Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CUMPARARE PATURI, SALTELE, LENJERII, PATURI PENTRU PAT, TRUSE PRIM JUTOR, UNELTE


Anunt de participare numarul 142614/19.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
REGIA NATIONALA A PADURILOR ? ROMSILVA, DIRECTIA SILVICA VALCEA
Adresa postala: STR. CAROL I, NR. 37, Localitatea: RM. VALCEA, Cod postal: 240173, Romania, Punct(e) de contact: ADRESA DE MAI SUS, Tel. +4 0250735840, In atentia: ING. MARICA MARIAN, ING. SERGIU CHERA, Fax: +4 0250739266
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
REGIA NATIONALA A PADURILOR ? ROMSILVA, DIRECTIA SILVICA VALCEA
Adresa postala: STR. CAROL I, NR. 37, Localitatea: RM. VALCEA, Cod postal: 240173, Romania, Punct(e) de contact: ADRESA DE MAI SUS, Tel. +4 0250735840, In atentia: ING. MARICA MARIAN, ING. SERGIU CHERA, Fax: +4 0250739266
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
REGIA NATIONALA A PADURILOR ? ROMSILVA, DIRECTIA SILVICA VALCEA
Adresa postala: STR. CAROL I, NR. 37, Localitatea: RM. VALCEA, Cod postal: 240173, Romania, Punct(e) de contact: ADRESA DE MAI SUS, Tel. +4 0250735840, In atentia: ING. MARICA MARIAN, ING. SERGIU CHERA, Fax: +4 0250739266
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CUMPARARE PATURI, SALTELE, LENJERII, PATURI PENTRU PAT, TRUSE PRIM JUTOR, UNELTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Directiei Silvice Valcea si al subunitatilor din subordine, conform caiet sarcini.
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cumpararea produselor specificate in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39140000-5 - Mobilier de uz casnic (Rev.2)
33141623-3-Truse de prim ajutor (Rev.2)
39510000-0-Articole textile de uz casnic (Rev.2)
44423200-3-Scari (Rev.2)
44511300-8-Sapaligi, tarnacoape, sape, greble si greble de plaja (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform precizarilor din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 112, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare (2% din valoarea conttractului) este de: TOTAL = 2245 leiLOT 1 = 432 leiLOT 2 = 16 leiLOT 3= 1314 leiLOT 4 = 175 leiLOT 5 = 308 leiDaca se opteza pentru plata garantiei in euro, pentru echivalenta se va avea in vedere cursul BNR la data publicarii anuntului.Garantia de participare va fi valabila pe o perioada cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita de depunere a ofertelor) si se va constitui in conf.cu art.86, alin.1 din HG 925/2006.Dovada constituirii garantiei va fi prezentata autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Ofertantul poate opta pentru constituirea prin virament bancar incontul Directiei Silvice Valcea RO81RZBR0000060001071076 -RAIFFEISEN BANKRm.Valcea urmand ca dovada constituirii sa fie prinsa pe plic.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului. Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti. Garantia de buna executie va fi constituita in conf.cu art. 90, alin.1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse - surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa depuna formularele: ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?, ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica).Se va completa formularul: ?Declaratie privind eligibilitatea?.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica).Operatorii economici participanti la procedura in calitate de terti sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 181 lit. a, c1 si d.Se va completa formularul: ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006?.
Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa prezinte: a)Certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b)Certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau echivalent, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Operatorii economici nerezidenti au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si altor creante bugetare, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente).Cerinta nr. 5Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori si subcontractanti nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute de art. 691 din O.U.G. nr.34/2006 (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art 691 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Se va completa formularul: ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din O.U.G. nr. 34/2006?.Persoane cu functie de decizie in cadrul Regiei Nationale a Padurilor ? Romsilva, Directia Silvica Valcea sunt: Gheorghe Mihailescu - director, Adam Jinaru - director tehnic, Constantin Gogonetu - director economic, Cristian Simoiu - consilier juridic, Ana Dumitrascu - economist, Daniel Radulescu - sef birou, Marian Marica- inginer, Raluca Frunzescu - inginer, Sergiu Chera - inginer. Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a furniza produsele solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Se va atasa Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului unde se va regasi codul CAEN corespondent obiectului contractului si unde nu se vor regasi mentiuni ce atesta insolventa sau incapacitate de plata. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Operatorii economici nerezidenti trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de a presta furnizarile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Se vor atasa copii legalizate dupa original si traducere certificata in limba romana dupa documentele relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, pentru faptul ca ofertantul (asociatii) au ca obiect de activitate principal sau secundar, prestarea furnizarilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire, ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la insolventa sau incapacitate de plata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin egala cu valoarea lotului pentru care se oferteaza, adica: 21600 lei pentru lot 1, 800 lei pentru lot 2, 65700 lei pentru lot 3, 8750 pentru lot 4, 15400 pentru lot 5.
Se va completa cifra medie globala de afaceri in sectiunea cifra de afaceri din formularul ?Informatii generale?. Se va declara cifra de afaceri pe ultimii 3 ani atat in lei cat si in euro. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR: 2010 -4, 2099 lei/euro, 2011 -4, 2379 lei/euro, 2012 - 4, 4287 lei/euro.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin egala cu valoarea lotului pentru care se oferteaza, adica: 21600 lei pentru lot 1, 800 lei pentru lot 2, 65700 lei pentru lot 3, 8750 pentru lot 4, 15400 pentru lot 5.Se va completa cifra medie globala de afaceri in sectiunea cifra de afaceri din formularul ?Informatii generale?. Se va declara cifra de afaceri pe ultimii 3 ani atat in lei cat si in euro. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR: 2010 -4, 2099 lei/euro, 2011 -4, 2379 lei/euro, 2012 - 4, 4287 lei/euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Ofertantul trebuie sa faca dovada livrarii de produse de genul celor ce se achizitioneaza prin prezenta documentatie in ultimii 3 ani. Se va completa formularul ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii trei ani?.Cerinta nr. 2
Confirmarea livrarilor de produse similare prin prezentarea a cel putin unui certificat/document emis sau contrasemnat de catre clientul beneficiar.
Cerinta nr. 3
Ofertantul va prezenta cate o mostra din urmatoarele produse:
Pentru lotul 3: paturi pentru pat, cearsafuri simple, cearsafuri plic, lenjerii (set), perna, fata perna.
Pentru lotul 5: sape munte, sapaligi, galeti metalice, seceri.Mostrele vor fi transmise la sediul Directiei Silvice Valcea, pana la data limita de depunere a ofertelor si vor fi restituite ofertantilor necastigatori dupa finalizarea procedurii de achizitie publica.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada livrarii de produse de genul celor ce se achizitioneaza prin prezenta documentatie in ultimii 3 ani. Se va completa formularul ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii trei ani?.Cerinta nr. 2Confirmarea livrarilor de produse similare prin prezentarea a cel putin unui certificat/document emis sau contrasemnat de catre clientul beneficiar.Cerinta nr. 3Ofertantul va prezenta cate o mostra din urmatoarele produse: Pentru lotul 3: paturi pentru pat, cearsafuri simple, cearsafuri plic, lenjerii (set), perna, fata perna.Pentru lotul 5: sape munte, sapaligi, galeti metalice, seceri.Mostrele vor fi transmise la sediul Directiei Silvice Valcea, pana la data limita de depunere a ofertelor si vor fi restituite ofertantilor necastigatori dupa finalizarea procedurii de achizitie publica.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2153 /04.03.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2013 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2013 14:00
Locul: Sediul Directiei Silvice Valcea, Rm. Valcea, Str.Carol I, Nr.37
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali ai operatorilor economici sau persoane imputernicite in scris de catre acestia.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Se considera ca odata cu depunerea ofertei, operatorul economic accepta conditiile cerute prin prezenta documentatie, printre care si clauzele contractuale (conform model contract).Eventualele propuneri de modificare/completare/eliminare clauze contractuale pot duce la respingerea ofertei daca autoritatea contractanta considera propunerile ca fiind dezavantajoase pentru ea.2.Vor putea participa la sedinta de deschidere a ofertelor reprezentantii legali ai operatorilor economici sau persoane imputernicite in scris de catre acestia.3.Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor. Cerinte obligatorii: i)Se va completa formularul: ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?. ii)Se va completa de catre fiecare subcontractant formularele: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Informatii generale, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 iii)In cazul in care ofertantul nu apeleaza la subcontractanti pentru indeplinirea contractului, formularul se completeaza cu ?Nu este cazul?.4.In cazul unei asocieri, ofertantii trebuie sa prezinte un acord de asociere in conformitate cu modelul din documentatie. In cazul unui Grup de operatori care depun in comun o oferta, cerintele obligatorii privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinite de catre fiecare operator in parte, iar cerintele obligatorii privind situatia economica si financiara, respectiv capacitatea tehnica si/sau profesionala pot fi indeplinite prin cumul de catre membrii grupului respectiv. In cazul in care oferta depusa de o asociere de mai multi operatori economici va fi declarata castigatoare, contractul de asociere va fi legalizat si va fi prezentat autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului.5.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta aredreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Directiei Silvice Valcea
Adresa postala: Str.Carol I, Nr.37, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240173, Romania, Tel. +4 0250735840, Fax: +4 0250739266
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2013 12:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer