Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Crearea unui cadru pentru consultarea, informarea si implicarea salariatilor (CIPE)


Anunt de participare numarul 29656/28.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MinisterulFinantelor Publice
Adresa postala: Bd. Mircea Voda 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel..+40 21 326 55 55 int.5611, In atentia: Ion Danut Iconaru, Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 09, Adresa internet (URL): cfcu.mfinante.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sistemul Electronic de Achizitii Publice - SEAP
Adresa postala: Strada Italiana nr. 22, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Crearea unui cadru pentru consultarea, informarea si implicarea salariatilor (CIPE)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant
Locul principal de prestare: Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Campanii de constientizare menite sa creasca gradul de constientizare al partenerilor sociali, angajatorilor, angajatilor si cetatenilor cu privire la consultarea, informarea si implicarea angajatilorElaborarea de pliante si postere, tiparirea si distribuirea acestoraInstruirea reprezentantilor partenerilor sociali (organizatii patronale si sindicale) care vor participa la implementarea directivelor, pe teme legate de directive si de practica transpunerii si implementarii acestora in Statele membre UEProiectarea, infiintarea si/sau consolidarea cadrului institutional al partenerilor sociali pentru implementarea legislatiei CIPE, in particular cadrul institutional de cooperare dintre diferitele organizatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80423000-5 - Servicii de formare profesionala (Rev.1)
72320000-4-Servicii de baze de date (Rev.1)
74410000-6-Servicii de publicitate (Rev.1)
75100000-7-Servicii de administratie publica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectivele acestui contract sunt urmatoarele: constientizarea opiniei publice in privinta adoptarii acquis-ului si reglementarilor sale, a monitorizarii si intrarii sale in vigoare, in domeniul informarii, consultarii si participarii salariatilorcresterea capacitatii organizationale a partenerilor sociali
Valoarea estimata fara TVA: 468, 320EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 8000 EUR Garantie de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program Phare 2005/017-553.05.01. Conditii de plata conform Fisa de Date a achizitiei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent si Certificat de inregistrareCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidatvalabil la data deschiderii ofertelor; Cazier fiscal eliberat de organele fiscale competente sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale
Pentru persoane juridice/fizice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie functionare/altele echivalente. Pentru ONG Extras de la Registrul Persoanelor Juridice sau documente justificative (Statut, Act constitutiv etc.).
Pentru persoane juridice/fizice straine:
Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Pentru ONG Extras de la Registrul Persoanelor Juridice sau documente justificative (Statut, Act constitutiv etc.) sau echivalent.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media Cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2004, 2005 si 2006), va depasi
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
400000 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ofertantul va avea, pentru ultimii 3 (trei) ani, impliniti la data termenului limita pentru depunere oferte, finalizate2.Efectiv mediu anual al personalului angajat in prezent in urmatoarele domenii: - formare profesionala- campanii de constientizare3.Personal (experti cheie propusi pentru implementarea proiectului 4 experti)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cel putin 2 (doua) proiecte la o valoare de cel putin 100.000 Euro fiecare (cota indeplinita de ofertant) astfel: - un proiect in domeniile: formarii profesionale - un proiect in domeniul campaniilor de constientizare 2.5 angajati 3.Cerintele prevazute in Caietul de Sarcini la subcapitolul 6.2 Personal
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Oferta financiara
51%
Descriere:
2.
Oferta tehnica
49%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.10.2007 12:00
Locul: OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE , B-dul. Mircea Voda, 44, Intrarea B, Sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program PHARE 2005/017-553.05.01 Facilitatea de Actiuni Speciale 2005
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 021 310.46.41, Email: www.cnsc.ro, Fax: +40 21 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Economiei si Finantelor - OPCP-Departamentul Juridic
Adresa postala: B-ul Mircea Voda. nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.40 21 326 55 55 int.614, Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 09, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.08.2007 20:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer