Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CUMPARARE INGREDIENTE HRANA GRANULATA


Anunt de participare numarul 142406/07.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA VALCEA
Adresa postala: STR. CAROL I, NR. 37, Localitatea: RM. VALCEA, Cod postal: 240173, Romania, Tel. +4 0250735840, In atentia: ING. ADRIAN IOSIF, Fax: +4 0250739266
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA VALCEA
Adresa postala: STR. CAROL I, NR. 37, Localitatea: RM. VALCEA, Cod postal: 240173, Romania, Tel. +4 0250735840, Fax: +4 0250739266
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA VALCEA
Adresa postala: STR. CAROL I, NR. 37, Localitatea: RM. VALCEA, Cod postal: 240173, Romania, Tel. +4 0250735840, Fax: +4 0250739266
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CUMPARARE INGREDIENTE HRANA GRANULATA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SECTIA DE HRANA GRANULATA BREZOI
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 571, 825RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: CONTRACTELE VOR FI ATRIBUITE TRIMESTRIAL
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CUMPARARE INGREDIENTE PENTRU PRODUCERE HRANA GRANULATA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03000000-1 - Produse agricole, de ferma, de pescuit, de silvicultura si produse conexe (Rev.2)
03211100-4-Grau (Rev.2)
15411100-3-Uleiuri vegetale (Rev.2)
15413100-7-Srot (Rev.2)
15831400-6-Melasa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIET DE SARCINI, VAL.MIN. ESTE DE 961 LEI SI VAL.MAXIM. A UNUI CONTR.SUBSECVENT ESTE DE 142956 LEI
Valoarea estimata fara TVA: intre 961 si 571, 825RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de11436lei , valabila 90 zile si se va constitui in conf.cu art.86, alin(1)si alin (5) din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau o societate de asigurari in forma prezentata in formularul "scrisoare de garantie bancara", instrument care va fi prezentat A.C. in original cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor . In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea prin virament bancar , acesta va vira contravaloarea garantiei incontul Directiei Silvice Valcea RO81RZBR0000060001071076-RAIFFEISEN BANKRm.Valcea, data echivalentei lei/alta valuta este data publicarii anuntului Garantia de buna executie este de 2% din valoarea fara TVA a contractului.Ofertantul va constitui garantia de buna executiepana la data semnarii contractului de ambele parti.Garantia de buna executie va fi constituita in conf.cu art.90 , alin.1-3din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare , printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Completare si prezentare ?Declaratie privind eligibilitatea?de neincadrare in art.180 din OUG 34/2006 aceasta trebuie completata de ofertanti, ofertanti asociati sau terti sustinatori
2.Completare si prezentare ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006?, aceasta trebuie completata de ofertanti, ofertanti asociati sau terti sustinatori(lit.a, c1 si d din art.181)
3.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe localeal unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau in copie legalizata, din care sa rezulte situatia financiara a ofertantului in luna anterioara datei de depunere aofertelor.
4.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscalaal unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata oligatiilor la bugetul general consolidat al statului in original sau in copie legalizata, din care sa rezulte situatia financiara a ofertantului in luna anterioara datei de depunere aofertelor.
Pentru persoane juridice straine :
Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
5.Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati au obligatia sa prezinte declaratie de neincadrare in art.69(1) din OUG 34/2006-se va completa formularul "declaratie de neincadrare in art.69(1) din OUG 34/2006 .Persoanele cu functie de decizie in cadrul Directiei Silvice Valcea: Mihailescu Gheorghe, Jinaru Adam, Gogonetu Constantin, Ion Oprescu, Iosif Adrian, Simoiu Cristian, Frunzescu Raluca, Dumitrascu Ana, Sergiu Chera.
6.Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati au obligatia sa completeze formularele: Informatii generale, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat de participare cu oferta independenta Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a presta serviciile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Se va atasa Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertei (certificatul constatator sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertei), din care sa reiasa faptul ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea reperelor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Operatorii economici persoane fizice/juridice straine trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de a efectua furnizarile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire si ca nu sunt in insolventa ori incapacitate de plata. In acest sens, se vor atasa copii legalizate dupa original si traducere certificata in limba romana dupa documentele relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata adica: 142956 lei.
Se va completa cifra medie globala de afaceri in formularul ?Informatii generale?. Se va declara cifra de afaceri pe ultimii 3 ani atat in lei cat si in euro. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR: 2010 -4, 2099 lei/euro, 2011 -4, 2379 lei/euro, 2012 - 4, 4287 lei/euro.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata adica: 142956 lei.Se va completa cifra medie globala de afaceri in formularul ?Informatii generale?. Se va declara cifra de afaceri pe ultimii 3 ani atat in lei cat si in euro. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR: 2010 -4, 2099 lei/euro, 2011 -4, 2379 lei/euro, 2012 - 4, 4287 lei/euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada livrari de produse de genul celor ce se achizitioneaza prin prezenta documentatie in ultimii 3 ani. Se va completa formularul ?Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse similare din ultimii trei ani?.
Ofertantul trebuei sa prezinte certificat ISO 9001 in original sau copie legalizata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada livrari de produse de genul celor ce se achizitioneaza prin prezenta documentatie in ultimii 3 ani. Se va completa formularul ?Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse similare din ultimii trei ani?.Ofertantul trebuei sa prezinte certificat ISO 9001 in original sau copie legalizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1157 /04.02.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2013 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2013 14:00
Locul: directia silvica valcea , str.Carol I , nr.37, Rm.Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
IMPUTERNICITII LEGALI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Se considera ca, odata cu depunerea ofertei, operatorul economic accepta conditiile cerute prin prezenta documentatie, printre care si clauzele contractuale (din modelul de contract si acord cadru de la sectiunea formulare).2.Vor putea participa la sedinta de deschidere a ofertelor reprezentantii legali ai operatorilor economici sau persoane imputernicite in scris de catre acestia.3.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara, capacitate tehnica si profesionala se demonstreaza potrivit dispozitiilor art. 190, alin.3 din O.U.G.nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantii trebuie sa prezinte un acord de asociere in conformitate cu modelul din documentatie. In cazul in care oferta depusa de o asociere de mai multi operatori economici va fi declarata castigatoare, contractul de asociere va fi legalizat si va fi prezentat autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului.4.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta aredreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii vor fi solutionate potrivit Cap. IX art.256.alin. (1) din O.U.G. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Directiei Silvice Valcea
Adresa postala: Str.Carol I, Nr.37., Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240173, Romania, Tel. +40 250735840, Fax: +40 250739266
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.03.2013 12:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer