Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Credit pe termen lung, respectiv 12 ani, in suma de maxim 55 milioane EUR necesar pentru dezvoltarea Parcului eolian Frumusita


Anunt de participare (utilitati) numarul 137718/27.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010621, Romania, Punct(e) de contact: MIRCEA CLAUDIU TITA, Tel. +40 212085309, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 212085314, Adresa internet (URL): www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Credit pe termen lung, respectiv 12 ani, in suma de maxim 55 milioane EUR necesar pentru dezvoltareaParcului eolian Frumusita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sediul S.C. ELECTRICA S.A.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea de resurse financiare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de acordare de credit
Valoarea estimata fara TVA: 37, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
144 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara(scrisoare de garantie bancara etc), de o soc. de asigurari sau prin virament bancar, in valoare de 30.000Eur, valabila 120 zile(de la term. limita de primire a ofertelor).Garantia treb. sa fie irevocabila, iar instrumentul de garantare va prevede faptul ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a AC, pe baza decl. acesteia cu privire la culpa persoanei garantate.La cererea scrisa a AC, institutia care a emis instrumentul de garantare va da curs cererii AC in cazul aplicarii dispoz. art.2781 alin(1)din OUG 34/2006.In cazul constituirii gar. de partic. prin vir. bancar, contul in care se va vira garantia este IBAN RO30RNCB0072022253590013?BCR, sector 1.Dovada constituirii garantiei prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.In conf. cu art.16, alin(2) din Legea 346/2004 priv stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii: "IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afac, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii?.astfel se va completa o Decl. priv. incadrarea intreprinderii in categ. IMM-urilor. AC are dreptul de a retine garan. de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma isi retrage oferta in per. de valabilitate a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in per. de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achiz. publica in per. de valabilitate a ofertei;in cazul aplicarii disp. art.2781 din OUG 34/2006, se va retine suma de 12974, 22lei.Cursul valutar la care s-a raportat echival. euro/leu este de 1 EUR=4, 4168 RON, valab. la 02.05.2012 Garantia de buna executie se va constitui in procent de maxim 3% din pretul contractului, exclusiv T.V.A., cuantumul final al acesteia si modalitatea concreta de constituire urmand a fi stabilite in etapa de negociere.b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conditiile art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.c) Modul de restituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: - conform art. 92, alin. (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: surse proprii. Rambursarea creditului si a costurilor aferente se va face in conformitate cu clauzele contractului de credit.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea -Completata in conformitate cu Formularul nr. 3din SectiuneaIII- FormulareObservatie: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
(b) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Completata in conformitate cu Formularul nr. 4din SectiuneaIII- FormulareObservatie: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.(c)Informatii privind asociatii (Numai daca este cazul)-In cazul asocierii se va prezenta un acord sau o scrisoare preliminara de asociere cu respectarea Formularului nr. 5 din SectiuneaIII- Formulare.
(d) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Completata in conformitate cu Formularul nr. 6din SectiuneaIII- FormulareObservatie: Vor depune declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006toti candidatii / candidatii asociati / subcontractantii / tertii sustinatori participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire. Pentru completarea acestei declaratii precizam persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante:
- Ioan ROSCA ? Director General;
- Silvia PREDA ? Director Economic;
- Silvia NIJLOVEANU?Director Juridic si Resurse Umane;
- Claudiu TITA ? Director Achizi?ii
- Emilia MARIN ? Sef Serviciu Financiar Fiscalitate;
- Diana NEACSU? Sef Serviciu Achizitii
- Tatiana TUDOROIU- Sef Birou Achizitii Servicii si Lucrari(e) Certificat de participare la ?licitatie? cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP. Completata in conformitate cu Formularul nr. 7 din SectiuneaIII- FormulareObservatie: Vor semna Certificatul de participare la ?licitatie? cu oferta independenta toti candidatii / candidatii asociati in cadrul prezentei proceduri de atribuire. (a) Pentru Persoane juridice romane / (b) Pentru Persoane juridice straineCertificat constatator, in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stamplilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data solicitata de prezentare a acestuia de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca:
-unul dintre domeniile de activitate ale candidatului corespunde obiectului procedurii;Documente edificatoare pentru dovedirea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale (certificate, caziere judiciare, forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta profesionala, alte documente echivalente eliberate de autoritatile competente in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident). Documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.(c) Pentru toate categoriile de candidati mai sus enumerati la literele a si b se vor prezenta copiilegalizate sau fotocopii lizibile certificate ?Conform cu originalul? semnate si stampilate, ale autorizatiei de functionare emisa de catre Banca Nationala a Romaniei / Autoritatea de Supraveghere a tarii de origine.
Observatie: Toate documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in Limba Romana. Observatia este valabila atat pentru candidatura/oferta inaintata cat si pentru documentele ce le insotesc.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie respectiv lista privind principalele servicii de finantare a creditelor de investitii prestate in ultimii 3 ani, continand perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Prezentarea serviciilor de finantare a creditelor de investitii prestatese confirma prin minim 1 recomandare / certificare / confirmare. Aceasta va fi emisa sau contrasemnata de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar - in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.
In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, care sa respecte dispozitiile art. 11^1 din HG nr. 925/2006, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale 181 lit.a), c1) si d) din OUG nr.34/2006.
Atunci cand un grup de operatori economici depune candidatura/oferta comuna, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si/sau profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute mai sus.
In cazul unei candidaturi/oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte, iar cerintele privind capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati care, conform acordului de asociere, a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9900/11290/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2012 11:00
Locul: S.C. ELECTRICA S.A. Bucuresti, str. Grigore Alexandrescu nr. 9, Sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, experti cooptati si reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus candidatura / oferta in cadrul procedurii de atribuire a contractului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Toti candidatii vor prezenta separat, in plicul exterior ce contine documentele aferente Etapei I, o fisa cu informatii generale din care sa rezulte toate elementele de identificare ale societatii care apar si in contract (adresa, telefon, fax, adresa e-mail, cod postal, cont bancar, CIF, inregistrare la Registrul Comertului, persoana/persoanele autorizata/autorizate sa semneze/vizeze contractul, persoana de legatura).In cazul in care doua sau mai multe oferte admisibile oferteaza acelasi pret minim (pretul total al creditului - DAE), atunci, in vederea atribuirii contractului de achizitie publica, se va solicita ofertantilor cu oferte financiare egale o noua propunere financiara in plic inchis. In acest caz, va fi declarata castigatoare oferta depusa de operatorul economic care a depus propunerea financiara cu cel mai mic pret.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile in conformitate cu dispozitiile art.256^2 din OUG nr.34/2006Data luarii la cunostinta a datelor din cadrul Documentatiei de Atribuire se considera a fi data publicarii Documentatiei de Atribuire in SEAP.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Electrica SA ? Directia Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: str. Grigore Alexandrescu nr. 9, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010621, Romania, Tel. +40 212085012, Email: [email protected], Fax: +40 212085314, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2012 16:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer