Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CS-3 Realizarea unui audit independent al Proiectului ,,Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Hunedoara (Valea Jiului)"


Anunt de participare (utilitati) numarul 134462/04.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Apa Serv Valea Jiului S.A.
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr. 23, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332034, Romania, Punct(e) de contact: Zbora Claudiu, Tel. +40 254543144, Email: [email protected], Fax: +40 254546672, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional unic pe Valea Jiului pentru alimentare cu apa/apa uzata
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CS-3 Realizarea unui audit independent al Proiectului , ,Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Hunedoara (Valea Jiului)"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, de audit si de gestionare a registrelor contabile
Locul principal de prestare: Municipiul Petrosani
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul serviciilor este realizarea unui audit independent al Proiectului , ,Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Hunedoara (Valea Jiului)" in conformitate cu prevederile contractului de finantare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
79210000-9-Servicii de contabilitate si de audit (Rev.2)
79212100-4-Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract servicii de audit
Scopul serviciilor este realizarea unui audit independent al Proiectului , ,Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Hunedoara (Valea Jiului)"
Valoarea estimata fara TVA: 587, 336RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 11740lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: - scrisoare de garantie bancara conform Formularului IV.2 in original;
- Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ? original; sau- Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantiile de participare nr. RO74PIRB2202723447001000 deschis la PireusBank Petrosani cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor sau in original;Garantia trebuie sa fie irevocabila.Ofertantul care solicita reducerea garantiei de participare la 50% va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.In cazul unei asocieri, pentru a putea beneficia de prevederile Legii 346/2004, fiecare membrual asociatiei trebuie sa faca dovada ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse ca inacceptabile in cadrul sedintei de deschidere aofertelor.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006.Conform art. 278^1, alin.(1), lit. b), din OUG 34/2006, Autoritatea Contractanta va retine din garantia de participare suma de 4367.33 lei, in cazulrespingerii de catre CNSC a contestatiei formulata de catre ofertant 10% din pretul contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract si care va fi valabila pe o durata de 36 luni calendaristice (cu posibilitatea de prelungire, in caz de prelungire a durateicontractului de finantare).Garantia de buna executie se va constitui si se va depune (in original) de prestator la sediul achizitorului, in perioada de valabilitate a oferteisi inainte de data stabilita pentru semnarea contractului.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilorart. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene=85, 00 % ; Cofinantare nationala=15, 00%Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa prioritara 1 - Extindere si modernizare sisteme de apa si apa uzata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Formular III/a 12.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Formular III/a 1.13.Acorduri/contracte de asociere (daca este cazul) - se va completa de ofertant Formular III/a.2NOTA:
-autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta este castigatoare;
-se solicita nominalizarea liderului de asociatie;
-se solicita pastrarea asocierii pe toata durata executiei contractului de achizitie publica;
-acceptul ca decontarile se vor face pe liderul de asociatie.4.Acorduri/contracte de subcontractare (daca este cazul) - se va completa de ofertant Formular III/a.3 NOTA: autoritatea contractanta solicitalegalizarea subcontractarii numai in cazul in care oferta este castigatoare;5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 - Formular III/a 46.Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul III/a 5 - Declaratie privind eligibilitatea, prin care demonstreazafaptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006.In cazul in care ofertantul prezinta sustinereeconomica si financiara, si/sau sustinere tehnica si profesionala, in conf.cu art.186 si 190 din OUG 34/2006, tertul sustinator va completaformularul III/a 5-Declaratie privind eligibilitatea, Declaratii de neincadrare in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), lit. c^1), si lit. d), din OUG34/2006.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mentionate mai sus saurespectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va accepta declaratia pe propriaraspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui
notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.7.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006 - Formular III/a 6;Aceasta va fi completata, dupa caz, de catreofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator.
Persoanele cu functie de decizie la SC Apa Serv Valea Jiului SA: Director General- Ionica Cristian Andrei; Director-Dezvoltare Tarcea Monica;Director-Tehnic DonisaFlorin;Director-Economic Matrica Mariana;Sef Birou Juridic- Daian Adriana.Operatorul economic va preciza lista documentelor din ofertacare sunt confidentiale. Lipsa acestei liste presupune ca documentele nu sunt confidentiale- se va completa Formular III/d.8.Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat(buget consolidat) sau echivalent9.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale - eliberat de Primarie sau echivalent, pentru sediile si punctele de lucru ale ofertantului implicatein indeplinirea contractului.
Certificatele privind plata taxelor si impozitelor trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii exigibile de plata la data de 25 a lunii anterioare celei
de depunere a ofertelor.
In cazul in care se depune oferta comuna, declaratiile, inclusiv certificatele fiscale, vor fi depuse de fiecare asociat.
OBSERVATII: ? Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera
obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative.
? Certificatele constatatoare pot fi depuse in original sau copie lizibila semnata in conformitate cu originalul.NOTA1: Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.
Ofertantii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducatorautorizat. Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat.NOTA2: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propriaraspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate indocumentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret deindeplinire a cerintelor solicitate, inclusiv daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. (Formular VI/a 1.) b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale1.Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta sau echivalent - copie certificata pentruconformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc,
pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.2.La procedura desfasurata in vederea atribuirii contractului de prestari servicii au dreptul sa participe numai ofertanti - persoane fizice si juridiceinscrise in Registrul auditorilor financiari activi intocmit de Camera Auditorilor Financiari din Romania(CAFR) inregistrata fiscal in Romania si care
detine viza de membru activ al CAFR pe anul respectiv. Cu titlu informativ, Lista auditorilor financiari persoane fizice si juridice autorizate de catre CAFR,
conform legislatiei in vigoare, este publicata pe site-ul http: //www.cafr.ro, sectiunea , ,Membrii CAFR", subsectiunea , ,Registru CAFR"
Ofertantii vor prezenta, in mod obligatoriu, urmatoarele documente doveditoare:
a)Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR - copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul";
b)Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea , ,Activ" pentru anul in curs - copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul";
c)Certificat fiscal eliberat de Administratia financiara la care este arondat sediul persoanei fizice sau juridice - original sau copie lizibila semnata
si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul";
Pentru persoanele juridice/fizice straine se vor depune:
-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in calitate de persoana juridica in conformitate
cu prevederile legale ale tarii in care ofertantul ste rezident;
-Certificatul constatator(sau document echivalent) emis de registrul comertului(sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident), valabil la data depunerii ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitaterelevant pentru obiectul prezentei achizitii.
-Un document care dovedeste o forma de inregistrare ca membru al unei camere de auditorifinanciariautorizati, in conformitate cu prevederile legale din tara
in care ofertantul este rezident;
-Dovada ca are calitatea de auditor activ, cu drept de exercitare a profesiei pe teritoriul Romaniei, conform legii romaneNOTA: Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.Ofertantii straini vor prezenta documentele eliberate deautoritatile competente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat. Traducerile vor fi semnate sistampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nota:
1.IMM-urile beneficiaza de reducere privind cifra de afaceri pe baza declaratiei
intocmite conform prevederilor Legii 346/2004;
Nota: 2.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor;
Nota: 3.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economico-financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze Autoritatii Contractante faptul ca, in cazul in care Contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
Cerinta 1. Cifra medie de afaceri globala, in ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de minim 1.170.000 lei. In cazul in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului minim impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari .
Cerinta 2. Lista cu obligatiile contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari, daca exista.
Cerinta 3.Bilantul contabil , insotit de contul de profit si pierdere, vizat si inregistrat la organele competente, in copie semnata in conf. cu originalul.
Cerinta 4.Angajament privind sustinerea financiara (daca este cazul). , ,Angajament ferm" ? in forma autentica - daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006.
Cerinta 5.Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 5.Resurse umane
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului - Formular III/c.4.1 Fiecare operator economic din cadrul asocierii (daca este cazul) va intocmi Formularul III/c.4.1. Declaratie pe proprie raspundere - Formularul III/c.4.3 pentru serviciile de audit, nominalizand:
EXPERT CHEIE 1 - LIDER DE ECHIPA (auditor financiar membru CAFR): -Studii superioare universitare absolvite cu diploma de licenta sau superioracesteia;
-minim 3 ani experienta profesionala in domeniul audit financiar;
EXPERT CHEIE 2 (auditor financiar membru CAFR) -Studii superioare universitare absolvite cu diploma de licenta sau superior acesteia;
-minim 3 ani experienta profesionala in domeniul audit financiar
EXPERT CHEIE 3(auditor financiar membru CAFR) -Studii superioare universitare absolvite cu diploma de licenta sau superior acesteia;
-minim 3 ani experienta profesionala in domeniul audit financiar.
EXPERT CHEIE 4(auditor financiar membru CAFR)-Studii superioare universitare absolvite cu diploma de licenta sau superior acesteia;
-minim 3 ani experienta profesionala in domeniul audit financiar
Cerinta 1. Principalele servicii prestate in ultimii 3 ani
Cerinta 2. Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti. Acordul/acordurile de subcontractare (daca este cazul) devine/ devin anexa la contractul de achizitie publica cf. art. 96 din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Cerinta 3. Angajament privind sustinerea tehnica si/sau profesionala (daca este cazul), ,Angajament ferm? ? in forma autentica ? daca ofertantul este sustinut tehnic/profesional in conformitate cu art. 190 din OUG 34 / 2006
Cerinta 4.Experienta similara Cerinta minima de calificare este realizarea a cel putin un contract al carui obiect sa fie auditarea unui proiect prin care s-a finantat reabilitarea sau realizarea unui proiect de infrastructura, in valoarea de minim 550.000 lei. Documentele doveditoare pentru experienta similara(formulare, PV-uri, copii contracte, recomandari)vor contine urmatoarele informatii: beneficiarul contractului, obiectul contractului, tipul de servicii prevazute a se realiza, inclusiv cantitati, perioada de desfasurarea contractului, valoarea contractului, valoarea efectiv realizata de natura si complexitatea proiectului supus prezentei proceduri.
Nota privind cerinta 5 Resurse umane1.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa dispuna de resursele umanestrict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitatesi experti responsabili pentru implementarea contractului)2.Se vor nominaliza persoane diferite si de specialitatile pentru fiecare din pozitiilede mai sus. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite si de specialitate pentru fiecare post vor fi respinse.3.Se solicita personal de specialitate cu atestat valabil la data limita de depunere aofertelor.
Cerinta 1. Certificat ISO 9001 sau Certificari echivalente transpuse in legislatia tarii deorigine a ofetantului, valabile la data limita de depunere a oferteiNota: In cazul unei asocieri, aceste conditii trebuie indeplinite de fiecare dintremembrii asocierii.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri europene 85%, co- -finantare nationala: buget de stat 13%, bugete consilii locale Valea Jiului si Consiliul Judetean Hunedoara 2%
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
1.Depunerea ofertelor: SC APA SERV VALEA JIULUI SA, Petrosani, str. Cuza Voda nr 23, cod postal 332034, judetul Hunedoara2.Deschiderea ofertelor: Sedinta de deschidere se va finaliza printr-un proces - verbal, semnat de membrii comisiei de evaluare si de reprezentantii operatorilor economici, precum si de observatorii UCVAP desemnati (dupa caz). Procesul-verbal va consemna modul de desfasurare al sedintei de deschidere, aspectele formale constatate la deschiderea ofertelor, elementele principale ale fiecarei oferte.3.Participarea la sedinta de deschidere a ofertelor: persoana imputernicita de ofertant de a participa la sedinta de deschidere a ofertelor va prezenta: -imputernicire - original - Formular IV.3;
-BI/CI/pasaport - copie4.Durata contractului de achizitie este de 36 luni cu posibilitatea de prelungire, in cazul modificarii duratei contractului de finantare.Nota: Ofertantii straini vor prezenta documentele traduse in limba romana de un traducator autorizat. Operatorul economic va prezenta imputernicirea notariala, semnata de catre administrator sau un alt document legal echivalent, in cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decat administratorul firmei (original). Prin imputernicire in cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642/+40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2, alin. 1, lit.a) din OUG 34/2006;Contestatiile se formuleaza in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al Autoritatii Contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APA SERV VALEA JIULUI SA - BIROU JURIDIC
Adresa postala: str. Cuza Voda nr.23, ,Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332034, Romania, Tel. +40 254543144, Fax: +40 254546672
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2012 13:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer