Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CREAREA UNUI PARC DE UTILITATE PUBLICA IN CARTIERUL ION CREANGA


Anunt de participare numarul 115455/15.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala:  str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021561, Romania, Punct(e) de contact:  Corneliu Drug ;Viorel Mandroi, Tel. 004021 209.60.26;004021 209.60.99, Email:  [email protected], Fax:  004021 209.60.99, Adresa internet (URL):  www.ps2.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CREAREA UNUI PARC DE UTILITATE PUBLICA IN CARTIERUL IONCREANGA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: cartier Ion Creanga , sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de excutie in cadrul priectului; , , CREAREA UNUI PARC DE UTILITATE PUBLICA IN CARTIERUL IONCREANGA "
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112710-5 - Lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de lucrari sunt prezentate in caietul de sarcini atasat prezentului anunt
Valoarea estimata fara TVA: 6, 976, 307RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare -138.000 lei ; garantia de buna excutie 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat din Fonduri Europene : Fonduri Europene (FEDER)-79, 54% ;Buget de Stat- 17, 46% ;Bugete Locale ? 3%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind: eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art. 181 din O.UG. nr.34/2006, calitatea de participant la procedura de licitatie; Cazier judiciar;Istoricul litigiilor;Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si contributiei pentru asigurarile de stat - Eliberate pentru ultima luna incheiata d.p.d.v. al exercitiului economico-financiar.Inregistrarea de restante la plata obligatiilor descalifica candidatul.Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala. (original sau copie legalizata)- emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii oferteiCertificat de inregistrare (CUI) emis de Oficiul National Registrului Comertului (original sau copie legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratii privind cifra de afaceri globala; bilantul contabil la 31.12 2007, 31.12.2008 si 31.12.2009 - copii legalizate, cu traduceri legalizate, daca este cazul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ciframedia anualade afaceri pe ultimii 3 ani: 13.800.000lei respectiv 3.239.436, 62 euro (1 euro = 4, 26 lei din data de 10.02.2011, curs B.N.R.). Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009). Valorile vor fi exprimate in euro, la cursul lei / euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2007:1 euro = 3, 33 lei Anul 2008:1 euro = 3, 68 lei Anul 2009:1 euro = 4, 23 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Obligatii contractuale in desfasurare (daca e cazul).Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Sustinere tehnica, Declaratie referitoare la utilaje, instalatii si echipamente tehnice.Experienta similara;Necesar personal-manager de proiect, ingineri, RTE si CQ, manager al sistemelor de management de mediu, coordonator de securitate si sanatate al santierului pentru lucrari similare; informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari si C.V.-urile aferente; CV-urile vor fi insotite de o declaratie din partea persoanei , ca accepta sa fie implicata in derularea contractului; efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; Certificatele ISO 9001; ISO 14001; OHSAS18001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Un contract de amenajari peisajere, natura si complexitate similara incheiate in ultimii 5 ani de ofertant sau asociati , de minim 6.900.000 lei (valoare fara TVA), respectiv 1.619.718, 31 euro (1 euro = 4, 26 lei din data de 10.02.2011, curs B.N.R.)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.03.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.03.2011 11:00
Locul: Primaria Sectorului 2, str. Chiristigiilor, nr. 11-13, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Primaria Sectorului 2, str. Chiristigiilor, nr. 11-13, sector 2, BucurestiReprezentanti ai firmelor ofertante sau imputerniciti ai acestora, comisia de evaluare, specialisti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operational Regional/Axa prioritara 1 -Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor -poliurbane de crestere . Domeniul de interventie 1.1- planuri integrate de dezvoltare urbana , Sub domeniul ;Centre urbane
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice ? capacitate foarte mare a documentatiei tehnice (parti scrise, parti desenate) aceasta nu se poate posta in SEAP.Documentatia de atribuirese gaseste in format electronic la adresa de internet : http: //81.196.196.11/PID%20Creanga/Forms/AllItems.aspx?RootFolder=%2fPID%20Creanga%2fAmenajare%20parc&FolderCTID=&View=%7bA7B57B1F%2dF4B3%2d43BB%2d969B%2d3821C1E1C8A9%7d
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, sector 3., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  cod 030084, Romania, Tel. 0040213104641, Email:  [email protected], Fax:  0040213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti - Sectia a-IX-a
Adresa postala:  b-dul Unirii, nr. 37, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  cod 031565, Romania, Tel. 0040213122178, Email:  [email protected], Fax:  0040213104641, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti) - Directia Juridica
Adresa postala:  str. Chiristigiilor, nr. 11-13, sector 2, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021561, Romania, Tel. 0040212523410, Fax:  0040212523410
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.02.2011 14:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer