Licitatie Publica - Creditarea proiectelor de investitii-achizitionarea unei linii de credite pentru finantarea lucrarilor Modernizarea drumurilor forestiere Bodvaly Nagyfenyos si Dimeny comuna Batani judetul Covasna ,, finantat prin programul SAPARD
Anunt de participare numarul 46978/20.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNABATANI (CONSILIUL LOCAL BATANI)
Adresa postala: STRADA PRINCIPALA NR.477, Localitatea: Batanii Mari, Cod postal: 527020, Romania, Punct(e) de contact: CSABA BARDOCZ, Tel.0267-355008, Email: [email protected], Fax: 0267-355008
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Creditarea proiectelor de investitii-achizitionarea uneilinii de credite pentru finantarea lucrarilorModernizarea drumurilor forestiere Bodvaly Nagyfenyossi Dimeny comuna Batani judetul Covasna , , finantat prin programul SAPARD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Comuna BATANI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Creditarea proiectelor de investitii-achizitionarea uneilinii de credite pentru finantarea lucrarilorModernizarea drumurilor forestiere Bodvaly Nagyfenyossi Dimeny comuna Batani judetul Covasna , , finantat prin programul SAPARD
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66130000-0 - Servicii de acordare de credit (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-contractarea unui imprumut in valoare de 1200000 lei pe o perioada de 8 luni
Valoarea estimata fara TVA: 130, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
nesolicitat
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local , veniturile proprii conform art.62 alin(l) din Legea nr. 273/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
respectarea articolelor 44 si 45 din OG nr.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratii privind eligilibilitatea : Formular nr.1,
-declaratie privind neincadrarea in situatiile art.181 din OUG 34/2006
-certificat de atestare fiscala, privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat.
-certificat fiscal privind impozitele si taxele locale-certificat constatatoremis de oficiul Registrului Comertului de pe linga Tribunalul teritorial
-autorizatie de functionare emis de BNR
-pentru persoanele straine se va prezenta un document edificatoare in conformitate cu prevederile legala din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-prezentarea situatiilorfinanciare pentru anii 2006 si sem I 2007
-cifra medie anualade afaceri pe ultimii trei ani rezultand din activitatea corespunzatoare obiectului procedurii Formular 3
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor servicii de acordare de credite pentru societati comerciale , autoritatile localesau institutii in ultimii 3 ani -Formular 7
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: -la sediul Primariei comunei Batani
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.04.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2008 13:00
Locul: -Sediul Primariei Batanistr.Principala nr.474localitatea Batanii Marijud Covasna
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-orce ofertant poate asista la deschiderea ofertelor conf art. 33(2) din HG 925/2006
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor Bucuresti
Adresa postala: strada : Stavropoleos nr.6 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Batani , responsabil cu achizitii publice
Adresa postala: Strada Principala nr. 474, Localitatea: Batanii Mari, Cod postal: 527020, Romania, Tel.0267-355426, Email: [email protected], Fax: 0267-355008
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2008 08:55