Licitatie Publica - CS 3 - Asistenta Tehnica din partea proiectantului pentru implementarea Proiectului ?Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in Judetul Bihor? (CL 3, CL 6, CL 8, CL 10, CL 12), finantat prin POS Mediu (2007 ? 2013)
Anunt de participare (utilitati) numarul 135149/01.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA ORADEA S.A.
Adresa postala: DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410202, Romania, Punct(e) de contact: Vivianne SAVA, Tel. +40 259436934, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 259432576, Adresa internet (URL): www.apaoradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala cu capital integral de Stat
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CS 3 - Asistenta Tehnica din partea proiectantului pentru implementarea Proiectului ?Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in Judetul Bihor? (CL 3, CL 6, CL 8, CL 10, CL 12), finantat prin POS Mediu (2007 ? 2013)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Judetul Bihor, Romania
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Total prestatii servicii - Obiectivul general al contractului de Asistenta Tehnica este asigurarea unei Asistente Tehnice din partea proiectantului pe parcursul derularii executiei lucrarilor sub denumirea de CL 3, CL 6, CL 8, CL 10, CL 12 (descrise in caietul de sarcini La Capitolul ANEXE) prevazute in Planul de achizitii aprobat de OR.
In Caietul de Sarcini sunt prezentate tipul activitatilor, specializarile si cantitatile minime necesare realizarii contractului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de asistenta tehnica/ Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice
Valoarea estimata fara TVA: 2, 511, 120RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Fonduri europene = 76.30% - de la Buget de Stat: 11, 67%; - contributie Bugetul Local: 1, 80%; - credit contractat de Autoritatea Contractanta: 10, 23%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cazier Fiscal al companiei eliberat de organele fiscale competente, valabil la data depunerii ofertelor;
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.- Persoane fizice romane Cerinta minima: Copie autorizatie de functionare/altele acte echivalente- Persoane juridice / fizice straine Cerinta minime: Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident), , din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii, (Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea )
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 (trei) ani fara anul in curs, trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 2.500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor prezenta lista cu serviciile prestate in ultimii 3 ani, care trebuie sa fie de natura si complexitate similara servicilorilor propuse in contract.
Experienta similara: Operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici sa dovedeasca ca, in ultimii 3 ani, impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei a implementat: cel putin 1 (un) Contract de Asistenta Tehnica similar, de natura si complexitatea celui solicitat, Nota: sintagma ?natura si complexitate similara? va fi interpretata astfel: ?natura similara? ? servicii cu aceeasi destinatie similara, care sa grupeze codurile CPV, conform prevederilor II.1.6, din prezenta Fisa de Date. ?complexitate similara? ? asistenta tehnica in calitate de proiectant pentru proiecte similare de modernizare si extindere in sectorul de apa si apa uzata.
Expert principal 1:
Manager proiect (PM)
Calificari si aptitudini: Studii superioare tehnice completate cu studii universitare/ postuniversitare/ curs de specializare cu certificare CNFPA(cod COR 242101, cod COR vechi 241919) in domeniulmanagementului de proiect .
Expert principal 2:
Inginer proiectant sisteme de apa si canalizare CL 3 Beius
Calificari si aptitudini: Studii superioare in domeniul instalatii in constructii sau constructii hidrotehnice;
Expert principal 3:
Inginer proiectant sisteme de apa si canalizare CL 8 Santandrei ? CL 6 Nojorid
Calificari si aptitudini: Studii superioare in domeniul instalatii in constructii sau constructii hidrotehnice;
Expert principal 4:
Inginer proiectant sisteme de apa si canalizare CL 10 Oradea
Calificari si aptitudini: Studii superioare in domeniul instalatii in constructii sau constructii hidrotehnice;
Expert principal 5:
Inginer proiectant sisteme de apa si canalizare CL 12 Oradea
Calificari si aptitudini: Studii superioare in domeniul instalatii in constructii sau constructii hidrotehnice;
Expert principal 6:
Inginer proiectant constructii civile
Calificari si aptitudini: Studii superioare tehnice in constructii civile si /industriale.;
Expert principal 7:
Inginer proiectant instalatii electrice si automatizari
Calificari si aptitudini: Studii superioare tehnice electotehnica/electronic/energetic
Expert principal 8:
Inginer proiectant instalatii mecanice
Calificari si aptitudini: Studii superioare tehnice profil mecanica
Cerinte generale pentru expertii principali:
Standard privind sistemele de management al calitatii Cerinta minima: ISO 9001 sau echivalent
Standard privind sistemele de management al mediului Cerinta minima: ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CS 3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.06.2012 09:00
Locul: S.C COMPANIA DE APA ORADEA S.A, Str. Duiliu Zamfirescu nr. 3, Oradea, Judetul Bihor , Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau imputernicitii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa prioritara 1 - Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in Judetul Bihor
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante conf art.256^2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2012 11:04