Licitatie Publica - CRESTEREA SIGURANTEI SI PREVENIREA CRIMINALITATII IN ZONA DE ACTIUNE A MUNICIPIULUI VASLUI PRIN ACHIZITIONAREA DE ECHIPAMENTE SPECIFICE SI AMENAJAREA UNUI CENTRU DE SUPRAVEGHERE
Anunt de participare numarul 116038/25.02.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL VASLUI
Adresa postala: Strada Spiru Haret, nr. 2, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730139, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Municipiului Vaslui, Tel. 0235-310999, In atentia: Vasilescu Petronela, Email: [email protected], Fax: 0235-315946, Adresa internet (URL): www.primariavaslui.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CRESTEREA SIGURANTEI SI PREVENIREA CRIMINALITATII IN ZONA DE ACTIUNE AMUNICIPIULUI VASLUI PRIN ACHIZITIONAREA DE ECHIPAMENTE SPECIFICE SI AMENAJAREA UNUI CENTRU DE SUPRAVEGHERE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Vaslui
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare pentru echipamente tehnologice si functionale cu montaj necesare realizarii obiectivului de investitii: ?CRESTEREA SIGURANTEI SI PREVENIREA CRIMINALITATII IN ZONA DE ACTIUNE AMUNICIPIULUI VASLUI PRIN ACHIZITIONAREA DE ECHIPAMENTE SPECIFICE SI AMENAJAREA UNUI CENTRU DE SUPRAVEGHERE?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34970000-7 - Echipament de monitorizare a traficului (Rev.2)
32260000-3-Echipament de transmisie de date (Rev.2)
32323500-8-Sistem video de supraveghere (Rev.2)
48822000-6-Servere pentru calculatoare (Rev.2)
51314000-6-Servicii de instalare de echipament video (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in zona de actiune urbana a municipiului Vaslui, prin achizitionarea si instalarea unui sistem de supraveghere pentru cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii, conform caietului de sarcini, astfel: Achizitionare sistem de supraveghere;Instalarea echipamentelor pentru cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii, in zona de actiune urbana a municipiului Vaslui; Amenajarea unui centru de supraveghere.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 259, 648RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in cuantum de 10.000 lei. Se solicita garantie de buna executie de 5% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1. Fondul European de Dezvoltare Regionale 85%2. Buget de stat 13%3. Buget local2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, Declaratie privind neincadrarea la art.181 din OUG 34/2006 modificata si completata, Certificate Constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a impozitelor si taxelor locale, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Certificat Constatator emis de PRC, Copie Certificat de inregistrare la ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa informatii generale ofertant
2.Copii ale bilanturilorcontabile prescurtate pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), sau pe perioada de la infiintare daca aceasta este mai mica de 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
?valoarea pentrucifrade afacerianualape ultimii 3 ani incheiati, sau pe perioada de la infiintare daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani, sa fie min. 2.300.000 lei .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind utilajele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare- Lista cuprinzand echipamentele tehnice
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Formular Experienta similara, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere ;Declaratie privind asigurarea cu personal responsabil direct de indeplinirea contractului;Curriculum Vitae pentru personalul propus, Declaratii de disponibilitate semnate, ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent, OHSAS 18001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa aiba in proprietate sau sa aiba acces (contract de inchiriere, concesionare, cumparare, leasing) la utilaje si echipam, lista minima trebuie sa includa: Automacara-1buc;Trusa sudura fibra optica-1 buc;Aparat de masura pentru fibra optica (OTDR)-1buc;Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 3 ani au incheiat si finalizat cel putin un contract similar (maxim trei contracte) pe sisteme de supraveghere video stradale (Sistem de monitorizare si/sau supraveghere video), cu montajul si punerea in functiune a acestora, similare cu cel care face obiectul prezentei proceduri, cu valoare totala minima de 1.100.000 lei fara TVA ? valoarease poate obtine din insumarea a maxim 3 contracte.?Copii dupa contracte/acte aditionale si anexe/alte documente din care trebuie sa reiasa lista echipamentelor furnizate si montate?Proces verbal de receptie si punere in functiune.?Recomandare din partea beneficiarului.Licenta de functionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane pentru instalare de Sisteme de Supraveghere Video si Sistem Antiefractie, valabilacel putin 6 luni de la data depunerii ofertei. Autorizarede livrare a produselor oferite: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este autorizat sa vanda produsele oferite, sa ofere servicii in perioada de garantie si sa aiba disponibilitate pentru post-garantie si sa dovedeasca ca detine competente pentru montajul, configurarea si mentenanta produselor oferite.? Ofertantul va face dovada ca este atestat ANRE tip B (valabil la data depunerii ofertelor) pentru executie bransamente electrice. Ofertantul trebie sa dipuna de un responsabil de indeplinirea contractului studii superioare, experienta 5 ani in implem IT, un responsabil tehnic cu implementarea sistemului, absolvent studii superioareexperienta cel putin un contract de implementare sist supraveghere video si uninginer de sistem atestat in domeniul IT&C, automatizari si calculatoare sau o disciplina echivalenta, 5 ani experienta IT experienta cel putin un contract de implementare sist supraveghere video.Se vor anexa Copii dupa diplome de absolvire, copii dupa cartile de munca
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de garantie
30%
Descriere:
3.
termenul de raspuns in cazul unei defectiuni
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.04.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.04.2011 10:30
Locul: Primaria Municipiului Vaslui - Birou Achiziti Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale ofertantilor si observatori UCVAP daca este cazul
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?Domeniul de interventie 1.1. ?Planuri integrate de dezvoltare urbana?Sub-domeniul: Centre urbane
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Datorita volumului mare a fisierului: ?piese desenate?, respectiv a proiectului tehnic aferent lucrarii, autoritatea contractanta va pune la dispozitia oricarui operator economic interesat, pe CD-?Proiectul tehnic?, ca urmare a unei solicitari scrise in acest sens.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE INCEPAND CUZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE CONSIDERAT NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ServiciulInvestitii Achiziti Publice
Adresa postala: str. SPIRU HARET NR.2, Localitatea: VASLUI, Cod postal: 730139, Romania, Tel. 0235-310999, Email: [email protected], Fax: 0235-315946, Adresa internet (URL): www.primariavaslui.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2011 10:39