Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Crearea parcului Lunca Argesului din Municipiul Pitesti


Anunt de participare numarul 91716/01.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTI
Adresa postala: str. Victoriei, nr. 24, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Punct(e) de contact: Badescu Marcela, Tel.0248-213994, Email: [email protected], Fax: 0248-212166, Adresa internet (URL): http: //www.primariapitesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Crearea parcului Lunca Argesului din Municipiul Pitesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Pitesti
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Crearea parcului Lunca Argesului din Municipiul Pitesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45112711-2-Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire atasate
Valoarea estimata fara TVA: 25, 685, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 500000 constituita conform pct.V.5 din Fisa de date a achizitiei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale nerambursabile si Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele localeDeclaratie privind neincadrarea inprevederile art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Cazier judiciarCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , in original sau copie legalizata(pentru persoanele juridice romane).
Certificatul de inregistrare in copie conform cu originalul.
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident(pentru persoane juridice straine).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Bilanturile contabile la 30.06.2009, 31.12.2008 si 31.12.2007 vizate si inregistrate de organele competente
Informatii privind cifra de afaceri
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim39.000.000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale lucrari executate in ultimii 5 ani
Informatii privind obligatiile contractuale in desfasurare
Fisa privind experienta similara
Cerinta minima : a)Experienta in pregatirea de proiecte si executare lucrari finantata din fonduri structurale POR Axa 1 in valoare cumulata de 300.000 lei.
b)Cel putin 1 contract de proiectare si executie lucrari, amenajare parcuri cu o suprafata minim de 24 ha si o valoare minim 20.000.000 lei, fara TVA.
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Declaratie privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii.
Certificatului privind managementul sistemului calitatii conform ISO 9001
Certificarea sistemului de management al mediului confor, ISO 14001
Certificarea sistemului de securitate si sanatate ocupationala conform OHSAS 18001.
Informatii privind subcontractantii-ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea lucrarii care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Se solicita completarea formularului 12G cu subcontractantii si specializarea acestora, sau dupa caz, cu nu este cazul.
Informatii privind asocierea:
In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici din acordul de asociere, trebuiesa rezulte:
-Activitatile pe care le va realiza fiecare membru al asociatiei;
-Cota procentuala care va reveni fiecarui membru al asociatiei din totalul contractului;
-Liderul asociatiei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani pentru lucrari- formularul 12I din Sectiunea III)Ofertantul are obligatia de a prezenta informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel : a)lista personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de lucrari si prestari servicii - cheie, personal de toate specialitatile tehnice ce au o legatura cu indeplinirea contractului (Formular B8 ). Tot personalul cheie trebuie sa-si declare disponibilitatea pentru executia proiectului (Formular B9). Se va prezenta organigrama specificand numele si pozitia personalului cheie din cadrul organizatiei ofertantului. (Formular B6).Obligatoriu in echipa de lucru trebuie sa fie inclus personal din urmatoarele specialitati: - manager de proiect- proiectant cu experienta- personal calificat angajat ingineri/ subingineri constructii civile/ edilitare-personal calificat angajat ingineri/subingineri instalatii electrice/electricieni- 1(un) manager in managementul calitatii si 1(un)manager in managementul de mediu- 1(un)responsabili cu controlul calitatii pe constructii civile si edilitare si drumuri- 1(un)responsabil tehnic cu executia pentru constructii civile si edilitare si drumuri. Ofertantii vor prezenta dovada existentei certificarii managerului de proiect-cod COR 241919.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.01.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.01.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.01.2010 12:00
Locul: Primaria Municipiului Pitesti, str. Victoriei nr.24
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii Autoritatii Contractante si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectulpropus spre finantare din fonduri structurale prin Programul Operational RegionalAxa 1-Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor poli urbani de dezvoltare si cofinantare de la bugetul local
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Arges, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Victoriei, nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248219374., Fax: 0248219947, Adresa internet (URL): www. justitie-ag.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Victoriei, nr.24, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248213994, Fax: 0248212166
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.11.2009 14:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer