Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CREDIT INTERN - LINIE DE FINANTARE - REPARARE si CONSOLIDARE CAMINE CULTURALE


Anunt de participare numarul 15724/25.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA 23 AUGUST - JUDETUL CONSTANTA
Adresa postala: SOS.CONSTANTEI, Localitatea: 23 August, Cod postal: 907005, Romania, Punct(e) de contact: DANUT TRUSCA, Tel.0241/733018, Email: [email protected] , [email protected], Fax: 0241/733018, Adresa internet (URL): www.primaria23august.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CREDIT INTERN - LINIE DE FINANTARE - REPARARE si CONSOLIDARE CAMINE CULTURALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: loc. 23 AUGUST
COM. 23 AUGUST
JUD. CONSTANTA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACTAREA UNUI IMPRUMUT INTERN IN VALOARE DE 1.500.000 LEI - LINIE DE FINANTARE - PENTRU REALIZAREA UNOR OBIECTIVE DE INVESTITII DE INTERES LOCAL - a) REPARARE si CONSOLIDARE CAMIN CULTURAL SAT DULCESTI , b) REPARARE si CONSOLIDARE CAMIN CULTURAL SAT MOSNENI .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66130000-0 - Servicii de acordare de credit (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
IMPRUMUT INTERN SUB FORMA - LINIE DE FINANTARE -IN VALOARE TOTALA DE 1.500.000 LEI
Valoarea estimata fara TVA: 1, 260, 504RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE - 15.000 LEI , CONSTITUITA PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
GARANTAREA IMPRUMUTULUI SE VA REALIZA DIN VENITURILE PROPRII ALE AUTORITATII CONTRACTANTE(BUGET LOCAL AL COMUNEI 23 AUGUST )
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE ( CONTRACT DE ASOCIERE ) , ASOCIERE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea- certificate constatatoare privind plata obligatiilor catre bugetul de stat- certificat privind plata obligatiilor catrebugetul local- autorizatie de functionare eliberata de catre B.N.R.
- certificat constatator emis de catre O.R.C.persoanele rezidente in statele u.e.
- autorizatie de functionare emisa de catre autoritatea competenta din statul membru
- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca institutie de credit
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- ultimul bilant contabil- fisa de informatii generale ( va cuprinde date privind cifra medie de afacerii pe ultimii 3 ani )
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- vizat si inregistrat de catre organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate- lista privind creditele acordate unor autoritati publice locale in ultimii 3 anii
- prezentare contract similar - valoare minima 1.500.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 8
- Valoare cifra de afaceri ;
- Volum imprumuturi acordate autoritatilor locale, confirmate de Comisia de autorizare a imprumuturilor locale;
- Indicatori lichiditate si solvabilitate
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2 / 22.05.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.06.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.07.2007 12:00
Locul: primaria comunei 23 august
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 / 3104641, Email: WWW.CNSC.RO, Fax: 021 / 3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM LEGILOR IN VIGOARE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA 23 AUGUST 0 SERV. JURIDIC
Adresa postala: SOS. CONSTANTEI, Localitatea: 23 AUGUST, Cod postal: 907005, Romania, Tel.0241 / 733018, Email: WWW.PRIMARIA23AUGUST.RO, Fax: 0241 / 733018
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2007 10:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer