Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Credit de investitii pe termen scurt


Anunt de participare numarul 87535/30.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL FLAMANZI (Primaria Orasului Flamanzi)
Adresa postala: ORAS FLAMANZI, Localitatea: Flamanzi, Cod postal: 717155, Romania, Punct(e) de contact: DAN REBENCIUC, Tel.0231552351, Email: [email protected], Fax: 0231552626, Adresa internet (URL): www.primariafl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Credit de investitii pe termen scurt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: PRIMARIA ORASULUI FLAMANZI
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie servicii de acordare credit de investitii pe termen scurt pentru plata transelor intermediare si finale precum si a TVA-ului corespunzatoare a 2 proiecte finantate cu fonduri europene
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul achizitiei il constituie contractarea de catre Orasul Flamanzi a unui credit de investitii pe termen scurt, in suma de 500.000 euro, pe o perioada de 1 an, conform Documentatiei descriptive. Creditul va reprezenta plata transelor intermediare si finale precum si a TVA-ului aferente proiectelor :
Podul care ne apropie finantat prin PROGRAMULDEVECINATATEROMINIA-UCRAINAPHARECBC 2006, Prioritatea 2: Dezvoltarea sistemelor integrate de infrastructura transfrontaliera, Masura 2.1: Dezvoltarea infrastructurii transfrontaliere de transport si de granita, Cod Perseus: RO 2006/018-449.01.01.20;
Sistem eficient de gestionare a deseurilor in orasul Flamanzi si in comunele Frumusica, Copalau, Prajeni si Cosula finantat prin Programul PHARE 2006, Componenta Phare Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu, Cod Perseus RO 2006/018-147.04.01.04.01.07.
Valoarea estimata fara TVA: intre 535, 000 si 550, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractare/asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contractul de achizitie publica se va incheia sub conditie suspensiva, adica acesta va intra in vigoare si va produce efecte intre parti numai daca autoritatea contactanta va obtine avizul favorabil al Comisiei de Avizare a Imprumuturilor Locale cu privire la contractarea acestui credit
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006Certificate de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul de stat si bugetul localCertificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiAutorizatie de functionare emisa de catre Banca Nationala Romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea bilantului contabil aferent anului 2008, vizat si inregistrat de organele competente.Rezultatul ultimului exercitiu financiar trebuie sa fie pozitiv conform bilantului contabil.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraPrezentarea celor mai importante servicii de acordare credit in ultimii 3 ani din perioada premergatoare anuntului de participareMinim 1 contract de credit a carui valoare sa fie cel putin egala cu 500.000 euro sau echivalent in lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Accelerarea procedurii de atribuire, conform art. 113, alin. (2) din OUG 34/2006 si Ordinului ANRMAP nr. 51/2009.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
Decl.elig, neincadr. in sit. art. 181, calit. de part.la proc.Cert. DGFPCFS;Cert.taxe si imp. localeCert O R CAut. B N RBil. cont. 2008; 1 contr. de 500000 euro sau echiv. in lei
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.10.2009 10:30
Locul: Primaria orasului Flamanzi, jud. Botosani, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane cu imputernicire din partea operatorilor economici, avand asupra lor BI/CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos nr 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Botosani
Adresa postala: str Maxim Gorki, nr. 8, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710171, Romania, Tel.0231511739, Email: [email protected], Fax: 0231531832
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic
Adresa postala: Primaria orasului Flamanzi, jud. Botosani, Localitatea: Flamanzi, Cod postal: 717155, Romania, Tel.0231552351, Email: [email protected], Fax: 0231552626, Adresa internet (URL): www.primariafl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.09.2009 23:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer