Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Cresterea nivelului de integrare a noilor sisteme IT si comunicatii Gestionarea documentelor, arhivarea electronica centralizata si stocare electronica centralizata.


Anunt de participare numarul 29671/28.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MinisterulFinantelor Publice
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare Phare, Tel.+4021326.55.55/ int532, In atentia: Ioana Ionescu, Email: [email protected], Fax: +40 21326.87.09 / 326.87.30, Adresa internet (URL): www.cfcu.mfinante.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Cresterea nivelului de integrare a noilor sisteme IT si comunicatii Gestionarea documentelor, arhivarea electronica centralizata si stocare electronica centralizata.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: MinisterulEconomiei si Finantelor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectul urmareste imbunatatirea sistemelor de gestionare a documentelor pentru intreaga organizatie a MEF, integrate cu sistemul de arhivare electronica centralizata si stocare electronica centralizata.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72512000-7 - Servicii de gestionare a documentelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii informatice, servicii de programare si consultanta software, servicii de gestionare a documentelor si servicii de inlocuire de date, conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 900, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 18.000 Euro sau 58.000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile PHARE 2005, conform Acordului de Finantare PHARE 2005 2005/017-553
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta sau echivalent, Certificat de inregistrare sau echivalent.
Certificat de atestare fiscala sau echivalent valabil la data deschiderii ofertelor.
Cazier fiscal sau echivalent valabil la data deschiderii ofertelor. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale valabil la data deschiderii ofertelor.
Cazier judiciar pentru persoana/persoanele autorizate.Pentru ONG Extras de la Registrul asociatiilor si fundatiilor, sau echivalent valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani (2004, 2005 si 2006)2. Media profitului operational al ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2004, 2005 si 2006)Nu este restrictionataparticiparea la procedura de atribuire a ofertantilor nou infiintati, care au cel putin un bilant anual.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. va depasi 900.000 Euro2. pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat de calitate pentru activitatea de dezvoltare a sistemelor IT2. Experti angajati permanent in prezent3. Experienta prin proiecte finalizate* in domeniile de specializare mentionate4. Candidatul a finalizat* in ultimii trei ani, pana la data depunerii ofertelor, cel putin un proiect de analiza, design, dezvoltarea si implementarea unor sisteme de gestionare a documentelor.5. Candidatul a finalizat* in ultimii trei ani, pana la data depunerii ofertelor, cel putin un proiect de analiza, design, dezvoltarea si implementarea unui sistem de arhiva electronica pentru o organizatie mare.
6. Candidatul a finalizat* in ultimii trei ani, pana la data depunerii ofertelor, cel putin douaproiecte de dezvoltare si implementare IT.7. Personalul experti cheie propusi pentru implementarea proiectului (3 experti cheie) trebuie sa indeplineasca Cerintele prevazute in Caietul de Sarcini.*) Un proiect poate fi considerat finalizat doar daca pana la datadepunerii ofertei a fost semnata acceptanta pentru aplicatia dezvoltata, ramanand eventual de executatserviciile de implementare pe scara larga, formarea utilizatorilor si/sau cele de garantie/ mentenanta, daca acestea exista.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. ISO 9000 sau echivalent pentru fiecare membru al asocierii2. Cel putin 10 experti angajati (Trebuie ca acesti experti sa acopere, ca echipa, toate domeniile specificate): modelarea activitatii, analiza si design, implementare si testare, realizare, gestionare proiect, formare tehnica IT, administrare infrastructura, gestionarea documentelor, sisteme de arhivare si stocare.3. dezvoltarea si realizarea de aplicatii multi-tier utilizand J2EE si XML; design, dezvoltare si realizarea de aplicatii integrate bazate web (de preferat in arhitectura orientata spre servicii); dezvoltarea si realizarea de sisteme de gestionare a documentelor siintegrarea lor; arhivarea si stocarea centralizata a datelor electronice respectand standardele internationale pentru inregistrarea informatiei; organizarea, furnizarea si evaluarea pentru instruirea tehnica IT.4. Cel putin un proiect5. Cel putin un proiect6. Cel putin doua proiecte cu o valoare de cel putin 225.000 EURO fiecare (cota indeplinita de ofertant)7. Cerintele minime prevazute in Capitolul 6 Cerinte minime obligatorii din Caietul de Sarcini
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
oferta financiara
75%
Descriere:
2.
oferta tehnica
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.10.2007 16:00
Locul: OPCP - Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National pentru Romania PHARE 2005/017-553
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt si este disponibila in format electronic pe www.e-licitatie.ro. Eventualele modificari/clarificari vor fi publicate pe website-ul anterior mentionat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.00 40 21 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 00 40 21 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: blvd. Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+ 4021326.55.55int 614, Email: [email protected], Fax: +40 21326.87.09/ 326.87.30, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2007 14:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer