Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Cresterea nivelului de integrare a noilor sisteme IT si de comunicatii


Anunt de participare numarul 63215/09.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.+ 40 21 326.55.55/ int. 561, In atentia: Ion Danut Iconaru, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.09 / 326.87.30, Adresa internet (URL): www.cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sistemul Electronic de Achizitii Publice - SEAP
Adresa postala: Strada Italiana nr. 22, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Cresterea nivelului de integrare a noilor sisteme IT si de comunicatii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Ministerul Economiei si Finantelor conform documentatiei de atribuire
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea si instalarea infrastructurii necesare de hardware, software si de comunicatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32000000-3 - Echipament si aparate de radio, televiziune, comunicatii, telecomunicatii si articole conexe (Rev.1)
29000000-9-Utilaje, echipamente, aparate, dispozitive si produse conexe (Rev.1)
30000000-9-Echipament informatic si accesorii de birou (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - Upgrade si update hardware si software la nivel central (IBM p5 595, IBM p5 570)
Lot 2 - Upgrade de Stocare (SAN IBM 8100)Lot 3 - Upgrade software Oracle
Lot 4 - Upgrade software IBM
Lot 5 - PC-uri si cititoare coduri de bare
Lot 6 Imprimante
Lot 7 - Upgrade la Imprimantele de mare volum
Lot 8 - Sistem de conditionare a aerului pentru o sala de calculatoare de 150 mp (600 mc)
Lot 9 Retelistica
Lot 10 -Servere si software suplimentare
Lot 11 - Upgrade echipamente retea
Valoarea estimata fara TVA: 14, 400, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare Lot: 1 78.000 Euro; 2 21.000 Euro; 3 50.700 Euro; 4 43.000 Euro; 5 30.000 Euro; 6 4.400 Euro; 7 8.500 Euro; 8 11.000 Euro; 9 27.000 Euro; 10 7.500 Euro; 11 6.000 Euro
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile PHARE 2006 conform Acordului de Finantare PHARE 2006/018-147 si fonduri de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Procedura lansata cu clauza suspensiva.Se atribuie contractul doar daca CE aproba modificarea fisei de proiect.Operatorii ec. ce participa la procedura accepta ca AC nu va fi raspunzatoare pentru niciun prejudiciu indiferent de natura lui in cazul anularii procedurii chiar daca AC a fost instiintata
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din OUG nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului1.Declaratie privind eligibilitatea
2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura
3.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;
4.Adresa de la Instanta Competenta/Curtea Districtuala/Agentie Guvernamentala unde isi are sediul compania/sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;
5.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent;
6.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;
7.Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS);
8.Cazier judiciar pentru administratorul/ii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza declaratia privind eligibilitatea. In cazul in care declaratia mentionata este semnata de o persoana imputernicita se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului/lor care a/au imputernicit aceasta persoana.
9.Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani financiari (2005, 2006 si 2007)
b) Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani financiari (2005, 2006 si 2007)va depasi valoarea estimataa lotului pentru care se depune oferta: * In cazul in care un operator economic depune oferte pentru mai multe loturi, media cifrei de afaceri a acestuia pe ultimii 3 ani financiari (2005, 2006 si 2007) va depasi suma valorilor estimate a loturilor pentru care se depun oferte
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Pozitivab) Lot 1:3.911.000 EuroLot 2:1.050.000 EuroLot 3:2.537.000 EuroLot 4:2.153.000 EuroLot 5:1.521.000 EuroLot 6:220.000 EuroLot 7:425.000 EuroLot 8:550.000 EuroLot 9:1.350.000 EuroLot 10:381.000 EuroLot 11:300.000 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Ofertantul va avea, pentru ultimii 3 (trei) ani, impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertelor, finalizate: b) Ofertantul sau in cazul consortiului, liderul consortiului, va functiona in acord cu un sistem de management al calitatii care a fost certificat (de catre o entitate acreditata pentru certificare) pentru conformitate cu ISO 9001 sau alte sisteme de asigurare a calitatii recunoscute international, in domeniul proiectului.
c) Bunurile oferite trebuie sa fie realizate de catre producatorul / fabricantul care functioneaza in acord cu un sistem de management al calitatii care a fost certificat (de catre o entitate acredidata pentru certificare) pentru conformitate cu ISO 9001 sau alte sisteme de asigurare a calitatii recunoscute international, in domeniul proiectului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel mult3 (trei) contracte: in care participarea ofertantului cumulativ la cele trei contractea fost de cel putin: Pentru lot 1:1.950.000 EuroPentru lot 2:525.000 EuroPentru lot 3:1.268.000 EuroPentru lot 4:1.076.000 EuroPentru lot 5:760.000 EuroPentru lot 6:110.000 EuroPentru lot 7:212.000 EuroPentru lot 8:275.000 EuroPentru lot 9:675.000 EuroPentru lot 10:190.000 EuroPentru lot 11:150.000 Euro, care implica si activitati si expertiza in furnizarea, instalarea si mentenanta deechipamente, respectiv software (conform domeniului lotului).** In cazul in care un operator economic depune oferte pentru mai multe loturi, cerintele mentionate mai sus trebuie respectate pentru fiecare lot in parte.b)Certificat ISO 9001 sau echivalentc)Certificat ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
484289/08.09.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2008 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.10.2008 12:00
Locul: OPCP - Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ProgramulNational pentru Romania PHARE 2006/018-147.03.01
VI.3) Alte informatii
Modul de aplicare al cerintelor mentionate la punctul III.2) CONDITII DE PARTICIPARE se explica detaliat in documentatia de atribuire. Ofertantul va lua in considerare in prezentarea ofertei, descrierea detaliata a acestor cerinte, asa cum sunt prevazute in documentatia de atribuire Fisa de date a achizitiei. Documentatia de atribuire este atasata acestui anunt de particicpare (www.e-licitatie.ro)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+ 40 21 326.55.55, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.09 / 326.87.30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.272, alin.2)si art. 280, alin.5) din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+ 40 21 326.55.55, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.09 / 326.87.30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.09.2008 10:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer