Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CUMPARARE DE AUTOTURISME NOI


Anunt de participare numarul 25483/27.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VANATOARE SUCEAVA
Adresa postala: Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720223, Romania, Punct(e) de contact: Silvestru Buga, Tel.0230/520790, Email: [email protected], Fax: 0230/530432, Adresa internet (URL): INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VANATOARE SUCEAVA, SUCEAVA, STR TEILOR FN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CUMPARARE DE AUTOTURISME NOI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIUL INSPECTORATULUI TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VANATOARE SUCEAVA, SUCEAVA, STR TEILOR FN
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONAREA A 6 AUTOTURISME DIESEL NOI: 5 BERLINE CU 5 LOCURI SI 4 USI, 1 CU 7 LOCURI SI 4+1 USI, CILNDREE 1400-1600CM3, CONSUM MIXT MAXIM 5-6 L/100KM, VOLUM PORTBAGAJ>300L, FRANE SI DIRECTIE HIDRAULICE, ABS, AIRBAG, INCHIDERE CENTRALIZATA USI, AER CONDITIONAT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34112000-5 - Berline (Rev.1)
34111000-8-Breakuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
6 AUTOTURISME DIESEL NOI DIN CARE 5 CU 5 LOCURI SI 4 USI, SI 1 CU 7 LOCURI SI 4+1 USI
Valoarea estimata fara TVA: 176, 471RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 2% DIN VALOAREA ESTIMATA A CONTRACTULUI (3529.42 RON)GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5% DIN PRETUL CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL STATULUI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SE VOR PREZENTA IN ORIGINAL: DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA-FORMULAR 12A, DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA-FORMULAR 12C, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181 DIN OUG 34/2006-FORMULAR 12B, CERTIFICAT CONSTATATOR DE LA OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI, DECLARATIE PRIVIND EFECTIVUL MEDIU ANUAL AL PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE-FORMULAR 12I. PENTRU PERSOANE JURIDICE STRAINE : DOCUMENTE CARE DOVEDESC O FORMA DE INREGISTRARE/ATESTARE, DECLARATIE PRIVIND EFECTIVUL MEDIU AL PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE-FORMULAR 12I
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SCRISOARE DE BONITATE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
COMPLETAREA FORMULARELOR: 12D-ORIGINAL PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI DE PRODUSE IN ULTIMII 3 ANI, FORMULAR 12G-PARTEA/PARTILE DIN CONTRACT CARE SUNT INDEPLINITE DE SUBCONTRACTANTI-ORIGINAL
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13433
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.08.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2007 10:00
Locul: SEDIUL INSPECTORATULUI TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VANATOARE SUCEAVA, SUCEAVA, STR TEILOR FN
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE IMPUTERNICITE IN SCRIS DE OPERATORII ECONOMICI CE DEPUN OFERTE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS NR 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4(021)310641, Email: office@cnsc@just, ro, Fax: +4(021)310642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VANATOARE SUCEAVA
Adresa postala: SUCEAVA, STR TEILOR FN, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720223, Romania, Tel.0230/520790, Email: [email protected], Fax: 0230/530432
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2007 19:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer