Licitatie Publica - CS 1 ?Asistenta tehnica pentru managementul proiectului si intocmire documentatii pentru contracte lucrari prioritatea II?
Anunt de participare (utilitati) numarul 119250/13.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Judeteana Apa Serv S.A. Neamt
Adresa postala: Str. Lt. Draghiescu, Nr. 20, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Punct(e) de contact: Sediul Companiei, Tel. 0233/233340 int 140, In atentia: Stefana Hangan-Stan, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 0233/218937, Adresa internet (URL): www.apaserv.eu, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CS 1 ?Asistenta tehnica pentru managementul proiectului si intocmire documentatii pentru contracte lucrari prioritatea II?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Judetul Neamt, localitatile: Piatra Neamt, Alexandru cel Bun, Dumbrava Rosie, Roman, Tirgu Neamt, Vinatori Neamt, Bicaz, Savinesti, Roznov, Zanesti, Podoleni, Sabaoani, Tasca (sat Ticos).
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica pentru managementul de proiect, pentru intarirea capacitatii institutionale a beneficiarului, pentru documentatie contracte de lucrari, studii de teren, verificare proiecte, organizare proceduri de achizitie, publicitate, asistenta tehnica a proiectantului pe durata lucrarilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71541000-2 - Servicii de gestionare a proiectelor de constructii (Rev.2)
71310000-4-Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71510000-6-Servicii de cercetare a santierului (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestatii servicii
Valoarea estimata fara TVA: 15, 695, 934RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
29 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare care va fi depusa de Ofertant este de 300000 lei Se accepta orice instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: Fonduri europene 79, 14% cofinantare nationala 20, 86%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se prezinta:
1.Declaratii privind calitatea de participant la procedura -Formularul 4
2.Declaratii privind eligibilitatea -Formularul 13.Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 OUG 34/2006 -Formularul 2 + Cazier judiciar al companiei (Pentru statele in care nu se elibereaza un astfel de document declaratie pe propria raspundere -Formularul 3- semnata de catre persoanele autorizate)+ Certificat de atestare fiscala (echivalent)+Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale +Certificat pentru plata CAS (daca autoritatile fiscale nu colecteaza CAS)
4.Certificarea participarii la procedura cu oferta independenta -Formularul 5
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, sau autoritati administrative sau judiciare, sau asociatii profesionale care au competente in acest sens.De asemeni trebuie dovedita: Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)Operatorul economic trebuie sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, daca este cazul, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, iar conform cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, sa dovedeasca faptul ca are in obiectul de activitate, activitatile prevazute in contract
In cazul unei asocieri, fiecare asociat prezinta documentele solicitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime:
a)Media Cifrei de Afaceri in domeniul de activitate care face obiectul contractului a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008 si 2009), trebuie sa fie mai mare sau egala cu 7.000.000 Euro sau echivalentul in leiconform ratelor medii anuale de schimb RON/EUR comunicate de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anii respectivi. In cazul in care ofertantul este un consortiu de firme, se ia in considerare media cifrei de afaceri cumulata a membrilor consortiului.
b)Lichiditatea generala a ofertantului trebuie sa fie de minim 100 % - in cazul in care ofertantul este un consortiu de firme, criteriul lichiditatii se aplica pentru fiecare membru al consortiului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime:
a. Experienta similara
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea candidaturii a implementat:
1.cel putin un contract care a avut ca obiect dezvoltarea unui sistem de modelare hidraulica a sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in cel putin 1 localitate, cu cel putin 100000 locuitori2.cel putin un contract pentru implementarea unui sistem GIS, pentru o lungime a conductelor de minim 45 km3.cel putin un contract care a avut ca obiect proiectarea, intocmirea studiilor necesare si a documentatiei de atribuire pentru contracte de lucrari in domeniul infrastructurii de alimentare cu apa/canalizare, statii de tratare/epurare de marime si complexitate similara
4.cel putin un contract pentru realizarea unui Master Plan, a unei Analize Cost-Beneficiu si a unui Studiu de Fezabilitate pentru sectorul de apa si apa uzata, pentru cel putin 200000 de locuitori
5.Cel putin un contract care a avut ca obiect asistenta tehnica pentrumanagementul de proiect sau supervizarea lucrarilor in cadrul contractelor de ?executie? si/sau ?proiectare si executie? in infrastructura de alimentare cu apa potabila si decolectare/tratare apa uzata urbana, finantate din fonduri publice, de complexitate asemanatoare si cu o valoare de minim 3500000 euro
Note:
1.Valoarea care va fi luata in considerare este fie valoarea totala din contract, in cazul in care ofertantul a actionat/ actioneaza ca unic contractant, fie o parte din valoarea totala din contract corespunzatoare cu cota parte din participarea sa in asociere, in cazul in care ofertantul a fost membru al unei asocieri de operatori economici
2.Prin contract de marime si complexitate similara se intelege un contract de proiectare pentru:
-constructie pentru retea de alimentare/distributie apa potabila urbana cu o lungime de minim 20 km
-constructie sau reabilitare rezervoare de apa potabila cu capacitate de cel putin 3000 mc
-constructie pentru retea de canalizare cu statii de pompare, cu o lungime de minim 25 km
-constructia sau reabilitarea unei Statii de Epurare Ape Uzate, cu o capacitate de minim 30000 PE
b)Personal specializat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Intelegere obiective proiect
20%
Descriere: La punctul 6.2 Etapa II din Fisa de Date
3.
Metodologie prestare servicii
25%
Descriere: La punctul 6.2 Etapa II din Fisa de Date
4.
Organizare si planificare activitati
25%
Descriere: La punctul 6.2 Etapa II din Fisa de Date
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CS1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S51-084034 din 15.03.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.05.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.05.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.05.2011 12:00
Locul: La sediul Autoritatii Contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program: POS Mediu - Axa prioritara 1Proiect: Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in Judetul Neamt
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art 256 ^2 alin 1 lit. a) din OUG 34/2006: Contestatiile se formuleaza in termen de 10 de zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Companiei Judetene Apa Serv SA
Adresa postala: Str. Lt. Draghiescu nr 20, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Tel. 0233233340, Email: [email protected], Fax: 0233218937
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.04.2011 16:28