Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Crearea de spatii publice urbane in Municipiul Piatra Neamt, prin construirea unui pod si a unei arii de parcari in zona intersectiei : Piata Stefan cel Mare, str. Orhei, b-dul Dacia si amenajarea complexa a paraului Cuejdiu.


Anunt de participare numarul 111878/25.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Piatra Neamt
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Localitatea:  Piatra-Neamt, Cod postal:  RO-610101, Romania, Punct(e) de contact:  Neculai Munteanu, Tel. 0233218991, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0233215374, Adresa internet (URL):  http: //www.primariapn.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice generale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Crearea de spatii publice urbane in Municipiul Piatra Neamt, prin construirea unui pod si a unei arii de parcari in zona intersectiei : Piata Stefan cel Mare, str. Orhei, b-dul Dacia si amenajarea complexa a paraului Cuejdiu.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Piatra Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Un pod casetat cu sens giratoriu care va gestiona fluxul de trafic existente si traficul atras si demolarea pasarelei pietonale existente, doua platforme carosabile cu lungimea de 100 ml, fiecare cu destinatie pentru parcari, amenajarea strazilor Orhei si bdul. Dacia cu supralargiri si suprainaltari, amenajarea rampelor de acces pe pod dinspre Piata Stefan cel Mare, strada Dacia si strada Orhei. Accesul la pod dinspre Piata Stefan cel Mare cu 4 benzi de circulatie si 2 trotuare, relocare retele utilitati si transport Lucrari hidrotehnice, Lucrari de arhitectura
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
45246000-3-Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
45262311-4-Lucrari de structura de baza din beton (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform proiectului tehnic, parte componenta a documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 32, 521, 343RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantiei de participare - 200.000 rongarantiei de buna executie ? 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
cofinantare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractanti / Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie pentru ofertant / ofertanti asociati/persoana care sustine ofertantul sau asocierea -Declaratii privind eligibilitatea , conform art. 180/ O.U.G. nr. 34/2006
Cerinta obligatorie pentru ofertant / ofertanti asociati : Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 /O.U.G. nr. 34/2006, Certificate de atestare fiscala valabile la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul de statsi /sau nu are datorii la bugetul local.
Calitatea de participant la procedura , certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 69 indice1 /O.U.G. nr.34/2006
Certificat constatator emis de ORC emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate a ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindicsau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.Certificat unic de inregistrare emis de ORC.
Persoane juridice /fizice straine - documente edificatoare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Documentele vor fi in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale; copii ale blilanturilor contabile pe ultimii 3 ani ( 2007, 2008 si 2009 ), vizate si inregistrate de catre organe competente. Rezultatul ultimului exercitiu financiar trebuie sa fie pozitiv, conform bilantului contabil.Se va prezenta declaratie bancara : dispunesau are acces la lichiditati, linii de credit, sau alte resurse financiare pentru proiectul pentru care se depune oferta, pentru o suma de cel putin 1.000.000 lei . In cazul unei asocieri , aceasta cerinta poate fi indeplinita cumulativ. (scrisoare de confort).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009): min. 64.000.000 lei lei,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. Declaratie privind resursele umane - personalul propus trebuie sa aiba minim 8 ani activitate efectiva in domeniu (drumuri si poduri, imbunatatiri funciare si hidrotehnice)Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat MDRT; Responsabil cu asigurarea calitatii AQ/CQ atestat ISC, Coordonator SSM, autorizat. De prezentat: CV- uri, copii diplome, atestate, autorizatii si certificate profesionale, declaratie de disponibilitate pentru intreaga durata de executie a lucrarilor, copii contracte de munca sau colaborare, B. lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, cuprinzand unul sau mai multe lucrari de poduri. Se solicita indeplinirea si finalizarea cu succes , ca unic contractor/subcontractor sau ca asociat, in ultimii 5 ani a maxim 3 contracte pentru: 1 contract pentru lucrari de constructii, de fundatii si de imbracare aautostrazilor si a drumurilor, 2.lucrari de regularizare a cursurilor de apa si viiturilor, 3. lucrari de structura de baza din beton (copii dupa contract si dupa procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor finale, valoarea lucrarilor executate cat si executarea acelor categorii de lucrari solicitate ca experienta similara, recomandari).
C.lista utilajelor si echipamentelor tehnice implicate in executie: - Un laborator autorizat de analize si verificare a activitasii in constructii, avand minim gradul III, macara 12, 5 t ? 18 t ? 2 buc.; autocisterna de stropit + autogudronator ? 1 buc. ; autocamioane ? 5 buc.; autogreder ? 2 buc.; buldozer ? 1 buc.; buldoexcavator ? 5 buc.; compactor ? 4 buc.; finisor mixturi asfaltice ? 1 buc.; vibrator de beton ? 1 buc.; semiremorca cisterna transport liant bituminos ? 1 buc.; trailer ? 1 buc.;gudronator ? 1 buc.; Obligatii privind conditiile de munca si protectia muncii, Informatii privind subcontractantii / asocierea, Standarde SA 8000:2001, ofertant / liderul asocierii - SR EN ISO 9001, SR EN ISO 14001:2005, OHSAS 18001, SR ISO/CEI 27001:2006 sau echivalent, Angajament privind asigurarile
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
indeplinirea in ultimii 5 ani a maxim 3 contracte astfel :1. contract de lucrari de constructii, de fundatii si de imbracare aautostrazilor si a drumurilor de cel putin 11.000.000, 00 lei2. contract de lucrari de regularizare a cursurilor de apa si viiturilor de cel putin 1.000.000, 00 lei3. lucrari de structura de baza din beton de cel putin 11.000.000, 00 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.01.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.01.2011 09:00
Locul: Primaria Municipiului Piatra Neamt, str. Stefan cel Mare , nr. 6 - 8
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): AM POR 2007 ? 2013 pentru proiectul din cadrul Axei prioritare 1 ? sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1. ? planuri integrate de dezvoltare urbana, subdomeniul : Centre Urbane
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiei
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 / 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 / 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala:  str. Cuza Voda , nr. 1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234/513296, Fax:  0234/514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Piatra Neamt
Adresa postala:  str. Stefan cel Mare , nr. 6 - 8, Localitatea:  Piatra Neamt, Cod postal:  610101, Romania, Tel. 0233/218 991 int 224, Email:  [email protected], Fax:  0233/215374
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.11.2010 16:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer