Licitatie Publica - CS 1 ?Asistenta tehnica pentru managementul proiectului si intocmire documentatii pentru contracte lucrari prioritatea II?
Anunt de intentie (utilitati) numarul 19578/12.03.2011
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Compania Judeteana Apa Serv S.A. Neamt
Adresa postala: Str. Lt. Draghescu, Nr. 20, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Punct(e) de contact: Sediul Companiei, Tel. 0233/233340 int 140, In atentia: Nistor Stejarel, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 0233/218937, Adresa internet (URL): www.apaserv.eu
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Ap?
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
CS 1 ?Asistenta tehnica pentru managementul proiectului si intocmire documentatii pentru contracte lucrari prioritatea II?
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica pentru managementul de proiect, pentru intarirea capacitatii institutionale a beneficiarului, pentru documentatie contracte de lucrari, studii de teren, verificare proiecte, organizare proceduri de achizitie, publicitate, asistenta tehnica a proiectantului pe durata lucrarilor
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71541000-2 - Servicii de gestionare a proiectelor de constructii (Rev.2)
71310000-4-Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71510000-6-Servicii de cercetare a santierului (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 11.03.2011
33 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 15, 610, 240RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract tip pret global
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Se vor publica in anuntul de participare
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS Mediu - Axa prioritara 1
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 15, 610, 240 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
10.03.2011 10:38