Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Cumparare energie electrica


Anunt de intentie (utilitati) numarul 25561/03.07.2012
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTA
Adresa postala: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Finantari Interne, Tel. +40 241601110, In atentia: Cristian Stoicescu, Email: [email protected], Fax: +40 241619512, Adresa internet (URL): www.portofconstantza.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
ADRESE ?I PUNCTE DE CONTACT LA CARE TREBUIE DEPUSE OFERTELE, CERERILE DE PARTICIPARE SAU SCRISORILE DE INTERES:
CN APM SA Constanta
Adresa postala: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: SEAP, Tel. +40 241611540, Email: [email protected], Fax: +40 241619512
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Activit??i portuare
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Cumparare energie electrica
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cumparare energie electrica, inalta tensiune, medie tensiune
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.08.2012
12 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 21, 604, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
nu este cazul
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180din OUG34/20062.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/20006, ?Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local.?Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG34/2006. Persoanele care detin functii de decizie din cadrul CN APM SA in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire vor fi comunicate in anuntul de participare.4.Declaratie privind calitatea de participare la procedura5.Declaratie ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaNote: ?Certificatele de atestare fiscala se vor prezenta pe formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident si trebuie sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru a fi valabile acestea se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul??Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in oricare situatie prevazuta la art. 181 din OUG34/2006.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit.c)indice1, lit. d) din OUG 34 /2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.NOTA: Formularele pt declaratiile solicitate pentru demonstrarea indeplinirii conditiilor de calificare sunt prezentate in documentatia de atribuire, Partea a IV-a;
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 21, 604, 000 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2012 08:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer