Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CRESTEREA EFICIENTEI SERVICIILOR MEDICALE ALE SPITALULUI OBSTETRICA GINECOLOGIE PLOIESTI PRIN IMPLEMENTARE DE SOLUTII E-SANATATE?


Anunt de participare numarul 102288/17.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL OBSTETRICA GINECOLOGIE PLOIESTI
Adresa postala:  STR. MIHAI BRAVU, NR. 116, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100409, Romania, Punct(e) de contact:  NICOLETA BOIANGIU, Tel. 0244/592551, Email:  [email protected], Fax:  0244/593862, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CRESTEREA EFICIENTEI SERVICIILOR MEDICALE ALE SPITALULUI OBSTETRICA GINECOLOGIE PLOIESTI PRIN IMPLEMENTARE DE SOLUTII E-SANATATE?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: SPITALUL OBSTETRICA GINECOLOGIE , STR. MIHAI BRAVU NR.116 , LOC. PLOIESTI , JUD PRAHOVA
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CRESTEREA EFICIENTEI SERVICIILOR MEDICALE ALE SPITALULUI OBSTETRICA GINECOLOGIE PLOIESTI PRIN IMPLEMENTARE DE SOLUTII E-SANATATE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
33100000-1-Echipamente medicale (Rev.2)
72262000-9-Servicii de dezvoltare software (Rev.2)
72590000-7-Servicii informatice profesionale (Rev.2)
80533100-0-Servicii de formare in informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
UN CONTRACT PRIVIND CRESTEREA EFICIENTEI SERVICIILOR MEDICALE ALE SPITALULUI OBSTETRICA GINECOLOGIE PLOIESTI PRIN IMPLEMENTARE DE SOLUTII E-SANATATE?
Valoarea estimata fara TVA: 1, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Operatorul economic trebuie sa prezinte garantia de participare in cuantum de 30.500 Lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European Pentru Dezvoltare Regionala.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 12A ? Declaratie privind eligibilitatea
Formularul 12B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Formularul 12C ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura.-Certificat de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrul Comertului, de pe langa instanta competenta, in copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate-Certificat constator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala si teritoriala, eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea depunerii ofertelor si valabil la data depunerii. Original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata valabil la data deschiderii ofertelor. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor;
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, valabil la data deschiderii ofertelor.
Toate certificatele/documentele trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata.Cazier judiciar pentru administrator/ administratori asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza ?declaratia privind eligibilitatea?. In cazul in care declaratia mentionata este semnata de o persoana imputernicita se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului/administratorilor care a imputernicit aceasta persoana;
-Bilanturile contabile si conturile de profit si pierdere in copie certificata pentru conformitate cu originalul, aferente exercitiilor financiare 2006, 2007, 2008-Formularul 2B - Informatii Generale : Cifra medie anuala de afaceri pe fiecare din ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie minim 3.000.000 LEI.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Autorizare (original sau copie legalizata) pentru livrarea produselor completata in conformitate cu modelul prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuireFormularul 8 ? Autorizare-Lista principalelor prestari de servicii/livrari de produse, similare din punct de vedere al complexitatii si cantitatii, realizate in ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa completeze Formular 12D ? Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii/livrari de produse in ultimii 3 ani;
-Pentru fiecare contract similar mentionat in lista Formularului 12D se va completa Formularul B3 - Experienta Similara-Formularul 12I ? Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.Informatii referitoare la personalul de specialitate. Ofertantul va prezenta lista cu personalul de specialitate care va fi insarcinat cu derularea contractului in conformitate cu Formularul 9 ? Echipa de proiect, din Sectiunea Formulare ? original si CV-urile acestora in conformitate cu Formularul 9A ? Curriculum Vitae-Standarde de asigurare a calitatii respectiv : ISO 9001:2000 (sau echivalent), valabil la data depunerii ofertelor.Certificarea sistemului de management al securitatii informatiilor ISO 27001 (sau echivalent).Certificarea sistemului de management al mediului ISO 14001 (sau echivalent)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
. Punctajul tehnic
60%
Descriere: Ptehnic = Pfet, cf. cap.VII 1.2. Doc.de atribuire
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3149/15.06.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.07.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2010 12:00
Locul: Sala de Consiliu a Spitalului Obstetrica Ginecologiestr. Mihai Bravu nr.116Ploiesti - Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE PERSOANA IMUTERNICITA DE OFERTANT
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect, cod SMIS 6225, intitulat ?CRESTEREA EFICIENTEI SERVICIILOR MEDICALE ALE SPITALULUI OBSTETRICA GINECOLOGIE PLOIESTI PRIN IMPLEMENTARE DE SOLUTII E-SANATATE? din cadrul Programului Operational Sectorial ?Cresterea Competitivitatii Economice?, Axa Prioritara 3 ? "Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public "
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor,
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  : 030084, Romania, Tel. : 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  : 021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Prahova
Adresa postala:  str. Gheorghe Lazar nr.6, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100031, Romania, Tel. 0244-544.781, Email:  [email protected], Fax:  0244-529.107
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia de Sanatate Publica Prahova
Adresa postala:  str. Tache Ionescu nr.13, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100, Romania, Tel. 0244-522.201, Email:  [email protected], Fax:  0244-522.201, Adresa internet (URL):  www.dspph.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2010 13:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer