Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Cumparare energie electrica


Anunt de participare (utilitati) numarul 138921/18.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTA
Adresa postala: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Finantari Interne, Tel. +40 241601110, In atentia: Aurelian Lita, Email: [email protected], Fax: +40 241619512, Adresa internet (URL): www.portofconstantza.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania Nationala ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME SA Constanta
Adresa postala: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA, Camera 217, Tel. +40 241611540, Email: [email protected], Fax: +40 241619512, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
companie nationala
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Cumparare energie electrica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statiile electrice din porturile Constanta si Midia
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare energie electrica la inalta tensiune si medie tensiune la locurile de consum Statia Port 1, Statia Port 2, Statia Port 3, Statia Port 4 si Midia
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate totala: 64.000 MWh, impartita in 2 loturi: -Lotul 1:22.000 MWh, nivel de tensiune: inalta tensiune (110 kV)
-Lotul 2:42.000 MWh, nivel de tensiune: medie tensiune (6-20 KV)
Valoarea estimata fara TVA: 21, 988, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a) Cuantumul garantiei de participare: - pentru Lotul 1:120.000 lei;
- pentru Lotul 2:260.000 lei.b) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.c) Forma de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu art. 86 alin (1) din HG 925/2006. In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, acesta trebuie sa prevada, pe langa cele stipulate in mod expres la art. 87 din H.G. nr.925/2006, republicata, si posibilitatea ca autoritatea contractanta sa retina suma prevazuta potrivit prevederilor art. 278(1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, republicata, ofertantului care a depus contestatie la C.N.S.C. impotriva procedurii de atribuire, in cazul in care contestatia a fost respinsa ca nefondata. a) Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului, fara TVAb) Modul de constituire a garantiei de buna executie: In conformitate cu art. 90, alin (1)- (3 ) din HG 925/2006 si prevederile HG 1045/2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului:
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorPentru a demonstra situatia personala ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele documente:
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180din OUG34/2006, conform Formularului III.2.1.1din documentatia de atribuire - Partea a IV a .
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/20006, conform Formularului III.2.1.2 din documentatia de atribuire - Partea a IV a, insotita de: ? Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local.
? Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69(1 din OUG34/2006, conform Formularului III.2.1.3din documentatia de atribuire - Partea a IV a . Persoanele care detin functii de decizie din cadrul CN Administratia Porturilor Maritime SA Constanta in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Decebal SERBAN, Daniela SERBAN, Adrian MANOLE, Ghiulentan ENCIOIU, Mihaela STAETU, Aurelian LITA, Sergiu CARSTOCEA, Cristian STOICESCU;
4. Declaratie privind calitatea de participare la procedura, conform FormularuluiIII.2.1.4din documentatia de atribuire - Partea a IV a.
5. Declaratie ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Formularul III.2.1.5 din documentatia de atribuire - Partea a IV a.Note:
? Certificatele de atestare fiscala se vor prezenta pe formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident si trebuie sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru a fi valabile acestea se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?? Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in oricare situatie prevazuta la art. 181 din OUG34/2006.
? Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1, lit. d) din OUG 34 /3006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. Documente privind inregistrarea pentru persoane juridice/fizice romane: .? Prezentare Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunal cu date actualizate, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depuneriiofertelor, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Nota : Pentru a fi valabil, acesta se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?? Prezentare declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform OG nr. 27/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr.346/2004.
? Prezentare Licenta pentru furnizarea energiei electrice acordata de A.N.R.E., valabila la data limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu prevederile Legii 123/2012 - Legea energiei electrice si a gazelor naturale cap.III, Autorizatii Licente si Concesiuni, Sectiunea I Autorizatii si licente art. 8, alin (2)
Documente privind inregistrarea pentru persoane juridice/fizice straine:
? Prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale realizata pe ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie cel putin egala cu:
?13.000.000 lei, pentru ofertantii care depun oferta pentru Lotul 1.
?28.000.000 lei pentru ofertantii care depun oferta pentru Lotul 2
?Prezentare fisa de Informatii generale, conform FormularuluiIII.2.2.1 din documentatia de atribuire Partea a IV a.
Conversialeu valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.?Prezentare documente prin care se confirma indeplinirea cerintei (de ex. bilanturile contabile pe ultimii 2 ani financiari incheiati, vizate si inregistrate de organele competente sau alte documente edificatoare).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Furnizarea in ultimii 3 ani, in baza unui contract de furnizare, a unei cantitati de energie electrica de minimum:
? pentru Lotul 1:22.000 MWh/an
? pentru Lotul 2:42.000 MWh/an
?Prezentare Declaratie + Lista principalelor livrari de produse conform Formularului III.2.3.1 din documentatia de atribuire - Partea a IV a.?Prezentarea unui document (parti relevante ale unui contract, proces verbal de receptie, etc) prin care se confirma furnizarea de energie electrica in cantitatea minima solicitata pentru fiecare lot.
Echipamentele tehnice, utilaje, instalatii
?Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere privind asigurarea centrului de management energetic, necesar desfasurarii activitatii de furnizare a energiei electrice, in conformitate cu Formularul III.2.3.2. din documentatia de atribuire - Partea a IV a.
?Se va prezenta detaliat centrul de management energetic (dispecerat), necesar desfasurarii activitatii de furnizare a energiei electrice. Se vor preciza (minim): -elementele componente (echipamente, programe software);
-functiile indeplinite.
Personal tehnic de specialitate si de urmarire a contractului
Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere privind personalul de specialitate, in conformitate cu Formularul III.2.3.3. din documentatia de atribuire - Partea a IV a.?Prezentarea CV al conducatorului departamentului responsabil cu desfasurareaactivitatii de furnizare a energiei electrice.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
A3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S128-212819 din 06.07.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Criteriul de atribuire se aplica pentru fiecare lot in parte.Modalitatea de calcul a pretului din propunerea financiara este prezentata in Caietul de sarcini, Anexa nr.4.In cazul in care se constata ca pe primul loc se claseaza mai multe oferte care au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita prin intermediul SEAP clarificari in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.Pentru vizualizarea documenta?iei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fi?ierelor semnate electronic (acest program este disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica)Data estimata pentru inceperea contractului/contractelor: 01.12.2012.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, in conditiile prevazute la art. 256(2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME SA Constanta, Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Tel. +40 241611540, Email: [email protected], Fax: +40 241619512
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2012 09:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer