Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Cresterea eficientei cooperarii institutiilor implicate in lupta impotriva drogurilor


Anunt de participare numarul 49844/17.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: B-dul Mircea Voda nr.44, intrarea B, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare Phare, Tel.4021/326.55.55 int. 520, In atentia: Pacala Iulia, Email: [email protected], Fax: 004021/326.87.30, 0040/ 21 326.87.09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Cresterea eficientei cooperarii institutiilor implicate in lupta impotriva drogurilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, b-dul Unirii nr. 37, bl A4, sector 3, Agentia Nationala Antidrog
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitii de echipamente hardware, produse siechipamente software pentruprocesareade date in vederea imbunatatirii performantelor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30241100-1 - Software pentru baze de date (Rev.1)
29561200-1-Masini de tiparit (Rev.1)
30121110-7-Fotocopiatoare color (Rev.1)
30213000-5-Computere personale (Rev.1)
30261000-6-Servere de retea (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Echipamente software pentru procesarea datelor 4 bucati
- Echipamente hardware: - calculatoare 64 bucati- servere 5 bucati- imprimante 10 bucati- fotocopiatoare 4 bucati
-Minitipografie 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 750, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de Lot 1:4800Euro; Lot 2:4000;Euro; Lot 3:6000 Euro; Garantia de buna executie - 10 % din valoarea contractului in Euro fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile PHARE 2006 conform Acordului de Finantare PHARE 2006 PHARE 2006/018-147.03.13 si cofinantare nationala
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate, conform Fisei de Date punctul 4.1.3:1)Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul 5 Declaratie privind eligibilitatea
2) Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent3) Adresa de la Instanta Competenta / Curtea Districtuala / Agentie Guvernamentale unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent
4) Certificat de atestare fiscala, valabil la data deschiderii ofertelor
5) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale
6) Certificat pentru plata CAS valabil la data deschiderii ofertelor
7) Caziere judiciare pentru administrator si al companiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)
b) Media Cifra de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Media profitului net trebuie sa fie pozitiva pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007).b)Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007) trebuie sa fie mai mare de: LOT 1:240 000 EUROLOT 2:200 000 EUROLOT 3:310 000 EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) dispune de specialistii necesari indepliniri unui astfel de contract.b)Participarea ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) la contracte similare
c) Certificarea sistemului de management al calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va demonstra accesul la minim 2 specialisti (personal tehnic de specialitate) in domeniul dezvoltarii de software pentru Lotul 1, 2 specialisti (personal tehnic de specialitate) in domeniul IT pentru Lotul 2, si 2 specialisti (personal tehnic de specialitate) in domeniul IT pentru Lotul 3.b) Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere) cel putin 1 contract in domeniul dezvoltarii de software pentru lotul 1, si furnizarii de echipament IT pentru loturile 2 si 3; participarea ofertantului la contract a fost de minimum: Lot 1:72.000 EuroLot 2:60.000 EuroLot 3:93.000 Euroc)Certificatul ISO 9001 sau echivalent, detinut de ofertant pentru LOT-ul 1 si 2, si ofertant si producator conform cerintelor din Caietul de Sarcini pentru Lotul 3.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S239-290941 din 12.12.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.05.2008 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.06.2008 12:00
Locul: OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE, Bd. Mircea Voda, nr. 44, intrarea B, Sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PHARE 2006/018-147.03.13 Cresterea eficientei cooperarii institutiilor implicate in lupta impotriva drogurilor
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Ministerul Economiei si Finantelor - Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: Bd. Mircea Voda, nr. 44, intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+40 21 326.55.55 int. 181, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.09 / 326.87.30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 272 alin. 2 si art. 280 alin. 5 din O.U.G. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Economiei si Finantelor - Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: Bd. Mircea Voda, nr. 44, intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+40 21 326.55.55 int. 614, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.09 / 326.87.30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.04.2008 14:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer