Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Cumparare motorina si benzina pe baza de carduri de credit carburanti auto pentru Municipiul Gheorgheni


Anunt de participare numarul 140737/26.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Gheorgheni
Adresa postala: Piata Libertatii nr 27, Localitatea: Gheorgheni, Cod postal: 535500, Romania, Punct(e) de contact: d-l ILYES Szilard, Tel. +40 266364494, In atentia: d-lui ILYES Szilard, Email: [email protected], Fax: +40 0266364753, Adresa internet (URL): www.gheorgheni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Cumparare motorina si benzina pe baza de carduri de credit carburanti auto pentru Municipiul Gheorgheni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La pompa statiei de carburant auto, cu retea de distributie cu statii proprii sau statii afiliate cu cel putin cate o statie fiecare judet al tarii si obligatoriu in municipiul Gheorgheni. (RO-535500)
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 240, 000 si 520, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In principiu: contractele se vor incheia anual, valoarea lor se va contracta dupa necesar. Necesitatea incheierii unui nou contract subsecvent este drept urmare a epuizarii cadrului valoric sau cantitativ al contractului subsecvent in curs.Valoarea min. si max. fara TVA, al unui contract subsecvent, se estimeaza a fi intre: 75.000, 00 si 200.000, 00 lei.Precizari in Caietul de sarcini
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de carburanti (motorina si benzina) pt. autovehiculele Municipiului Gheorgheni de la pompa din perimetrul si din afara municipiul Gheorgheni in functie de necesitatile actuale, pe o durata preconizata de 3 ani, cu posibilitate de modificarea preturilor la cumparare in proportionalitatea cu preturile de la pompa. Contractele subsecvente se vor incheia de regula anual dupa necesitatile de consum si valoare preconizata anuala. Necesitatea incheierii unui nou contract subsecvent este drept urmare a epuizarii cadrului valoric sau cantitativ al contractului subsecvent in curs. Cantitatea instantanee necesara de carburanti, respectivaportul intre cantitatea de motorina si benzina se poate modifica de catre achizitor, oricand in limita cadrului cantitatii totale si a valorii contractate, pe intreaga perioada de valabilitate a contractelor. Dupa necesar, furnizorul sa garanteze lunar 2.500 litri de motorina si 800 litri de benzina la statia de deservire din Municipiul Gheorgheni, respectiv prioritate de deservire in caz de deszapezire sau calamitati. Plata carburantilor livrate se va efectua dupa facturare fara perceperea de garantii prealabile din partea furnizorului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
30163100-0-Carduri pentru cumparat combustibil (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se achizitioneaza pe parcursul a 3 ani prin acord cadru o cantitate de: 45000 si 75000 litri de carburanti, pe baza de carduri de credit carburanti auto, din care estimativ: Motorina: minim 31500 litri respectiv maxim: 52500 litri.Benzina: minim 13500 litri respectiv maxim: 22500 litri.
Valoarea estimata fara TVA: intre 240, 000 si 520, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In conformitate cu art. 43*1 si art. 278*1 pct. (1), litera b) din OUG nr.34 / 2006, este de4.300, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica: minim 60 de zile, raportat la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: - prin virament bancar catre Municipiul Gheorgheni, in contul de garantie de participare nr. RO55TREZ3535006XXX001335, Trezoreria Gheorgheni, cu confirmarea acestuia de catre banca emitenta.- prin depunerea sumei la casieria autoritatii contractante: 535500-Gheorgheni, P-ta Libertatii nr. 27, Casierie: Etaj- prin Scrisoare de garantie bancara, in cuantum si pt. perioada prevazuta ? (Formularul nr. 16) ? in original- prin instrument de garantare in conditiile legii, emis de o societate de asigurari, in cuantum si pt. perioada prevazuta ? in originalIn cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt I.M.M (anexa nr. 1 la Legea 346/2004 ? Formular nr. 17), valoarea garantiei se va reduce la jumatate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Declaratie privind (eligibilitatea) neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006; Se va completa Formularul nr. 1 din partea de formulare a documentatiei de atribuire.a) Se declara (eligibilitatea), ca ofertantul in ultimii 5 ani nu a fost condamnat prin instante judecatoresti definitive: datorita participarii la activitati ale unor organizatii criminale, pentru coruptie, frauda sau spalare de bani.
