Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Credit bancar pentru cofinantarea investitiei


Anunt de participare numarul 111549/18.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Vatra Dornei
Adresa postala:  Vatra Dornei, judetul Suceava, strada Mihai Eminescu, Nr. 17, Localitatea:  Vatra Dornei, Cod postal:  725700, Romania, Punct(e) de contact:  Iancu Turcanu, Tel. 0230.375.229, In atentia:  Doamna Albei Rodica si Saveta Ciocan, Email:  [email protected], Fax:  0230.375.170, Adresa internet (URL):  www.vatra-dornei.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Credit bancar pentru cofinantarea investitiei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Municipiul Vatra Dornei
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii de acordare linie de credit in cuantum de7.000.000 lei, in vederea cofinantarii proiectelor de investitii din fonduri ale Uniunii Europene
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de servicii de acordare linie de credit in cuantum de7.000.000 lei, in vederea cofinantarii proiectelor de investitii din fonduri ale Uniunii Europene
Valoarea estimata fara TVA: 14, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
300 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare :50000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea : cerinta obligatoriecompletare formular nr. 12A si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta : cerinta obligatorie, completare formular nr. 12B si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent.- Persoane juridice/fizice romane : Autorizatie emisa de B.N.R certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente ? original sau copie legalizata.
- Persoane juridice/fizice straine : cerinta obligatorie: certificat deinregistrare fiscala (copie) sau alte documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind faptul ca media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii trei ani este mai mare sau egala cu echivalent a 250.000 EURO -se tine cont de cursul BNR din data transmiterii in SEAP a Anuntului de participare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani ? Copii ale bilantului contabil si a contului de profit si pierdere, vizate de organul competent.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Experienta similara: lista principalelor furnizari de servicii de creditare din ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Lista cuprinzand subcontractantii (Formularul 12G din Sectiunea III - Formulare), precum si partile de contract subcontractate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.11.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.12.2010 12:00
Locul: Primaria Municipiului Vatra Dornei
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane din partea ofertantilor cu imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS, NR. 6 , Sector 3Telefon: , Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+40) 21 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  Fax: (+40) 21 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava- Instanta de contencios administrativ
Adresa postala:  strada Stefan cel Mare, nr. 62, ,Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230-214948, Email:  [email protected], Fax:  0230-214874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Vatra Dornei
Adresa postala:  strada Mihai Eminescu nr. 17, Localitatea:  Vatra Dornei, Cod postal:  725700, Romania, Tel. 0230375229, Email:  [email protected], Fax:  0230375170
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.11.2010 09:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer