Licitatie Publica - CS-3 Realizarea unui audit independent al Proiectului ,,Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Hunedoara (Valea Jiului)"
Valoarea Contractului:
79.840 RON
Castigatorul Licitatiei: SC DAM FISCALITY SRL
79.840 RON
Castigatorul Licitatiei: SC DAM FISCALITY SRL
Anunt de atribuire numarul 140794/29.05.2013
Informatii anunt de participare asociat 136740
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Apa Serv Valea Jiului S.A.
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr. 23, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332034, Romania, Punct(e) de contact: Zbora Claudiu, Tel. +402 54543144, Email: [email protected], Fax: +40 254546672, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
CS-3 Realizarea unui audit independent al Proiectului , ,Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Hunedoara (Valea Jiului)"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, de audit si de gestionare a registrelor contabile
Locul principal de prestare: Municipiul Petrosani
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul serviciilor este realizarea unui audit independent al Proiectului , ,Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Hunedoara (Valea Jiului)" in conformitate cu prevederile contractului de finantare
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
79210000-9-Servicii de contabilitate si de audit (Rev.2)
79212100-4-Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
79, 840RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S230-379147din29.11.2012
Contract nr: 122/C Denumirea: CS-3 Realizarea unui audit independent al Proiectului , ,Extinderea si reabilitarea infrastructurii d
V.1) Data atribuirii contractului 24.05.2013
V.2) Numarul de oferte primite 8
Numarul de oferte admisibile 7
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC DAM FISCALITY SRL
Adresa postala: STR.BUCEGI, NR.67, PARTER, CAMERA 3, SECTOR1, BUCURESTI;, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 012315, Romania, Tel. +0268 475755, Email: [email protected], Fax: +0368 819469
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 79840.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri europene 85%, co- -finantare nationala: buget de stat 13%, bugete consilii localeValea Jiului si Consiliul Judetean Hunedoara 2%.
VI.2) Alte informatii
1.Depunerea ofertelor: SC APA SERV VALEA JIULUI SA, Petrosani, str. Cuza Voda nr 23, cod postal 332034, judetul Hunedoara2.Deschiderea ofertelor: Sedinta de deschidere se va finaliza printr-un proces - verbal, semnat de membrii comisiei de evaluare si de reprezentantii operatorilor economici, precum si de observatorii UCVAP desemnati (dupa caz). Procesul-verbal va consemna modul de desfasurare al sedintei de deschidere, aspectele formale constatate la deschiderea ofertelor, elementele principale ale fiecarei oferte.3.Participarea la sedinta de deschidere a ofertelor: persoana imputernicita de ofertant de a participa la sedinta de deschidere a ofertelor va prezenta: -imputernicire - original - Formular IV.3;
-BI/CI/pasaport - copie4.Durata contractului de achizitie este de 36 luni cu posibilitatea de prelungire, in cazul modificarii duratei contractului de finantare.Nota: Ofertantii straini vor prezenta documentele traduse in limba romana de un traducator autorizat. Operatorul economic va prezenta imputernicirea notariala, semnata de catre administrator sau un alt document legal echivalent, in cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decat administratorul firmei (original). Prin imputernicire in cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APA SERV VALEA JIULUI SA - BIROU JURIDIC
Adresa postala: str. Cuza Voda nr.23, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332034, Romania, Tel. +40 254543144, Fax: +40 254546672
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2013 09:42