Cerinta nr. 2 - Prezentarea situatiei datoriilor catre bugetul de stat si bugetul local; a) Se solicita prezentarea in original, copie legalizata, sau copie liztibila cu mentiunea: ?conform cu originalul? (semnat, stampilat) - Certificatul de atestare fiscala ANAF, (sau echivalent pentru operatori economici straini) despre plata impozitelor fata de bugetul de stat, care va prezenta situatia datoriilor scadente la plata, pentru luna anterioara celei in care se depune oferta.b) Se solicita prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul? (semnat, stampilat) - Certificatul de atestare fiscala, (sau echivalent pentru operatori economici straini) despre situatia datoriilor scadente la plata, fata de bugetul local.
Cerinta nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69*1 din O.U.G. nr. 34/2006; Se va completa Formularul nr. 3 din partea de formulare a documentatiei de atribuire. a) Persoanele cu functie de decizie si membrii comisiei de atribuire, respectiv toti cei care organizeaza, deruleaza, finalizeaza, semneaza si aproba procedura de atribuire: Mezei Janos ? primar, Szabo; Hajnal ? Administrator public, Gyorfy Ioan ? director economic executiv, Bardo;cz Ferenc ? director tehnic executiv, Duka Emese ? sef birou achizitii publice, Wohlfart Rudolf ? consilier juridic, Selyem-Hideg Norbert-Vencel ? consilier juridic, Kocher Eniko ? inspector serviciu financiar contabil, Ilyes Szilard ? inspector birou achizitii publice, Deak Renata - inspector birou achizitii publice. Consilieri locali: Bajko; Laszlo;, Banyasz Lehel, Benedek Arpad-Laszlo;, Czink Attila, Farkas Zoltan-Bela, Ferencz Julia, Kari Attila, Kastal Laszlo;, Keresztes Zsombor, Lazar Zoltan, NagyZoltan, Sandor Istvan, Siko; Gyula-Levente, Simon Katalin Emese, Szocs Laszlo;, Szocs Tivadar, Vadasz Szatmari Istvan.
Cerinta nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314 din 12.10.2010.; Se va completa Formularul nr. 4 din partea de formulare a documentatiei de atribuire. a) Se certifica ca oferta a fost conceputa si formulata in mod independent fata de oricare concurent, fara a exista consultari, comunicari, intelegeri sau aranjamente cu acestea.
Cerinta nr. 5 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Se va completa formularul Formular nr. 5 din partea de formularea) Se declara daca ofertantul depune oferta in nume propriu, ca subcontractant sau este asociat, daca face parte din grup sau retea de operatori economici.Pentru operatorii economici din tara: - Fiecare operator economic trebuie sa prezinte aceste declaratii, conform formulelor
- In cazul unei asocieri, oferta este comuna, deci, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste declaratii conform formularelor formular.- In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere, conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte aceste declaratii, conform formularelor.Pentru operatorii economici strani, in conformitate cu art. 182. (3) din OUG nr. 34/2006 referitor la certificate, respectiv la declaratiile solicitate: - Operatorul economic va prezenta certificatele cerute sau echivalentele acestora. Daca nu se emit acestea in tara respectiva, atunci ofertantul va prezenta ca inlocuitoare, o declaratie pe propria raspundere.- Daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr. 1 - Document de certificare a obiectivului de activitate cerut: Certificat constatator - emis de Oficiul Registrului Comertului (conform Legii nr. 26/1990), in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Sau alt document echivalent care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa reiasa activitatea ceruta. (Dupa procedura, pentru ofertantul posibil castigator se va solicita o copie autentificata.)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Declaratia privind situatia economico-financiara in ultimii 3 ani (Informatii privind cifra medie de afaceri pt. domeniul de activitate aferent obiectivului contractului.);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Declaratie cu informatii privind: reteaua de distributie, statii proprii sau statii afiliate care accepta livrarea de carburanti, pe baza de carduri de credit. In aceasta retea sa existe cel putin cate o statie de carburant in fiecare judet al tarii si obligatoriu in perimetrul localitatii municipiul Gheorgheni
Cerinta nr. 2 - Declaratie cu informatii privind asociatii.
Cerinta nr. 3 - Declaratie cu informatii privind sustinere tehnica si profesionala privind logistica si echipamentele, personalul de catre terti.
Cerinta nr. 1 - Standarde de asigurarea calitatii. Se solicita: Certificat ISO 9001 sau echivalent din domeniu. In cazul asocierii este obligatorie prezentarea certificatului de catre liderul asociatiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Vor fi invitati toti ofertantii care au depus of. admisib. sa prezinte preturi noi. Data incep.: dupa 2 zile lucr. de la transmit. invitatiei.Se va orgniza o sing. runda in 24 ore. Lic.el. se va prelungi automat in cazul modif. clasam-lui si se va opri, daca un s-a inbunatatit of. Ofertantii pot vedea cea mai buna of. si nr. de participanti. Pasul: 0, 0001. Modul de departajare a ofertelor aflate la acelasi pret castigator: se va solicita o noua ofertare in plic inchis cu comunicarea in scris dupa cel mult 3 zile de la oprirea procedurii de lic. el., cu informare despre: termen de depunere (la registratura) si de deschidere a ofertei noi: maxim 5 zile, la ora: 10:00, de la data comunicarii, la adresa sediului Municipiului Gheorgheni (535500-Gheorgheni, P-ta Libertatii nr. 27, sala de sedinta de la parter, pt persoanele autorizate sa asiste la deschiderea noilor of. financiare: membrii comisiei, imputerniciti sau reprezentanti legali ai ofertantilor, reprezentanti CVAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7648 / 26.09.2012.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.12.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.12.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.12.2012 12:00
Locul: 535500-Gheorgheni, P-ta Libertatii nr. 27, Sala de sedinta de la parter (Municipiul Gheorgheni)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti sau reprezentanti legali ai ofertantilor, membrii comisiei, reprezentanti CVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: Programarea estimativa de publicare a anunturilor viitoare: Dupa finalizarea acordului cadru prezent, adica dupa 36 luni
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
? Pentru solicitare de clarificari pe parcursul procedurii, se completeaza Formularul nr. 21.? Se completeaza cu datele de identificare modelul de Acord cadru si modelul de Contract subsecvent.? Pana Pana la incheierea acordului cadru, ofertantul numit castigator, are obligatia sa puna la dispozitia Municipiului Gheorgheni Oferta financiara finala ? pe baza Formularului 18 cu anexa ? stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului, care va fi parte integranta din contract si care va cuprinde: - pretul final ca rezultat la licitatia lectronica, -- preturile unitare fara TVA rezultate la licitatia electronica (cu maxim doua zecimale), care formeaza pretul contractului, conform formulei aplicate din Sectiunea IV.4.2. ? Acestea prezinta preturile unitare de contractare contractare-- preturile unitare fara TVA (cu maxim doua zecimale) de la pompa la statia din Municipiul Gheorgheni din data de oprire a licitatiei electronice, pentrugama de carburanti (motorina si benzina) ? Acestea prezinta preturile de referinta pentru ajustare la facturare.? Se va completa daca este cazul Formularul nr. 3 (din partea de formulare a documentatiei de atribuire) cu informatii privind subcontractatii. (Daca este cazul se completeaza: Formularul nr. 11 si Formularul 13)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este prevazut in O.U.G. nr. 34 / 2006, la art. 256^2, alin. (1), lit. a), respective: ?5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta?. La contestatie se va utilizat Formularul nr. 22.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic si Contencios Administrativ, Municipiul Gheorgheni
Adresa postala: P-ta Libertatii nr. 27, Localitatea: Gheorgheni, Cod postal: 535500, Romania, Tel. +40 266364494, Email: [email protected], Fax: +40 266364753, Adresa internet (URL): www.gheorgheni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.11.2012 13:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer