de verificare contabila la 31 decembrie 2005
- bilantul de verificare contabila la 31 decembrie 2006
- bilantul de verificare contabila la 31 decembrie 2007Bilanturile vor fi vizate si inregistrate de organele competente, prezentate in copie, semnate si stampilate de catre ofertanti, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cerinta minima: Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007) sa fie egala sau mai mare decat 6.800.000, 00 lei, echivalentul a 1.868.747, 94 euro(1 euro = 3, 6388 la cursul BNR la data 17.09.2008).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl privind lista principalelorlucrari, exec in ultimii 5 ani - se va prezenta cel putin o fisa de infprivind experienta similara conform cerintelor din Caietul de sarcini) ( ofert trebuie sa faca dovada incheieriisi indepin ultimii 5 ani, cel putin a unui contract de executie sau reparatie drum, pe reteaua de drumuri nat sau jud, cu o valoare egala sau mai mare de 730.000 lei, respectiv200.615, 59 euroal carui obiect a fost executia unor lucr sim; - copie dupa contractul prezentat in fisa de experienta similara, semnata si stamplilata de catre ofertant, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea conform cu originalul»
- copie legalizata dupa procesul verbal de receptie a lucrarii prezentate la experienta similara
- recomandare din partea beneficiarului, mentionat anterior, din care sa rezulte calificativul acordat cerinta obliogatorie: foarte bun original sau copie legalizata Recomandarea trebuie sa precizeze cel putinurmatoarele aspecte: a)modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv
b) daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate :
- neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari ;
- cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului ;
- receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate.Recomandarea aferenta lucrarilor executate pentru beneficiari/clienti din Romania, Recomandarile aferente lucrarilor executate in afara Romaniei se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana, autorizata.- certificat de atestare privind sistemul de management al calitatii ISO 9001 emise de organisme de certificare a sistemului de management, acreditate RENAR sau pentru operatori economici straini - document emis de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului demanagement de mediu ISO 14001 - certificate echivalente celor mentionate, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. - document emis de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului demanagement al sanatatii si securitatii ocupationale ISO 18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
dovada ca ofertantul a executat lucrari similare celor care fac obiectul contractului conform cerintelor din Caietul de sarcini) (formular B3) -original- ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii (semnarii) si indeplinirii (receptionarii) in ultimii 5 ani, cel putin a unui contract de executie sau reparatie drum, pe reteaua de drumuri natioanale sau judetene, cu o valoare egala sau mai mare de 730.000 lei, respectiv200.615, 59 euro(1 euro = 3, 6388 la cursul BNR la data 17.09.2008) al carui obiect a fost executia unor lucrari similare;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
durata de executie
10%
Descriere:
3.
termenul de garantie acordat lucrarii
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 16.01.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.10.2008 14:00
Locul: c j giurgiu, cam. 10, str. bucuresti nr. 10 , giurgiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
maxim 2 reprezentanti din partea fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: b-dul Stravopoleos nr.6 , sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostintade catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il consideranelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
directia juridica din cadrul Consiliului Judetean Giurgiu
Adresa postala: str. Bucuresti nr. 10, ,Localitatea: giurgiu, Cod postal: 070045, Romania, Tel.0246215685, Email: [email protected], Fax: 0246212434, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2008 14:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer