Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CREDIT BANCAR PENTRU ASIGURAREA COFINANTARII UNOR OBIECTIVE DE INVESTITII DIN ORASUL PANCIU


Anunt de participare numarul 62225/27.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL PANCIU
Adresa postala: Oras Panciu, Str. Titu Maiorescu nr.15 , Judetul Vrancea, Localitatea: Panciu, Cod postal: 625400, Romania, Punct(e) de contact: EUGEN GIL BULEANDRA, Tel.0237/275811 ; 0724000420, In atentia: IULIAN NICA, Email: [email protected], Fax: 0237/276137, Adresa internet (URL): www.primaria-panciu.go.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.primaria-panciu.go.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CREDIT BANCAR PENTRU ASIGURAREA COFINANTARII UNOR OBIECTIVE DE INVESTITII DIN ORASUL PANCIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: ORASUL PANCIU , JUDETUL VRANCEA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII FINANCIARE DE ACORDARE CREDIT - LINIE DE FINANTARE - IN VEDEREA ASIGURARII COFINANTARII UNOR OBIECTIVE DE INVESTITIIDIN ORASUL PANCIU, IN SUMA TOTALA DE 2.117.770 LEI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66130000-0 - Servicii de acordare de credit (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CREDIT BANCAR IN VALOARE DE 2.117.770 LEI
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 550, 000 si 2, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 25.500 lei si se va constitui prin scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al orasului Panciu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a candidatului/ofertantului.Declaratii privind eligibilitatea.Cerinta obligatorie: prezentare formulare 12A si/sau cazier judiciar/certificat echivalent.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006.Cerinta obligatorie: completare formular 12B.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare).Cerinta obligatorie: certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ Autorizatia de functionare privind functionarea ca banca de stat sau privata valabila pentru 2008/ altele echivalente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia
economico-financiara.Trebuie prezentate informatii cu privire la: -rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (raportul anual pentru ultimii 3 ani)
-declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani trebuie sa fie minim 7.650.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica.Lista principalelor servicii similare din ultimii 3 ani.Se completeaza formularul 12D lista principalelor finantari acordate in ultimii trei ani, continand valori, perioade de creditare si beneficiari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Existenta unui contract similar incheiat in ultimii trei ani in valoare de minim 2.550.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Necesitatea urgenta a cofinantarii unor proiecte cu finantari externe nerambursabile
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 5
cel putin o fin. sim. de min. 2.550.000 lei in ult. 3 ani ; aut.de funct. a candid. ca banca, cf. norm. BNR si legis. in vig. ; cifra de af. medie an. pe ult. trei ani min. 7.650.000 lei
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2008 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
10.09.2008
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.09.2008 11:00
Locul: Primaria orasului Panciu, Sala de sedinte a Consiliului Local
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, Localitatea: Mun. Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Vrancea
Adresa postala: Str. Cuza Voda , Nr.8, Localitatea: Mun. Focsani, Cod postal: 620034, Romania, Tel.0237/616000, Email: [email protected], Fax: 0237/612665, Adresa internet (URL): www.jus.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa la CNSC in termen de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Panciu
Adresa postala: Str. Titu Maiorescu , nr.15, Localitatea: Orasul Panciu, Cod postal: 625400, Romania, Tel.0237/275811, Email: [email protected], Fax: 0237/276137, Adresa internet (URL): www.primaria-panciu.go.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2008 16:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer