Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Covor bituminos DJ 505 Chiriacu - DN 5B, km 38+000 - 47+870, 9,870 km


Anunt de participare numarul 64655/24.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GIURGIU
Adresa postala: str. Bucuresti, nr.10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Punct(e) de contact: Pana Lidia, Tel.0246214594, In atentia: Lincan Ingrid, Email: [email protected], Fax: 0246212434, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Covor bituminos DJ 505 Chiriacu - DN 5B, km 38+000 - 47+870, 9, 870 km
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 505 Chiriacu - DN 5B, km 38+000 - 47+870,
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Covor bituminos DJ 505 Chiriacu - DN 5B, km 38+000 - 47+870, 9, 870 km
Valoarea estimata fara TVA: 4, 201, 680RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 84000lei RON, garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu obligatia de legalizare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- decl.priv. neancadr.in sit.prev.la art.180 si art.181;
- cert.atest.fisc., elib.DGFP si cert. taxe si impoz.loc.valab.la data desc.of.;
- decl.priv.calit.de partic.la proced.;
- Certficat de inmatriculare CUI;
- Certificat const. emis de ORC/Autoriz funct / altele echiv, elib cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii of.Persoane juridice /fizice straine
- doc. edif care sa doved. o forma de inreg. ca pers. Fiz. sau jur.sau de inreg./atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conf cu prev legale din tara in care of este stab.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.fisa de , ,inform gen, ,2.inform privind sit fin: - CA medie anuala pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007)
-CA medie anuala pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007) sa fie egala sau mai mare decat 11.700.000 lei, echiv. a 3.215.345, 72 euro
- Lichiditate globala- cerinta minima : valoare peste procentul de 100%
- Solvabilitate patrimoniala - cerinta minima: valoare peste procentul de 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
- decl. privind lista principlucrari, executate in ultimii 5 ani- cel putin o fisa de informprivind exp sim -original- of tb sa faca dovada incheierii (semnarii) si indeplinirii (receptionarii) in ultimii 5 ani, cel putin a unui contract de exec sau rep drum, pe reteaua de dr nat sau jud, cu o valoare egala sau mai mare de 1.200.000 lei, respectiv329.779, 05 euro- copie dupa contr prez in fisa de exp sim, semnata si stamplilata de catre of, pe pr rasp, pe fiecare pag cu mentiunea conform cu originalul»
- copie leg dupa pr verbal de rec a lucr prez la exp sim
- recom. din partea benef, calif acordat cerinta obliog: foarte bun orig sau copie leg, Resurse umane - decl refla per/org tehnic de spec - original-se va face dovada asig pers de spec
-Sef santier , Responsabil tehnic cu executia, Responsabil cu calitatea, Personal spec in mg de mediu
- CVurile (se prezinta in original) pers resp cu derulareacontr.- copie leg dupa certif de atest th-prof (RTE), eliberate de organele competent- copie legaliz dupa autorizpers compet sa desf activ de contl calit in dom care face ob contr, val la data desch of;
- o declar ref la efmedii anuale ale pers angajat cu contr indiv de munca, pe per. Nedet. si al cadrelor de condin ultimii 3 ani, precum si ale pers resp pt exec lucr original Resurse tehnice- decl ref la util, instal, echip teh, mijl de tr, lab si alte mijl fixe , Sustinere tehnica
- infomi privpartea din cont ce urmeaza sa fie indepl de catre subcontractanti si spec acestora; -original-certif de atesr privind sis de mg al calitatii ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001 Declaratie referitoare la conditiile de munca si protectie a muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Durata de executie
10%
Descriere:
2.
Pretul ofertei
80%
Descriere:
3.
Termen acordare garantie buna executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.10.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2008 12:00
Locul: Consiliului Judetean Giurgiu, str. Bucuresti nr. 10, camera 10 parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor (maxim 2 reprezentanti din partea fiecarui ofertant)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoles nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro ,
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul Consiliului Judetean Giurgiu
Adresa postala: str. Bucuresti nr. 10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 070045, Romania, Tel.0246218301, Email: [email protected], Fax: 0246216511, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.09.2008 18:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer