Licitatie Publica - Craiova Water Park? ? Complex de agrement acvatic in Parcul Tineretului din Municipiul Craiova ? PT+PAC+DDE
Anunt de participare numarul 104679/27.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Craiova
Adresa postala: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: sabina dumitru, Tel. 0251/415907 0722382962, In atentia: Sabina Dumitru, Email: [email protected], Fax: 0251/411561, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Craiova Water Park? ? Complex de agrement acvatic in Parcul Tineretului din Municipiul Craiova ? PT+PAC+DDE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: La sediul prestatorului si municipiul Craiova.
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie servicii de proiectare (PT+PAC+DDE), privind: "Craiova Water Park? ? Complex de agrement acvatic in Parcul Tineretului din Municipiul Craiova.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Craiova Water Park? ? Complex de agrement acvatic in Parcul Tineretului din Municipiul Craiova ? PT+PAC+DDE va cuprinde: - elaborare documentatii pentru obtinerea avizelor/acordurilor necesare eliberarii autorizatiei de construire;
- elaborare proiect tehnic, caiete de sarcini si liste de cantitati, inclusiv deviz confidential;
- elaborare documentatie tehnica pentru autorizarea executarii lucrarilor de constructii (DTAC, DTAD, DTOE);
- obtinere viza verificator tehnic atestat de proiect;
- intocmire detalii de executie;
- asigurarea asistentei tehnice de specialitate pe toata durata executiei lucrarilor.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 135, 866RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantiei de participare: 11.400 lei. Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al Consiliului Local al Municipiului Craiova.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord/contract de asociere. Autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (Anexa nr. 10);
- Certificate constatatoare privind indeplinirea ob. exigibile de plata: 1. Persoanele juridice romane tb. sa prezinte: a) certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale;b) certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contrib. de asigurari sociale la bugetul general consolidat;2. Persoane juridice straine: - Doc. edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor;
- Decl. privind calitatea de participant la procedura(Formular nr. 12C);
- Acord de asociere (Anexa nr. 44);pt pers. juridice/fizice romane- Certificat unic de inreg. emis de Oficiul Registrul Ccomertului;
- Certificat constatator emis de ORC in original, sau copie legalizata;Persoane juridice /fizice straine- documente care dovedesc o forma de inregistrare din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident;
- declaratie, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsab. pt. una dintre cele 2 optiuni: a) ca vor respecta conditiile impuse de art. 32, alin 7, din Legea nr. 273/2006;b) ca in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania (Formular nr. 24).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: 1) Bilanturile contabile la 31.12.2008, 31.12.2009 in copie, vizate si inregistratedeAdministratia Finantelor Publice (pentru Persoane juridice /fizice romane);
sau, pentru Persoane juridice /fizice straine
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivelul minim al cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii trei ani sa fie egal sau mai mare decat: 2.200.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 518.000, 52 Euro (1 Euro = 4, 2471 lei la data de 12.07.2010).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani(Anexa nr. 15);
- Experienta similara (Formular nr. 21). Ofertantul va face dovada incheierii in ultimii 3 ani a cel putin: - un contract de proiectare pentru amenajare peisagistica, sistematizare pe verticala, instalatii de pompare apa, terenuri de sport, locuri de joaca si agrement, iluminat- un contract de proiectare automatizari;
- un contract de proiectare retele electrice MT, JT ;
- un contract de pr. instalatii iluminat.Pt. aceste contracte of.are obligatia de a prezenta: copie contract, p. v.de receptie, Recomandare, Certificat de indeplinire a ob. contract.- Declaratie privind echip.tehnice(Anexa nr. 13);
- Declaratie privindpersonalului angajat si al cadrelor de conducere (Anexa nr. 14) si Inf. referitoare la personalul de conducere (Anexa nr.17);
Ofertantul tb. sa dovedeasca ca are la dispozitia sa pers.din urm. specialitati: -arhitect cu drept de semnatura;
- inginer proiectant constructii civile, retele si instalatii (apa - canal, electrice, gaze, telefonie), drumuri, arhitect peisagist;
-manager de proiect;
-inginer autorizat ANRE - tip Bp si tip C1A (sau echivalent).Se va prezenta ob. lista verificatorilor deproiect. Pt. personalulnominalizat cu indeplinirea contr.se vor prezenta ob.: CV, declaratie disponibilitate, copii contracte munca sau colaborare, acte calificari, atestate, legitimatii, diplome studii de profil.
-Inf. privind masurile de protectia a mediului. Ofertantul tb. sa prezinte ISO 14001 sau echivalent- declaratie prin care ofertantul va dovedi faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de mediu si protectia mediului;
-declaratie prin care ofertantul va dovedi faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii;
-Informatii privind subcontractantii. (Anexa nr. 18);
-Cerinte privind prezentarea de standarde de asigurare a calitatii -Ofertantul va prezenta ISO 9001 sau echivalent;
- Declaratie pe propria raspundere a proiectantului privind respectarea dreptului de proprietate intelectuala.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
21
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S6-006383 din 09.01.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2010 11:00
Locul: Primaria municipiului Craiova, str. A.I.Cuza nr. 7, Sala Nicolae Romanescu.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de catre ofertanti in acest sens.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ?Craiova Water Park?urmeaza sa fie finantat in cadrul Programului Operational Regional, axa prioritara 5 ? Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, domeniul de interventie 5.2 ? Crearea, dezvoltarea, modernizarea infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale si cresterea calitatii serviciilor turistice.
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire - Fisa de date a achizitiei, Caietul de Sarcini si Formularele sunt atasate electronic la prezentul anunt de participare.Documentatia tehnica (SF aprobat si alte studii tehnice) este realizata intr-un program ce nu permite atasarea acesteia in format electronic, aceasta poate fi procurata gratuit, pe suport magnetic, in urma unei solicitari scrise, de la sediul autoritatii contractante din Municipiului Craiova, str. A. I. Cuza, nr.7, de luni pana vineri, intre orele 8-16.00. In cazul in care documentatia va fi transmisa prin posta, operatorul economic va suporta costurile aferente transmiterii documentatiei. Planul urbanistic general al Municipiului Craiova este disponibil pe pagina de internet www.primariacraiova.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dolj ? Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Brestei nr. 12, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200420, Romania, Tel. 0251/418.612, Email: [email protected], Fax: 0251/419.851, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 256^2, alin. (1) lit. a, din O.U.G 34/2006:10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante, considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Craiova - Directia Juridica, Asistenta de specialitate si Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. A.I.Cuza nr.1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Tel. 0251/416235, Fax: 0251/411561
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.07.2010 16:02