Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Cumparare benzina fara plumb


Anunt de participare numarul 566/25.01.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA PETRODAVA
Adresa postala: STRADA CUIEJDI NR. 34, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610024, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIU GAMAN, Tel.0233216816, Email: [email protected], Fax: 0233211666, 0233218737
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta , ,Petrodava" al jud. Neamt, serviciul logistic
Adresa postala: str. Cuiejdi nr. 34, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610024, Romania, Punct(e) de contact: Gaman Claudiu, Tel.0233218737;0233216815, Email: [email protected], Fax: 0233218737;0233211666
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta , ,Petrodava" al jud. Neamt, serviciul logistic
Adresa postala: str. Cuiejdi nr. 34, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610024, Romania, Tel.0233218737;0233216815, Email: [email protected], Fax: 0233218737;0233211666
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta , ,Petrodava" al jud. Neamt, serviciul logistic
Adresa postala: str. Cuiejdi nr. 34, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610024, Romania, Punct(e) de contact: Gaman Claudiu, Tel.0233218737;0233216815, Email: [email protected], Fax: 0233218737;0233211666
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Cumparare benzina fara plumb
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Piatra Neamt, str. Cuiejdi nr 34;
Roman, str. Stefan Cel Mare nr. 264;
Targu Neamt, str. Nucilor nr. 12.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cumparare bnzina SR EN 228/2004
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23111200-0 - Benzina fara plumb (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Benzina fara plumb; minim 5000 litri - maxim 80000 litri
Valoarea estimata fara TVA: intre 13, 500 si 216, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractul se poate prelungi printr-un act aditional cu max. 4 luni
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 10 luni incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 09.03.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie este de 5% din pretul fara TVA al contractului si se constituie prin scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare este bugetul statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Solicitam legalizarea asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic, pentru a demonstra ca nu se afla in una din situatiileprevazute laart. 180 si 181 din OUG 34/2006 poate prezenta o declaratie pe proprie raspundere. Operatorul economic va prezenta certificatele: -, , Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara; -, ,Certificatul fiscal emisde Primarie, din care sa rezulte modul de onorare a obligatiile de plata catre bugetul general consolidat, la data de 31.01.2007. In situatia in care din documentele mentionate mai sus reiese ca ofertantul are datorii exigibile de plata, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Cifra medie de afaceri calculata pentru ultimii 3 aniin lei si euro. -bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente. Prezentarea documentelor mentionate mai sus, reprezinta cerinta minima pentru calificarea si selectarea candidatilor/ofertantilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-648000 lei RON pentru cifra medie de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Experienta similara: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioada de livrare, beneficiari. autorizare pentru livrarea produselor recomandari din partea altor beneficiari declaratie referitoare la dotarea cu echipamente tehnice, mijloace de transport.Cerintele minime de calificare se rezuma la prezentarea documentelor mentionate mai sus
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.02.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.02.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.02.2007 10:30
Locul: Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta , ,Petrodava" al jud. Neamt, str. Cuiejdi nr. 34
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici care au prezentat oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: b-dul Dinicu Golescu nr. 38 sect. 1 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile CNSC privind contestatiile pot fi atacate cu plangere in termen de 10 zile. Plangerea se depune in termen de cel mult 3 zile de la expirarea termenului
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta , ,Petrodava" al jud. Neamt - compartimentul juridic
Adresa postala: str. Cuiejdi nr. 34, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610024, Romania, Tel.0233216815, Email: [email protected], Fax: 0233211666
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.01.2007 16:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer