Licitatie Publica - Cresterea nivelului de integrare a noilor sisteme IT si de comunicatii Imprimante si echipament multifunctional
Anunt de participare numarul 25880/01.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MinisterulFinantelor Publice
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.0 21 326.55.55/ int. 532, In atentia: IOANA IONESCU, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.09 / 326.87.30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Cresterea nivelului de integrare a noilor sisteme IT si de comunicatii Imprimante si echipament multifunctional
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti - Ministerul Economiei si Finantelor si unitatile sale teritoriale (Anexe la documentatia de atribuire)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare imprimante pentru a suplimenta nevoile teritoriale si centrale ale MEF.Achizitionare unitati de scanare pentru imbunatatirea calitatii documentelor obtinute in forma electronica ca rezultat al procesului de scanare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30233231-9 - Imprimante laser (Rev.1)
30240000-3-Software (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Imprimanta B/W A3 LAN: 550Buc.
2.Imprimanta B/W A4 LAN: 1100Buc
3.Imprimanta color A4:200Buc
4.Imprimanta multifunctionala, fax, scanner, copiator: 500Buc.
5.Statie pentru scanare cu software pentru capturare document: 60Buc
Valoarea estimata fara TVA: 1, 640, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 32.800 Euro sau 105.800 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile PHARE 2005 conform Acordului de Finantare PHARE 2005 2005/017-553 si fonduri de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006;
Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta sau echivalent; Certificat de inregistrare sau echivalent;
Certificat de atestare fiscala; Cazier fiscal, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale; Cazier judiciar pentru persoana/persoanele autorizate;
Declaratie de integritate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Media Cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2004, 2005 si 2006), 2. Media profitului operational al ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2004, 2005 si 2006)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. va depasi: 1.640.000 Euro2. pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ofertantul va avea finalizate: 2.Ofertantul va functiona in acord cu sistemul de management al calitatii
3.Bunurile oferite realizate in acord cu sistemul de management al calitatii
4.Bunurile oferite in conformitate cu standardele UE
5.Ofertantul va prezenta
6.Ofertantul va asigura servicii de mentenanta pe perioada garantiei cu respectarea termenului de reparare de 48 de ore
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cel putin 2 proiecte la o valoare de cel putin 410.000Euro fiecare(cota indeplinita de ofertant)2.Certificatul ISO 9001 sau echivalent3.Certificatul ISO 9001 sau echivalent4.Declaratie a producatorului de conformitate a bunurilor cu Directivele 89/336/EEC si 73/23/EEC si cu directivele UE nonROHAS5.Declaratie a producatorului ca ofertantul este autorizat sa vanda produsele oferite, sa ofere serviciile in garantie si ca detine competente pentru instalarea, configurarea si mentenanta produselor oferite6.Declaratie din partea ofertantului ca respecta termenul de reparare cerut in caietul de sarcini
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.09.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2007 12:00
Locul: OPCP - Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ProgramulNational pentru Romania PHARE 2005
VI.3) Alte informatii
Modul de aplicare al cerintelor mentionate la punctul III.2) CONDITII DE PARTICIPARE se explica detaliat in documentatia de atribuire. Ofertantul va lua in considerare in prezentarea ofertei, descrierea detaliata a acestor cerinte, asa cum sunt prevazute in documentatia de atribuire Fisa de date a achizitiei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+ 40 21 326.55.55/ int. 614, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.09 / 326.87.30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2007 18:44