Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Credit de investii, in valoare de 176.000.000,00 lei, pentru implementarea instalatiei de desulfurare umeda a gazelor de ardere cu echipament comun pentru reactiv si produs final, la blocul energetic nr. 4


Anunt de participare (utilitati) numarul 132964/09.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SA
Adresa postala: STR. ENERGETICIANULUI NR.25, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Lucrari Servicii Energie, Tel. +40 0253372556-410, In atentia: Ing.Pupazan Aura, Email: [email protected], Fax: +40 0253371922, Adresa internet (URL): www.cerovinari.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI S.A.
Adresa postala: Str. Energeticianului, Nr. 25, Localitatea: ROVINARI, Cod postal: 215400, Romania, Punct(e) de contact: Registratura unitatii, Tel. +40 0253372556-6305, Fax: +40 0253371922
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Credit de investii, in valoare de 176.000.000, 00 lei, pentru implementarea instalatiei de desulfurare umeda a gazelor de ardere cu echipament comun pentru reactiv si produs final, la blocul energetic nr. 4
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sediul S.C. Complexul Energetic Rovinari S.A.
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordarea unui ?Credit de investii, in valoare de 176.000.000, 00 lei, pentru implementarea instalatiei de desulfurare umeda a gazelor de ardere cu echipament comun pentru reactiv si produs final, la blocul energetic nr. 4?, cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Credit de investii, in valoare de 176.000.000, 00 lei, pentru implementarea instalatiei de desulfurare umeda a gazelor de ardere cu echipament comun pentru reactiv si produs final, la blocul energetic nr. 4?, conform cerintelor din caietul de sarcini
- Valoare de imprumut: 176.000.000, 00 lei
- moneda creditului: lei
- Perioada de maturitate a creditului: 10 ani (120 luni ) de la data emiterii de catre Banca de Export ? Import a Romaniei EXIMBANK S.A. a scrisorii de garantie in numele si contul statului- Perioada de gratie: 4 ani (48 luni) de la data emiterii de catre Banca de Export ? Import a Romaniei EXIMBANK S.A. a scrisorii de garantie in numele si contul statului. Pe perioada de gratie se vor plati comisioanele si dobanzile aferente.
- Perioade de tragere: esalonat, pana la expirarea perioadei de gratie, cu posibilitate de prelungire
- Perioada de rambursare: 6 ani (72 luni) dupa expirarea perioadei de gratie.
- Rambursarea creditului se va face in 12 rate semestriale egale, prima rambursare urmand a se efectua la 6 luni dupa expirarea perioadei de gratie.
- Creditul va putea fi rambursat anticipat, fara perceperea vreunui comision de rambursare anticipata.
- Creditul va fi garantat cu:
? Scrisoare de garantie in numele si contul statului emisa de Banca de Export-Import a Romaniei EXIMBAK S.A., reprezentand maxim 80% din valoarea creditului.
? Pentru diferenta ramasa neacoperita garantiile vor fi negociate si stabilite cu banca, beneficiarul va garanta cu bunuri mobile, imobile si cesiuni de creanta.
Valoarea estimata fara TVA: 106, 977, 249RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare = 20.000 lei, cu valabilitate minim 120 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare conform HG 925/2006 in vigoare, art.86. In instrumentul de garantare, banca sau societatea de asigurari emitenta, va insera in mod expres, cerintele prevazute la art. 86 din H.G. 925/2006 si la art. 278¹ din OUG 34/2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate la deschidere. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278¹ alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Daca instrumentul de garantare nu respecta aceste cerinte oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art. 33, alin. 3, pct. b, din HG 925 / 2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea ( se va prezenta inclusiv de persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala)
Completare si semnare Formular nr. 1-Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in situatia prevazuta la art. 180, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de aceasta natura, o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.
Evaluarea cerintei :
Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .
In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.2. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181 ( se va prezenta inclusiv de persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala)
Completare si semnare Formular nr. 2-Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 181, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de aceasta natura, o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.
Evaluarea cerintei :
Incadrarea in oricare din situatiileprevazutela art. 181din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .
In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 (inclusiv pentru tertul sustinator)
Completare si semnare Formular nr. 3 ( in limba romana sau traducere autorizata)Evaluarea cerintei :
Incadrarea in situatiaprevazutala art. 69¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .
In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.
Persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: -Director General ? Dr. Ing. Trotea Tiberu
-Director Termocentrala ? Ing. Pisc Ion
-Director Economic ? Ec. Scurtu Maria
-Director Comercial ? Ing. Rebedea Ion
-Director E.M.Rovinari ? Ing. Davitoiu Lesu Gheorghe
-Director Investitii ? Ing. Tudorescu Vasile
-Director Management Resurse Umane ? Jr. Olaru Sorin
4. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta
Completare si semnare Formular nr. 4- conform Ordinului ANRMAP 314 / 2010, publicat in MO, partea I nr. 701/20.10.2010 (in limba romana sau traducere autorizata)
5. Documente care demonstreaza indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
Certificate constatatoare (copie lizibila certificata « conform cu originalul », semnata si stampilata), privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, si la taxele locale.
Se vor prezenta ca documente edificatoare:
a) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plataimpozitele si taxele la bugetulgeneral consolidat, in copie lizibila certificata « conform cu originalul », semnata si stampilata ;b) Certificat(e) de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local.(copie lizibila certificata « conform cu originalul », semnata si stampilata)sau: c) Declaratie pe propria raspundere, pentru persoane juridice straine, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele mentionate anterior.Certificatele mentionate la punctele a) si b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Note :
1.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traduceri autorizate in limba romana
2. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute. Persoanele juridiceromane vor prezenta:
1.Certificatul constatator, in original sau copie legalizata, valabil la data limita de depunere a ofertelor, emis de Oficiul National Registrului Comertului sau alte organisme abilitate, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.
2.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC
Persoanele juridice/fizice straine vor prezentadocumente care dovedescforma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.
Autorizatie de functionare emisa de catre Banca centrala a tarii de rezidenta
Ofertantul va prezenta, in copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, autorizatia de functionare emisa de catre Banca centrala a tarii de rezidenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cifra globala de afaceri in ultimi 3 ani, demonstrata pebaza bilanturilor contabile aferente, sa fie de minim 200.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat cel putin un serviciude acordare credit, dus la bun sfarsit in ultimii 3 ani, in valoare de minim 100.000.000 lei., sau maxim 3( trei) servicii de acordare credit, duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata sa fie minim 100.000.000 lei.
Informatii privind subcontractantii si partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze (daca este cazul)
Informatii privind asocierea
CertificareaSistemului calitatiiin conformitate cu standardul SR EN ISO 9001/2008, sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.03.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.03.2012 12:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.03.2012 13:00
Locul: Sediul autoritatii contractante: str. Energeticianului nr. 25, cod 215400, loc. Rovinari, jud. Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Desfasurarea procedurii: Comisia de evaluare va deschide si va analiza documentele de calificare prezentate de candidati.Toti candidatii care vor indeplini toate criteriile de calificare, vor fi invitati la negociere.Negocierea aspectelor tehnice, juridice si financiare ale viitorului contract se va purta individual, cu reprezentantul/reprezentantii imputernicit/imputerniciti al/ai fiecarui candidat in parte.In vederea desfasurarii negocierilor, participantii trebuie sa fie, in mod obligatoriu, prezenti, in acest sens participantii vor prezenta o Imputernicire din partea reprezentantului legal al operatorului economic sau (daca este cazul) Imputernicire lider asociatie (se va folosi drept model Formularul nr. 8.d, pentru ambele situatii ) .Ofertele finale obtinute in urma negocierilor vor fi facute publice in cadrul unei sedinte la care vor participa reprezentantii tuturor operatorilr economici cu care s-au derulat negocieri individuale.In cazul in care doi operatori economici prezinta oferta cu costul cel mai redus al creditului, egal, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a califica ofertantul cu costul cel mai scazut al garantarii creditului.1.Toate documentele de calificare solicitate prin FDA trebuie sa fie prezentate in ofertele depuse, altfel ofertele vor fi considerate inacceptabile, exceptie fiind situatia prevazuta la art. 11, alin. 4, cu respectarea alin. 5, HG 925/2006. Nu se admit completari cu documente dupa data limita de depunere a ofertei.Dupa deschiderea ofertelor se vor cere numai clarificari la documentele depuse, daca este cazul.2. Conf Art 189 alin (1), OUG 34/2006, achizitorul poate verifica/controla capacitatile ofertantului, metodele de studiu si cercetare utilizate, precum si masurile aplicate pentru controlul calitatii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SC Complexul Energetic Rovinari SA
Adresa postala: str. Energeticianului , nr. 25, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Tel. +40 0253372556-339, Fax: +40 0253371922
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.02.2012 13:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer