Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Cumparare in sistem leasing a doua GPU pt. aeronave si o scara autopropulsata pt. pasageri


Anunt de participare (utilitati) numarul 133492/28.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.N. AEROPORTUL INTERNATIONAL TIMISOARA TRAIAN VUIA S.A.
Adresa postala: com.Ghiroda str.Aeroport nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300790, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, Tel. +40 256386007, In atentia: Gheorghiu Mirela, Email: [email protected], Fax: +40 256386007 / +40 256490705, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Cumparare in sistem leasing a doua GPU pt. aeronave si o scara autopropulsata pt. pasageri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: SN Aeroportul International Timisoara Traian Vuia SA, Comuna Ghiroda, str, Aeroport nr. 2, judetul Timis
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cumpararea in sistem leasing a doua surse mobile pentru alimentare cu energie electrica a aeronavelor si a unei scari de pasageri autopropulsata.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34969200-9 - Scari mobile de imbarcare a pasagerilor in aeronave (Rev.2)
31100000-7-Motoare, generatoare si transformatoare electrice (Rev.2)
66114000-2-Servicii de leasing financiar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cumparare in sistem leasing a doua surse mobile pentru alimentare cu energie electrica a aeronavelor pe timpul stationarii si o scara autopropulsata pentru imbarcare / debarcare pasageri.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 518, 930RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - 30000 lei/15000 lei pt.IMM (formular M). Modalitati de constituire?Virament bancar in contul autoritatii contractante RO70 BRDE 360S V333 5567 3600, BRD - TIMISOARA, confirmat prin extras de cont; ?Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de 100 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata, i se va retine potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 o parte din garantia de participare (5.298, 93 lei). Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare in original, vor fi respinse. Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 5%/2, 5% pt. IMM, din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., in termen de 10 zile de la semnarea contractului de ambele parti.Modul de constituire: ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completarile ulterioare (formular 2)2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completarile ulterioare (formular 3)3.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (formular 4)4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare (formular 5). In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Cornel Samartinean - Director General, Marius Mezin - Director Comercial, Marius Ursu - Director Economic, Aurelian Ciolan - Director Administrativ. In cazul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului, are obligatia de a depune aceasta declaratie( fiecare membru al asociatiei cat si fiecare subcontractant).
5.Certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
6.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Documentele de la pct. 5 si 6 se pot depune in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul. In cazul in care sunt depuse in copie simpla, acestea se vor solicita in original ofertantului declarat castigator inainte de comunicarea rezultatului procedurii.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata pentru persoane fizice / juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa se dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, date in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens ( traducere autorizata in limba romana) a) Pentru persoane fizice/juridice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul??. In cazul in care este depus in copie simpla, acesta se va solicita in original ofertantului declarat castigator inainte de comunicarea rezultatului procedurii.
b) Pentru persoane fizice/juridice straine:
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva , in original sau copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul?? ( traducere autorizata in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, in care se solicita si cifra medie de afaceri realizata pentru anii 2008, 2009 si 2010 in domeniul de activitate, care nu poate sa fie mai mica de 3000000 lei sau echivalentul in euro la curs BNR mediu de: 2008 = 3, 6827, 2009 = 4, 2373 si 2010 = 4, 2099.
Bilantul contabil la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente, sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul / ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse - sesolicita ca, operatorul economic sa prezinte un contract incheiat in anii, 2008, 2009 sau 2010, cu o societate sau client privat, cuovaloarecel putinegalacu 1500000 lei sau echivalenteuro, la curs BNR mediu de: 2008 = 3, 6827, 2009 = 4, 2373 si 2010 = 4, 2099 la data incheierii contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "pretul ofertei", se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare; b) pentru alte preturi se acorda punctajul astfel: P = (pret minim / pret n) x punctajul maxim alocat. Pretul care se compara este pretul total prezentat in Formularul12 (formularul de oferta).
2.
Termen de livrare
20%
Descriere: puncajul pentru factorul de evaloare "termen livrare" se acorda astfel: a) pentru termenul cel mai mic se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare. b) pentru un termen mai mare se acorda punctajul astfel: P = (durata minima / durata n) x punctajul maxim alocat. Mentionam ca termenul minim de livrare este 60 de zile. Oferta sub acest termen va fi declarata neconforma. Termenul maxim de livrare acceptat este 120 de zile. Peste acest termen oferta este declarata neconforma.
3.
Termen de garantie
10%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "termen de garantie" se acorda astfel: a) pentru cel mai mare termen se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare. b) pentru alte termene se acorda punctajul astfel: P = ( termen n / termen maxim) x punctajul maxim alocat. Mentionam ca termenul minim de garantie este de 36 de luni ( toata perioada leasingului). Oferta sub acest termen va fi declarata neconforma. Termenul maxim de garantie este de 120 de luni. Oferta peste acest termen nu va fi punctata suplimentar.
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.03.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.03.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.03.2012 10:00
Locul: Biroul Achizitii Publice al SN AIT TV SA, Comuna Ghiroda, str. Aeroport nr. 2, judetul Timis
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Maxim 2 persoane imputernicite din partea fiecarui ofertant care depune oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Prezentul anunt de participare este o copie a anuntului de participare nr. 14827 / 25.01.2012.Ofertantii sunt obligati sa depuna oferta completa (produse, dobanzi, taxe - insumate), oferta incompleta ducand la descalificare.In cazul in care exista oferte financiare cu preturi egale, la solicitarea comisiei de evaluare, se vor depune noi oferte financiare in plic inchis. Sustinerea tehnica si/sau financiara: in conf cu art 186 si 190 din OUG 34/2006, ofertantul isi poate demonstra sit. ec. si/sau financiara si sit. tehnica si/sau profesionala prin prez unui angajament ferm de sustinere din partea unui tert.In acest sens se va prez un angajament ferm, incheiat in forma autentica prin care tertul confirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate. Pers care asig sustinerea tehnica si/sau financiara, va completa si depune formularele 2, 3 si 5 din sectiunea "formulare". Deasemenea formularul 5 va fi obligatoriu completat si depus de eventualii subcontractanti ( daca exixta). Oferta care este depusa/transmisa la o alta adresa a autoritatii contractante decat cea stabilita in anuntul de participare ori care este primita de catre autoritatea contractanta dupa expirarea datei si orei limita de depunerea ofertelor, se returneaza nedeschisa.Sunt considerate oferte intarziate: depunere la alta adresa, depunere dupa data/ora limita de depunere.* Data si ora deschiderii ofertelor va fi cea stabilita in anuntul de participare.Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: DA ( max. 2 pers. cu imputernicire )Reprezentantii ofertantului vor prezenta la deschidere, in mod obligatoriu, imputernicirile semnate de reprezentantul legal al societatii participante. Imputernicirile vor fi datate si inregistrate la sediul ofertantului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Aeroportului International Timisoara
Adresa postala: Str. Aeroport, nr.2, Localitatea: Ghiroda, Cod postal: 030700, Romania, Tel. +40 256386007, Fax: +40 256386007
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.02.2012 09:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer