Licitatie Publica - CRESTEREA ACCESIBILITATII CATRE PARTEA DE NORD A POLULUI DE CRESTERE, IN SPECIAL CATRE SPITALUL JUDETEAN PRAHOVA , PRIN REALIZAREA PASAJULUI RUTIER IN CONTINUAREA DJ.102 PESTE DN1B
Anunt de participare numarul 143026/11.04.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: b-dul Republicii, nr 2-4, et.7, camera 727, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: Batosin Gheorghe, Tel. +40 244514844, In atentia: Berteanu Vasile, Email: [email protected], Fax: +40 244511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CRESTEREA ACCESIBILITATII CATRE PARTEA DE NORD A POLULUI DE CRESTERE, IN SPECIAL CATRE SPITALUL JUDETEAN PRAHOVA , PRIN REALIZAREA PASAJULUI RUTIER IN CONTINUAREA DJ.102 PESTE DN1B
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: La intersectia DJ 102 cu DN 1B in zona Spitalului Judetean Prahova localitatea Blejoi.
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari pentru executia unui pasaj superior de giratie pe drumul judetean DJ 102 si realizarea legaturii intre DJ102 si DN 1B prin bretele de acces denivelate.Pasajul se compune dintr-un pasaj superior pe DJ102, peste DN1B, cu o lungime de 956, 86 m si bretelele de acces DJ102 cu o lungime 286, 0 m si bretelele de acces DN 1B cu o lungime 388, 0 m.
Valoare estimata a contractului este de59.797.094, 96 lei fara TVA din care 5.287.477 lei fara TVA cheltuieli diverse si neprevazute reprezentand 9, 7% din valoarea de C+M + Organizarea de santier.
*Nota: Valoarea totala a contractului este compusa din valoarea care rezulta din centralizatorul form. F1, la care se adauga valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
45231000-5-Lucrari de constructii de conducte, de linii de comunicatii si electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Proiectului Tehnic(PT, CS, DDE)existent in Documentatia de Atribuire atasata la Anuntul de Participare.Domeniul contractului este lucrari de constructii poduri rutiere+ lucrari de constructii de conducte, de linii de comunicatii si electrice.
Valoarea estimata fara TVA: 59, 797, 094.96RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 800.000 lei. Per. de valab. a garantiei va fi cel putin egala cu perioada de valab. a ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare: a)un instrument de garantare irevocabil emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari;2)ordin de plata in contul: RO72TREZ5215006XXX000119.Garantia se va depune atat in SEAP in format electronic cat si la sediul aut.contractante.Daca garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul 10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Dovada constituirii garantiei de participare se face cf. art.17 alin.(3)si(4)din HG 1660/2006.In cazul eliberarii garantiei de participare de o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de grantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat in Formularul 10 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana(autorizata si legalizata).In acest caz se solicita prezentarea documentului de certificare emis de societatea bancara/de asigurari din Romania cu care banca/societatea de asigurari straina are relatii de corespondent, privind valabilitatea semnaturilor existente pe scrisoare de garantie bancara. Echivalenta lei/alta valuta se va face la cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita dedepunere a ofertelor. In cazul depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre asociati. Pentru a beneficia de prevederile legii nr. 346/2004, toti membrii unei asocieri trebuie sa se incadreze in categoria IMM- urilor.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare cf. art. 88 din H.G. nr. 925/2006. Ofertantilor le sunt aplicabile prevederile art 278^1, lit.d) din O.U.G.34/2006, respectiv retinerea din garantie a sumei de 11.885, 09 lei in cazul respingerii contestatiei ca nefondata. Cuantumul garantie de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantie de buna executie :1) prin retineri succesive din sumele datorate pentru plata facturilor partiale.In acest caz se vor avea in vedere prevederile HG 1045/2011; 2) scrisoare de garantie bacara in cuantumul solicitat si valabila pana la expirarea perioadei de garantie de buna executie; 3) instrument de garantare emis in conditiile legii de de o societate bancara sau de o societe de asigurari.Garntia de buna executie va fi aplicata integral la valoarea totala a contractului si va fi eliberata astfel: 70% din valoarea garantiei in termen de 14 zile de la data incheierii procesului -verbal de receptie la terminarea lucrarilor; restul de 30%din valoarea garantiei la expirarea perioadei de garantie de buna exwcutie, pe baza procesului -verbal de receptie fnala.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- FEDR (Fondul European de Dezvoltare Regionala)- 98 % (Proiect finantat din Programul Operational Regional 2007-2013); - Buget local - 2%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.c) sa depuna oferta oferta individuala /comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte , sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei care este ofertant asociat.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
5. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 ( evitareaconflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? se va completa si prezenta Formularul nr. 13, de catre ofertant/ ofertant asociat/ tert sustinator/ subcontractant.Lista persoanelor cu functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusivpersoanele care aproba bugetul aferent Consiliului Judeten Prahova : Mircea Cosma-presedinte Consiliul Judetean Prahova; Danielescu Sebastian - vicepresedinte; Rebega Constantin Laurentiu - vicepresedinte; Fabioara Ionescu ? administratorul public al judetuluiPrahova; Pavel Mihail ? secretarul judetului Prahova; Sepsi Daniel? consilier judetean; Ciolac Dan ? consilier judetean; Cord Ovidiu? consilier judetean; Costin Zaharia ? consilier judetean; David Simona ? consilier judetean; Dobre Adrian Florin ? consilier judetean; Dragomir Florin Auras ? consilier judetean; Enescu Rares Dan? consilier judetean;Ionescu Radu Cezar Liviu- consilier judetean; Ionica Ion ? consilier judetean;consilier judetean;Mesca Darius Dumitru ?consilier judetean; Mitrea Laurentiu Daniel ? consilier judetean; Neaga Gheorghe ? consilier judetean;Neagoe Dumitru Daniel ? consilier judetean; Negoi Constantin ? consilier judetean; Nicolai Marius? consilier judetean; Niculescu Georgiana Diana? consilier judetean; Nita Catalin Razvan? consilier judetean; Oprescu Nicolae- consilier judetean; Patrascu Vasile- consilier judetean; Pintoiu Toma ? consilier judetean;Popovici Elisabeta- consilier judetean; Sfirloaga Ludmila ? consilier judetean; Tabacu Jenica- consilier judetean;Toader Bogdan Andrei ? consilier judetean; Tudora Dorin? consilier judetean; Vasile Viorica? consilier judetean; Viter David Andrei -consilier judetean; Moraru Romu- consilier judetean; Sandu Ana ? consilier judetean; Manta Adrian- consilier judetean; Dosaru Elena Iuliana ? consilier judetean; Donache Gheorghe ? consilier judetean; Cornea Danut Marcel-consilier judetean;Maria Dovanca - Director executiv Directia Economica; Cristina Popescu - Director adjunct Directia Economica; Pana Alina Georgiana - Sef serviciu juridic; Marius Constantin Nicolae -Director executiv Directia Absorbtie Fonduri Europene; Ionita Corneliu Adrian- Director executiv Directia Tehnica; Silvia Constantinescu - Director executiv adjunct Directia Absorbtie Fonduri Europene; Georghe Bratosin - Director executiv adjunct Directia Absorbtie Fonduri Europene; Andreea Nachila - sef serviciuDirectia Absorbtie Fonduri Europene; Iordachescu Ion- sef serviciu Transport; Corina Badea ? consilier Directia Absorbtie Fonduri Europene; Adriana Dragan - consilier Directia Absorbtie Fonduri Europene; Berteanu Vasile ? consilier Serviciul AchizitiiPubice si Contracte; Cristina Chircu - consilier Directia Absorbtie Fonduri Europene; Serbanoiu Gabriela Cristina- consilier Directia Absorbtie Fonduri Europene; Pana Costea Livia Georgeta- consilier Directia Tehnica; Stanescu Robert Adrian- consilier Directia Tehnica .
6. Certificat eliberat de Administratia Finantelor PubliceOfertantii vor prezentare Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu au datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat.
Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoarepentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
7. Certificat eliberat de Autoritatile Publice LocaleOfertantii vor prezenta Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat.
Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoarepentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Documente edificatoare pentru dovedirea apartenentei la categoriile profesionale impuse de indeplinirea contractului de lucrari - Se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul constatator se va prezenta in copie, urmand ca ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate, documentul in original / copie legalizata.Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat.Cerinta este necesara pentru a demonstra capacitatea operatorilor economici de a executa lucrarilece fac obiectul prezentului contract. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata sau legalizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cifra de afaceri globala medie anuala a ofertantului pe ultimii trei anitrebuie sa fie egala sau mai mare cu valoarea de 100.000.000, 00 lei. In cazul unei asocieri, media cifrei de afaceri se va demonstra de grupul de asociati, prin cumulare (insumare). In cazul tertilor sustinatori, cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator. Echivalenta Leu?Euro se calculeaza potrivit cursului de schimb mediu anual comunicat de B.N.R. si valabil pentru fiecare din anii2010, 2011, 2012 si anume: 2010 - 4, 2099 lei/euro, 2011-4, 2379 lei/euro, 2012 ? 4, 4560 lei/euro.
2.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la data semnarii contractului, vaavea acces la sau aredisponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci in valoare de cel putin 9.000.000 lei pentru realizarea cash-flow-ului de executie a lucrarii pentru o perioada de minim 3 luni de derulare a contractului , conform graficului de executie.Se va completa de ofertant/ofertant asociat (se cumuleaza)/tert sustinator .
3.Asigurarea lucrarii(pana la acoperirea intregului cost).Ofertantul trebuie sa prezinte Declaratia pe propia raspundere din care sa rezulte faptul ca , in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare , va prezenta la semnarea contractului de lucrari , un contract (polita de asigurare) cu o firma de asigurari/organism financiar, privnd asigurarea lucrarii si perioada de timp pentru care aceasta se asigura .Asigurarea va acoperii valoarea ofertei si va fi valabila pe perioada de executie a lucrarii+ perioada de garantie de buna executie. In cazul asocierii , aceasta se va prezenta de grupul de asociati.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista privind lucrarile executate in ultimii 5 ani raportat la data limita de depunere al ofertelor.
2.Experienta similara .Din lista prezentata, operatorul va extrage una sau maxim 3lucrari pentru care va intocmi fisa/fisele de experienta similara. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani unul sau maxim 3 lucraride natura si complexitatea lucrarii supuse procedurii (lucrari de pasaje supraterane si/sau poduri rutiere cu suprastructuri turnate monolit si devieri retele de gaze, apa, canalizare, produse petroliere, titei, retele electrice si telefonie ) a caror valoare cumulata sa fie deminim 50.000.000 lei , fara TVA.Fisa/Fisele vor fi insotite de cerificari de buna executie, iar respectivele certificari vor indica beneficiarii indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati , valoarea, perioada si locul de executie a lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate conform normelor profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In cazul in care ofertantul prezinta un contract, iar acesta contine clauzede confidentialitate care impiedica prezentarea acestuia in integralitate, operatorul economic va prezenta copii ale paginilor din contracte care demonstreaza experienta similara .Copiile respective se vor prezenta cu mentiunea Conform cu originalul, scanate si semnate electronic de ofertant. Precizarea este valabila si pentru operatorii nerezidenti care vor prezenta si traducerea autorizata sau legalizata a acestora in limba romana .
3.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Utilajele, sculele si echipamenteleminime care se impun pentru indeplinirea acestui contract de lucrari sunt urmatoarele:
-Macara 9, 9 tf
-Excavator pe senile
-Autogreder
-Buldozer pe senile
-Betoniera cu cadere libera -250 l
-Centrala de beton40mc/ora
-Compactor autopropulsat 14tf
-Freza rutiera
-Perie mecanica pentru curatat fundatii drumuri 6 CP
-Instalatii de preparat nisip stabilizat
-Tanc de bitum 30t
-Malaxor manual de asfalt 600 l
-Instalatie preparat mixturi asfaltice
-Autogudonator
-Autoraspanditor de asfalt 6t
-Autocisterna cu dispozitiv de stropit
-Tronspotor cu bandamobil
-Incarcator frontal
-Macara lansator de coducte pe senile 15 tf
-Agregat de cimentare cimentruc pentru verificarea etanseitatii la conducte
-Grup termic de sudura 35 KW
-Grup mobil de sudura 48 KW-Autolaborator mobil pentru verificari electrice
-Autolaborator tip Im3 pentru verificari centrale si statii electrice
-Autolaborator mobil pentru incercari electrice de linii de inalta tensiune
-Autotelescop
4.Laboratorgr. II pentru efectuarea probelor de materiale, pentru asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie adoptate.Ofertantul va face dovada ca dispune de un laborator propriu sau ca are accesla un laborator (prin prezentarea unui angajament de prestari de servicii incheiat cu un laboratorgr.II).
5. Declaratiei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.Ofertantul trebuie sa demostreze ca dispune de personal specializat pentru realizarea contractului, echipa de conducere fiind alcatuita din minim urmatorii specialisti: 1. sef de santier - inginer cu studii de inginerie constructii drumuri si poduri, cuexperienta profesionalain proiecte similare;2.responsabil cu managementul sanatatii si securitatii in munca;3.responsabil tehnic cu executia (RTE)atestat in domeniul II- constructii rutiere, drumuri si poduri;4.responsabil tehnic cu executia (RTE)atestat in domeniul IX - constructii edilitare si de gospodarire comunala;5.responsabil cu controlul tehnic de calitate.6.personal de executie autorizat/atestat in lucrari de retele de gaze, produse petroliere si electrice
6.Angajamentul ofertantului privind resursele umane ca in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.Responsabilii tehnici cu executia lucrarilor trebuie sa faca dovada ca pe toata durata contractului de executie se vor afla intr-o relatie contractuala cu ofertantul.Lucrarile de specialitate ( devieri de retele de gaze, produse petroliere, apa, canalizare, retele electrice mai mici de 110 KV si telefonie ) se vor executa coform Caietelor de sarcini si cu personal atestat respectand prevederile legale in vigoare.
8.Informatii privind tertii sustinatori.
In cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si la capacitateatehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a, c1, d si ale art. 691 din OUG nr. 34/2006.
9.Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare, daca este cazul.Conform prevederilor H.G. 925/2006, art 11, alin 4, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantii au dreptul de a prezenta la depunerea ofertelor, o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul legal, prin care confirma ca indeplinesc cerintele de calificare, astfel cum au fost solicitate in Documentatia de atribuire.Declaratia pe propria raspundere va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte.
1.Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in domeniul contractului supus procedurii de achizitie .
Se va prezenta certificatul ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Cerinta va fi indeplinita de catre ofertant/fiecare ofertant asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza .
2.Certificatul privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, in domeniul contractului supus procedurii de achizitie, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Cerinta va fi indeplinita de catre ofertant/fiecare ofertant asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.05.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional, Axa prioritara 1 ? ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - poli urbani de crestere?, Domeniul de interventie: 1.1. ? ?Planuri integrate de dezvoltare urbana?, Sub-domeniul: Poli de crestere.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
Conform Lg.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM?urilor, acestea pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare, a garantiei de buna executie si a cifrei de afaceri globale medie anuala a ofertantului pe ultimii trei ani- prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art. 256 2 (1) lit.a)din OUG nr. 34/2006 - 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Prahova - Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: B-dul Republicii nr. 2-4 ., Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel. +40 244529289, Email: [email protected], Fax: +40 244406700
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.04.2013 15:04