Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Cresterea accesibilitatii catre partea de nord a Polului de Crestere, in special catre Spitalul Judetean din municipiul Ploiesti, prin realizarea pasajului rutier peste DN 1 B, in continuare DJ 102


Anunt de participare numarul 101660/10.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala:  B-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 415-416, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100066, Romania, Punct(e) de contact:  RUXANDA BUCUR, Tel. 0244.529602, Email:  [email protected], Fax:  0244.511611, Adresa internet (URL):  www.cjph.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Cresterea accesibilitatii catre partea de nord a Polului de Crestere, in special catre Spitalul Judetean din municipiul Ploiesti, prin realizarea pasajului rutier peste DN 1 B, in continuare DJ 102
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: la sediul prestatorului
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cresterea accesibilitatii catre partea de nord a Polului de Crestere, in special catre Spitalul Judetean din municipiul Ploiesti, prin realizarea pasajului rutier peste DN 1 B, in continuare DJ 102
Varianta II.B ? DJ 102 cu pasaj denivelat cu patru benzi de circulatie si DN1B cu 3 benzi de intrare in sensul giratoriu.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322300-4 - Servicii de proiectare a podurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cresterea accesibilitatii catre partea de nord a Polului de Crestere, in special catre Spitalul Judetean din municipiul Ploiesti, prin realizarea pasajului rutier peste DN 1 B, in continuare DJ 102.
Faze proiectare: Studiu de trafic, SF, documentatie pentru obtinere CU, RT, SG, documentatii pentru obtinerea avizelor, documentatie pentru obtinerea AC, PT, DE, CS, documentatie devieri, mutari si protejari retele de utilitati, cerere de finantare si asigurare asistenta tehnica pe toata perioada de executie a investitiei.- conform temei de proiectare si variantei II B din memoriu tehnic al SPF.
Varianta II.B ? DJ 102 cu pasaj denivelat cu patru benzi de circulatie si DN1B cu 3 benzi de intrare in sensul giratoriu.
Valoarea estimata fara TVA: 550, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.08.2010 pana la 15.08.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 5.500 lei;Garantie de buna executie: 7 % din valoarea fara T.V.A. a contractului atribuit
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POR, Axa pr.1-Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor-poli urbani de crestere, Dom. de interv. 1.1Planuri integrate de dezvoltare urbana, sub-domeniul Poli de crestere
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic; Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind integritatea;Declaratie privind conflictul de interese; Certificat inregistrare firma; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului(original sau copie legalizata );Certificate constatatoare ( emise de Directiile Finantelor publice siDirectiile Finantelor publice locale) privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor sicontributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania si obligatiile de plata la bugetele locale, valabile la data deschiderii licitatiei. Documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2008 si 31.12.2009;Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 anisa fie de 1.100.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de serviciiin ultimii3 ani ( incepute si finalizate);Fisa privind experienta similara ;Prin experienta similara se intelege: proiectarea unor obiective de investitii similare ( 1 proiect de pasaj denivelat cu 4 benzi de circulatie si 1 proiect de amenajare intersectie cu sens giratoriu pe DN-uri) sau 1 proiect similar care sa contina si proiectarea de pasaj denivelat cu 4 benzi de circulatie si amenajarea de intersectie cu sens giratoriu pe DN-uri.), incare s-au efectuat toate fazele de proiectare - incepute si finalizate;Fisa/le de experienta similara vor fiinsotite de copie xerox- dupa contractul nominalizat la fisa, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor executate dupa proiect, proces verbal de predare primire a proiectului si recomandarea beneficiarului respectiv;Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, care contine informatii privind numarul mediu al personalului angajat si asigurarea cu personal de specialitate;Informatii referitoare la personalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului;Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;Certificat ISO 9001 in domeniul proiectare si inginerie sau echivalent;Certificat ISO 14001 in domeniul proiectare si inginerie sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii vor prezenta minim 1 proiect (pasaj denivelat cu 4 benzi de circulatie + intersectie cu sens giratoriu pe DN-uri), in valoare de 550.000 lei, sau 2 proiecte similare (1de pasaj denivelat cu 4 benzi de circulatie si 1 de intersectie cu sens giratoriu pe DN-uri) in valoare cumulata de 550.000 lei.Echipa de proiectare din minim: a)3 ingineri specialisti poduri, avand minim 8 ani vechime si 3 lucrari de poduri similare;b)1 inginer specialist drumuri, avand minim 8 ani vechime si 3 lucrari similare, respectiv de amenajare intersectii cu sens giratoriu pe DN);c)1 arhitect, avand minim 5 ani vechime;d)1 inginer geolog, avand minim 5 ani vechime;e)2 ingineri geodezi, avand minim 5 ani vechime;f)1 specialist pentru analizarea si evaluarea impactului asupra mediului;Lista echipei de proiect si pentru fiecare persoana din echipa se va prezenta: atributile acestuia in cadrul viitorului proiect, CV-ul, copii dupa actele de studi, dovada relatiei contractuale cu ofertantul( angajat/colaborator), foile de garda si Lista de semnaturi ptr.proiectele similare nominalizate in CV.Echipamente minime obligatoriia)Statie totala ? 1 buc.;b)Detectoare pentru identificarea conductelor subterane;c)Program calcul pentru dimensionare pasaj (se va indica programul utilizat si se va prezenta licenta );d)Program calcul pentru dimensionare drum ( se va indica programul utilizat si se va prezenta licenta );e)Program calcul pentru dimensionare sistem rutier ( se va indica programul utilizat si se va prezenta licenta );f)Program pentru devize ( se va indica programul utilizat si se va prezenta licenta );g)Program pentru trafic ( se va indica programul utilizat si se va prezenta licenta );h)Ploter A0 - 1 buc;i)Statie grafice ? 1 buc.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
70%
70
Descriere: Componenta financiara
2.
Oferta tehnica
30%
30
Descriere: Conform DA
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
Pondere componenta tehnica: 30 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional (POR), Axa prioritara 1- ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor-poli urbani de crestere?, Domeniul de interventie 1.1 ?Planuri integrate de dezvoltare urbana?, sub-domeniul ? Poli de crestere?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleosnr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Prahova
Adresa postala:  Str. Gheorghe Lazar , nr.6, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100031, Romania, Tel. 0244.544 781, Email:  [email protected], Fax:  0244.529107
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Prahova - Directia Juridic, Contencios si Administratie Locala
Adresa postala:  B-dul. Republicii nr. 2-4, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100066, Romania, Tel. 0244/406700, Email:  [email protected], Fax:  0244/529289, Adresa internet (URL):  www.cjph.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2010 12:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer