Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Credit suport pentru asigurarea prefinantarii si/sau cofinantarii proiectelor care beneficiaza de fonduri externe nerambursabile


Anunt de participare numarul 133251/22.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA BUSTENI
Adresa postala: BULEVARDUL LIBERTATII, NR.91, Localitatea: Busteni, Cod postal: 105500, Romania, Punct(e) de contact: Popescu Nicoleta, Tel. +40 244322005, Email: [email protected], Fax: +40 244320752, Adresa internet (URL): http: //www.orasul-busteni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitatea administrativ-teritoriala orasul Busteni
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Credit suport pentru asigurarea prefinantarii si/sau cofinantarii proiectelor care beneficiaza de fonduri externe nerambursabile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: orasul Busteni
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contractarea unui credit suport pentru asigurarea prefinantarii si/sau cofinantarii proiectelor care beneficiaza de fonduri externe nerambursabile
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Credit suport in valoare de 9716876, 82 lei pentru asigurarea prefinantarii si/sau cofinantarii proiectelor care beneficiaza de fonduri externe nerambursabile, si anume:
1. Modernizarea infrastructurii si cresterea calitatii serviciilor turistice in statiunea Busteni - 4.758.995, 49 lei, fara TVA
2. Imbunatatirea investitiilor in capitalul uman. Educatie si formare profesionala - 423.845, 49 lei, fara TVA
3. Revigorarea turismului in zona Busteni prin promovarea resurselor naturale si antropice locale - 707.658, 00 lei, fara TVA
4. Sistem integrat pentru managementul performant institutional si pentru eficienta comunicarii Primariei orasului Busteni cu cetatenii si mediul de afaceri - 1.945.692, 00 lei, fara TVA
Total, fara TVA: 7836190, 98 lei
Total, inclusiv TVA - 9716876, 82
Taxe si comisioane impuse: taxa de risc: 0%; comision de rambursare anticipata: 0%; comision de neutilizare: 0%, Comision de analiza: 0 %
Valoarea estimata fara TVA: 2, 311, 644.99RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- 13.000 lei. Garantia de participare se va constitui in cadrul etapei a doua a negocierii. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei.In cazul extind.perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Garantia de participare se poate constitui in conformitate cu prevederile art.86 alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament in contul RO02TREZ5295006XXX000010 ? Trezoreria Busteni, CF 2845729, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar se va specifica in adresa de inaintare a candidaturii perioada de valabilitate a acesteia a garantiei astfel constituite.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in situatiile prev. la art. 87 din HG 925/2006, iar in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in conformitate cu prevederile art.278^1. In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.Restituirea GP se face in conf cu preved. art. 88 din HG 925/2006. Candidaturile care nu sunt insotite de dovada GP in cuantum si forma precizata vor fi respinse ca inacceptabile. 1 % din pretul contractului, fara TVA - se va constitui prin conform prevederilor art.90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin retineri succesive conform prevederilor legale -art.90 alin 3 din HG 925/2066.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2066 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare de la bugetul general al orasului Busteni;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform prevederilor art.44 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181
- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
- Certificat de participare cu oferta independenta
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1. In conformitate cu prevederile art 691, va comunicam persoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: ec. Emanoil Savin - Primar, Nae Savel - Viceprimar, ec. Petruta Protopopescu - Director Executiv, ing. Nicoleta Popescu - Sef Serviciu Achizitii Publice, Informatica si Relatii cu Publicul
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate - emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor- original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
- Ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie.
- Autorizatia de functionare emisa de BNR - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" - in conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta nr. 99 din 6 decembrie 2006 privind institutiile de credit
Pentru persoane fizice/juridice straine:
- un certificat, in traducere certificata, de la registrul in care este inmatriculat candidatul in tara de origine, care sa ateste existenta candidatului - original sau copie legalizata.
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
- Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara in care candidatul este rezident - copie tradusa in limba romana de traducator autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani 2008, 2009, 2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare", beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Justificare pentru alegerea negocierii accelerate: Imposibilitatea asigurarii contributiei proprii la investitiile in curs de executie la termenele scadente stabilite in conventiile incheiate, precum si diminuarea prefinantarii contractului de finantare de la 30% din valoarea contractului la 10% a condus la imposibilitatea de a efectua plati catre operatorii semnatari ai contractelor de achizitie publica.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 5
- cifra de afaceri globala, in ordinea descrescatoare a acesteia. Daca nr.candidatilor este mai mic decat 3, se va continua procedura numai cu acei candidat care indeplinesc criteriile solicitate.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
162 / 1 / 30.01.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.03.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.03.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.03.2012 12:00
Locul: sediul Primariei oras Busteni, b-dul Libertatii nr.91, jud. Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
candidatii sau reprezentantii imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la solicitarile de clarificari vor fi postate numai la sectiunea "documentatie si clarificari" a anuntului de participare, in SEAP (www.e-licitatie.ro) pentru a putea fi accesate si consultate de catre toti participantii.- In cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriile de preselectie este mai mic decat 3, autoritatea contractanta are dreptul de a continua procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare numai cu acel/acei candidat/candidati care indeplineste/indeplinesc criteriile solicitate.- In cadrul etapei de negociere se determina toate aspectele tehnice, financiare si juridice ale viitorului contract, oferta preliminara si propunerea de contract-cadru vor constitui punctul de pornire al negocierilor.- Negocierile se deruleaza pana in momentul in care fiecare participant la negocieri declara ca oferta preliminara si propunerea de contract-cadru pe care le-au prezentat nu mai poate fi imbunatatite, fapt care se consemneaza explicit in procesul-verbal de sedinta.- In cazul in care, pe parcursul negocierilor, comisia constata ca nu se inregistreaza imbunatatiri substantiale ale ofertei preliminare fata de intalnirile/rundele anterioare, aceasta are dreptul de a stabili o intalnire finala, cu fiecare participant in parte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic - Primaria oras Busteni
Adresa postala: b-dul Libertatii nr.91, Localitatea: Busteni, Cod postal: 105500, Romania, Tel. +40 244322005, Email: [email protected], Fax: +40 244320752, Adresa internet (URL): www.orasul-busteni
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2012 11:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer