Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Credit financiar de tip revolving, in cuantum de 8.000.000 lei


Anunt de participare numarul 133807/09.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative
Adresa postala: Str. Povernei nr. 6-8, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010643, Romania, Punct(e) de contact: Ludmila Ioana Prelipceanu, Tel. +40 0213140383, Email: [email protected], Fax: +40 0213127094, Adresa internet (URL): www.snspa.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie Publica de Invatamint Superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Credit financiar de tip revolving, in cuantum de 8.000.000 lei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: SCOALA NATIONALA DE STUDII POLITICE SI ADMINISTRATIVE
Bucuresti, sector 1, strada Povernei, numar 6.Cod postal: 010643
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Credit financiar de tip revolving, in cuantum de 8.000.000 lei, cu dobanda fixa, durata 36 luni, cu optiune de rambursare anticipata, conform CAIET DE SARCINI, pentru asigurarea derularii proiectelorfinantate din fonduri POSDRU in perioada 2011-2013.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Credit financiar de tip revolving, in cuantum de 8.000.000 lei, conform CAIET DE SARCINI, pentru asigurarea derularii proiectelorfinantate din fonduri POSDRU 2011-2013.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
10000 lei, valabila 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor(egala cu perioada lor de valabilitate); se constituie atit in conformitate cu articolul 86(1) din HG 925 / 2006 , cit si cu numerar depus la casieria Scolii Nationale de Studii Politice si Administrative. Cont RO56BRDE445SV00358904450 deschis la BRD Victoria. 100.000 lei; GBE va fi constituita conform prevederilor art.90 ( 1 ) , coroborat cu art. 86 (2)-(4) din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROPRII + FONDURI PROIECTE POSDRU
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare - original;Formular 12A;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare - original; Formular 12B;
-Certificat de atestare fiscala privind obligatiile fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Directia Finantelor Publice , original sau copielizibila, cu mentiunea conform cu originalul.Se va prezenta situatia achitarii obligatiilor scadente in luna anterioara aceleia in care se prezinta oferta.
- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelorsi taxelor locale emis de Autoritatea Publica Locala, privind plata datoriilor la bugetul local, original sau copielizibila, cu mentiunea conform cu originalul. Se va prezenta situatia achitarii obligatiilor scadente in luna anterioara aceleia in care se prezinta oferta.
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Formular 21.
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69(1) din OUG 34/2006 fata de Director economic ec. Maria TOLBARU , D.G.A. ing. Ludmila PRELIPCEANU, Jurist Gabriel RADUINEA. Formular 22. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, original sau copie lizibila, cu mentiunea conform cu originalul care sa ateste faptul ca nu este in stare de faliment sau lichidare si din care sa reiasa obiectul de activitate .Ofertantului clasat pe primul loc i se va cere inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte , pentru conformitate, documentul in original / copie legalizata .
- Autorizatie de functionare a bancii , emisa de Banca Nationala a Romaniei sau alta autoritate competenta similara, copie semnata si stampilata ?Conform cu originalul?;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Indicatorul de lichiditate generala sa fie cel putin egal cu 1;
-Cifra globala medie anuala pe ultimii trei ani este de minim 5.000.000;Daca operatorul economic si-a inregistrat bilantul aferent 2011, poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii ani incheiati;Se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR.
.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii - Ofertantul va completa o lista a princip. prestari de servicii similare, respectiv de acordare a unei linii de finantare, finalizate in ultimii 3 ani.
Ofertantultrebuie sa prezinte unul sau mai multe contractede servicii de creditare , prestate in ultimii trei ani , a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 2.500.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Conf OUG 34/2006, art.2, alin(2), lit. d), art. 110, alin. (1), lit. c), serviciile financiare , categoria 6 din anexa 2A, sunt de asa natura, incat Caietul de Sarcini nu poate fi elaborat cu precizia procedurilor de licitatiei deschise sau licitatie restransa -art.113, alin.(2)
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
ADT 761
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.03.2012 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.03.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
21.03.2012
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.03.2012 13:00
Locul: SCOALA NATIONALA DE STUDII POLITICE SI ADMINISTRATIVE , Bucuresti, sector 1, strada Povernei, nr.6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Copie a documentatiei de atribuire numarul 10873 , retransmisa in SEAP in 21 decembrie 2011 si respinsa in 04 ianuarie 2012;In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare acelasi cost , in vederea atribuirii contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta va departaja ofertantii selectindoferta care are rata dobinzii penalizatoare cea mai mica;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cinci zile incepind cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SCOALA NATIONALA DE STUDII POLITICE SI ADMINISTRATIVE Serviciul Tehnic , Investitii si Achizitii Publice
Adresa postala: Stada Povernei , numarul 6, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010643, Romania, Tel. +40 0213140383, Email: [email protected], Fax: +40 0213127094, Adresa internet (URL): www.snspa.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.03.2012 15:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer