Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Cumparare energie electrica pentru locul de consum Statia Port 4


Anunt de participare (utilitati) numarul 138220/16.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTA
Adresa postala: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Finantari Interne, Tel. +40 241601110, In atentia: Cristian Stoicescu, Email: [email protected], Fax: +40 241619512, Adresa internet (URL): www.portofconstantza.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania Nationala ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME SA Constanta
Adresa postala: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA, Camera 217, Tel. +40 241601138, Email: [email protected], Fax: +40 241619512, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Cumparare energie electrica pentru locul de consum Statia Port 4
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statia electrica Port 4 din portul Constanta Sud (Agigea)
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare energie electrica la inalta tensiune la locul de consum Statia electrica Port 4 din portul Constanta Sud (Agigea)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3.400 MWh, nivel Inalta Tensiune.
Cantitatea reprezinta necesarul de energie electrica pe lunile octombrie si noiembrie 2012.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 074, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a)Cuantumul garantiei de participare: 20.000 leib)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.c)Forma de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu art. 86 alin (1) din HG 925/2006, respectiv prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurariIn cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, acesta trebuie sa prevada, pe langa cele stipulate in mod expres la art. 87 din H.G. nr.925/2006, republicata, si posibilitatea ca autoritatea contractanta sa retina suma prevazuta potrivit prevederilor art. 278(1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, republicata, ofertantului care a depus contestatie la C.N.S.C. impotriva procedurii de atribuire, in cazul in care contestatia a fost respinsa ca nefondata.Nerespectarea obligatiei de a prezenta garantia de participare in forma solicitata mai susatrage dupa sine respingerea ofertei conform prevederilor art. 33 alin. (3), lit. b din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. a)Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA.b)Modul de constituire a garantiei de buna executie: Instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru a demonstra situatia personala ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele documente:
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180din OUG34/2006, conform Formularului III.2.1.1din documentatia de atribuire - Partea a IV a .
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/20006, conform Formularului III.2.1.2 din documentatia de atribuire - Partea a IV a, insotita de: ?Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local.
?Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.
3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69(1 din OUG34/2006, conform Formularului III.2.1.3din documentatia de atribuire - Partea a IV a . Persoanele care detin functii de decizie din cadrul CN Administratia Porturilor Maritime SA Constanta in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Decebal SERBAN, Daniela SERBAN, Adrian MANOLE, Ghiulentan ENCIOIU, Mihaela STAETU, Aurelian LITA, Sergiu CARSTOCEA, Cristian STOICESCU;
4.Declaratie privind calitatea de participare la procedura, conform FormularuluiIII.2.1.4din documentatia de atribuire - Partea a IV a.
5.Declaratie ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Formularul III.2.1.5 din documentatia de atribuire - Partea a IV a.
Note:
?Certificatele de atestare fiscala se vor prezenta pe formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident si trebuie sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru a fi valabile acestea se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul??Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in oricare situatie prevazuta la art. 181 din OUG nr.34/2006.
?Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1, lit. d) din OUG nr.34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. Documente privind inregistrarea pentru persoane juridice/fizice romane: .?Prezentare Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunal cu date actualizate, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Nota : Pentru a fi valabil, acesta se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul??Prezentare declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform OG nr. 27/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr.346/2004.
?Prezentare Licenta pentru furnizarea energiei electrice acordata de A.N.R.E., valabila la data deschiderii ofertelor
Documente privind inregistrarea pentru persoane juridice/fizice straine:
?Prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale realizata pe ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie cel putin egala cu 2.000.000 lei.
?Prezentare fisa de Informatii generale, conform FormularuluiIII.2.2.1 din documentatia de atribuire - Partea a IV a.
Conversialeu valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.?Prezentare documente prin care se confirma indeplinirea cerintei (de ex. bilanturile contabile pe ultimii 2 ani financiari incheiati, vizate si inregistrate de organele competente).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Furnizarea in ultimii 3 ani, in baza unui contract de furnizare, a unei cantitati de energie electrica de minimum 3.400 MWh.
?Prezentare Declaratie + Lista principalelor livrari de produse conform Formularului III.2.3.1 din documentatia de atribuire Partea a IV a.?Prezentarea unui document (parti relevante ale unui contract, proces verbal de receptie, etc) prin care se confirma furnizarea de energie electrica in cantitatea minima solicitata.
Echipamentele tehnice, utilaje, instalatii
?Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere privind asigurarea centrului de management energetic, necesar desfasurarii activitatii de furnizare a energiei electrice, in conformitate cu Formularul III.2.3.2. din documentatia de atribuire Partea a IV a.
?Se va prezenta detaliat centrul de management energetic (dispecerat), necesar desfasurarii activitatii de furnizare a energiei electrice. Se vor preciza (minim): -elementele componente (echipamente, programe software);
-functiile indeplinite.
Personal tehnic de specialitate si de urmarire a contractului?Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere privind personalul de specialitate, in conformitate cu Formularul III.2.3.3. din documentatia de atribuire Partea a IV a.?Prezentarea CV al conducatorului departamentului responsabil cu desfasurareaactivitatii de furnizare a energiei electrice.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
A32
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.09.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
NOTA1: Modalitatea de calcul a pretului din propunerea financiara este prezentata in Caietul de sarcini, Anexa nr.4.Criteriul ?pretul cel mai scazut? se aplica la Pretul Total, obtinut cu formula: Pretul Total = Pretul global x Cantitatea de energie contractata, unde Pretul global in lei/MWh rezulta prin ponderarea preturilor ferme prezentate in formularul de oferta cu procentele de incadrare, respectiv, neincadrare in prognoza transmisa +/? banda de abatere considerata (calculat pentru fiecare lot);Cantit. de energie ce urmeaza a fi contractata este: 3.400 MWh. Formula de calcul pt Pretul global este: Pretul global = PaxC1+PbxC2+PcxC3; unde: Pa, Pb, si Pc reprez. preturile definite si oferite de ofertanti pentru banda de abatere, conf. Formularului de oferta; C1, C2, siC3 reprez. coeficientii de incadrare in prognoza orara transmisa +/- banda de abatere si, respectiv, de neincadrare in banda de abatere, in functie de latimea benzii de abatere. Banda de abatere impusa este de minimum +/?25%, iar coeficientii sunt precizati in Caietul de sarcini, Anexele nr.2A, 2B.Pretul Total reprezinta valoarea ofertei financiare care va fi transmisa in SEAP. NOTA: In cazul ofertei financiare cu pret unic Pa, preturile Pb si Pc se considera avand valoarea zero.Ex. de calcul al Pretului global: Oferta: Pa=A lei/MWh; Pb=B lei/MWh; Pc=C lei/MWh; Banda de abatere =25%;Pt Banda de abatere = 25%, conf. Caietului de sarcini, coef. de incadrare in prognoza emisa +/- banda de abatere este 0, 82, iar coef. de neincadrare sunt 0, 18 pt supraconsum peste banda de abatere si respectiv 0, 05 pt subconsum sub banda de abatere. Pretul global=Ax0, 82+Bx0, 18+Cx0, 05; NOTA2: In cazul in care se constata ca pe primul loc se claseaza mai multe oferte care au preturi egale, AC va solicita prin intermediul SEAP clarificari in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. NOTA3: Data estimata pt inceperea contractului: 01.10.2012.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt: 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, in conditiile prevazute la art. 256(2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME SA Constanta, Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Tel. +40 241601704, Email: [email protected], Fax: +40 241619512, Adresa internet (URL): www.portofconstantza.com
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.08.2012 14:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer