Licitatie Publica - CUMPARARE PIESE SI SERVICII DE REPARARE / INTRETINERE PENTRU AUTOVEHICULE
Anunt de participare numarul 144766/05.07.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
REGIA NATIONALA A PADURILOR ? ROMSILVA, DIRECTIA SILVICA VALCEA
Adresa postala: STR. CAROL I, NR. 37, Localitatea: RM. VALCEA, Cod postal: 240173, Romania, Punct(e) de contact: ADRESA DE MAI SUS, Tel. +4 0250735840, In atentia: ING. COSMIN CRACANA, ING. SERGIU CHERA, Fax: +4 0250739266
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
REGIA NATIONALA A PADURILOR ? ROMSILVA, DIRECTIA SILVICA VALCEA
Adresa postala: STR. CAROL I, NR. 37, Localitatea: RM. VALCEA, Cod postal: 240173, Romania, Punct(e) de contact: ADRESA DE MAI SUS, Tel. +4 0250735840, In atentia: ING. COSMIN CRACANA, ING. SERGIU CHERA
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
REGIA NATIONALA A PADURILOR ? ROMSILVA, DIRECTIA SILVICA VALCEA
Adresa postala: STR. CAROL I, NR. 37, Localitatea: RM. VALCEA, Cod postal: 240173, Romania, Punct(e) de contact: ADRESA DE MAI SUS, Tel. +4 0250735840, In atentia: ING. COSMIN CRACANA, ING. SERGIU CHERA, Fax: +4 0250739266
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTOMOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CUMPARARE PIESE SI SERVICII DE REPARARE / INTRETINERE PENTRU AUTOVEHICULE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Conform precizarilor din caietul de sarcini.
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 68, 970 si 1, 069, 404RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele se atribuie in functie de necesitatile achizitorului. Se preconizeaza atribuirea a trei contracte subsecvente a cate 12 luni sau ori de cate ori este necesar. Valoarea estimata mimima a unui contract subsecvent este 1 246 lei. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 552 797 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cumpararea produselor si serviciilor specificate si in conformitate cu caietul de sarcini si documentatia de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
50100000-6-Servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor si a echipamentelor aferente si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform precizarilor din caietul de sarcini si documentatiei de atribuire.
Cantitatile, atat minime cat si maxime, au caracter estimativ, neobligand autoritatea contractanta la achizitia exacta a acestora. Cantitatile minime nu sunt obligatorii pentru achizitor. Cantitatile maxime de piese individuale pot fi depasite cu conditia nedepasirii valorii totale a acordului cadru.
Achizitia se va face etapizat, pe baza de solicitare (nota de comanda) din partea autoritatii contractante care isi rezerva dreptul de a comanda numai ceea ce ii va fi necesar atat pe parcursul acordului cadru cat si cel al contractelor subsecvente.
Valoarea estimata fara TVA: intre 68, 970 si 1, 069, 404RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare (2% din valoarea maxima a acordului cadru) este de 21388 lei. Daca se opteza pentru plata garantiei in alta valuta, pentru echivalenta se va avea in vedere cursul BNR la data publicarii anuntului.Garantia de participare va fi valabila pe o perioada cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita de depunere a ofertelor) si se va constitui in conf.cu art.86, alin.1 din HG 925/2006.Dovada constituirii garantiei va fi prezentata autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Ofertantul poate opta pentru constituirea prin virament bancar incontul Directiei Silvice Valcea RO81 RZBR 0000 0600 0107 1076 - RAIFFEISEN BANKRm.Valcea urmand ca dovada constituirii sa fie prinsa pe plic.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului. Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de maxim 10 zile de la data semnarii contractului de ambele parti. Garantia de buna executie va fi constituita in conf.cu art. 90, alin.1-3 din HG 925 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse - surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati sau terti sustinatori au obligatia sa depuna formularele: ?Informatii generale?, ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?, ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati sau terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica). Se va completa formularul: ?Declaratie privind eligibilitatea?.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti sau ofertanti asociati nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica).Operatorii economici participanti la procedura in calitate de terti sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 181 lit. a, c1 si d din OUG 34 /2006.
Se va completa formularul: ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006?.
Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori sau subcontractanti nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute de art. 69.1 din O.U.G. nr.34/2006 (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art 69.1 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Se va completa formularul: ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69.1 din O.U.G. nr. 34/2006?.Persoane cu functie de decizie in cadrul Regiei Nationale a Padurilor ? Romsilva, Directia Silvica Valcea sunt: Gheorghe Mihailescu - director, Adam Jinaru - director tehnic, Constantin Gogonetu - director economic, Cristian Simoiu - consilier juridic, Ana Dumitrascu - economist, Daniel Radulescu - sef birou, Adrian Iosif - sef birou, Cosmin Cracana - inginer, Raluca Frunzescu - inginer, Sergiu Chera - inginer.Cerinta nr. 5Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti sau ofertanti asociati au obligatia sa prezinte: a)Certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b)Certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau echivalent, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Operatorii economici nerezidenti au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si altor creante bugetare, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente). Cerinta nr. 1Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a derula contractului de atribuit. Se va atasa Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului unde se va regasi codul CAEN corespondent obiectului contractului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Operatorii economici nerezidenti trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba autorizarea necesara derularii contractului de atribuit. Se vor atasa documentele emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic (in original /copie legalizata /copie lizibila conform cu originalul) insotite de traducerea lor certificata in limba romana. Informatiile furnizate trebuie sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Cerinta nr. 2
Prestatorul /Furnizorul se trebuie sadetina autorizatie RAR cel putin clasaI ?Reparare /montare (conform caietului de sarcini) si clasa a II-a?Reglari generale /intretinere (Conform caietului de sarcini) pentru autoturismele ce fac obiectul contractului, respectiv autorizatieR.A.R. sa efectueze inspectii tehnice pentru vehicule din clasa a II-a, conform Reglementarii privind certificarea incadrarii vehiculelor rutiere inmatriculate in normele tehnice privind siguranta circulatiei rutiere, protectia mediului si in categoria de folosinta conform destinatiei, prin inspectia tehnica periodica - RNTR 1, in conformitate cu Legea 222 /2003, Ordinele ministrului transporturilor, constructiilor si turismului nr. 2133 /2005 si 2131 /2005. A se vedea si caietul de sarcini si modelul de contract atasat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin valoarea maxima a contractului pentru care se oferteaza, adica: 552 797 lei. Se va declara cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012) atat in lei cat si in euro, in formularul ?Cifra de afaceri?.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR. Pentru euro acesta va fi: 2010 -4, 2099 lei/euro, 2011 -4, 2379 lei/euro, 2012 - 4, 4560 lei/euro. Se vor mai depune in copie: bilantul contabil pe 2012 (formular 10 si 20), inclusiv dovada de transmitere la Administratia Finantelor Publice si ultima balanta de verificare intocmita in 2013.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin valoarea maxima a contractului pentru care se oferteaza, adica: 552 797 lei. Se va declara cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012) atat in lei cat si in euro, in formularul ?Cifra de afaceri?.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR. Pentru euro acesta va fi: 2010 -4, 2099 lei/euro, 2011 -4, 2379 lei/euro, 2012 - 4, 4560 lei/euro. Se vor mai depune in copie: bilantul contabil pe 2012 (formular 10 si 20), inclusiv dovada de transmitere la Administratia Finantelor Publice si ultima balanta de verificare intocmita in 2013.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa fi derulat contracte cu obiect similar celui de atribuit prin prezenta documentatie in ultimii ani. Se va completa formularul ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii trei ani? si ?Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii trei ani? de unde sa rezulte derularea cel putin a unui contract similar. Privitor la acest contract se vor depunedocumente (exemplu: recomandare /proces verbal de receptie) emise sau contrasemnate de catre clientul beneficiar. Din aceste documente trebuie sa rezulte ca ofertantul a executat in bune conditii servicii si furnizari similare. In plus, ofertantul are posibilitatea de a prezenta in copie parti relevante din contractul respectiv.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza conform art.188, alin.1, lit.a din OUG 34/2006.
Ofertantul trebuie sa detina si sa depuna in ofertacerificat ISO 9001 sau echivalent si cerificat ISO 14001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa fi derulat contracte cu obiect similar celui de atribuit prin prezenta documentatie in ultimii ani. Se va completa formularul ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii trei ani? si ?Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii trei ani? de unde sa rezulte derularea cel putin a unui contract similar. Privitor la acest contract se vor depunedocumente (exemplu: recomandare /proces verbal de receptie) emise sau contrasemnate de catre clientul beneficiar. Din aceste documente trebuie sa rezulte ca ofertantul a executat in bune conditii servicii si furnizari similare. In plus, ofertantul are posibilitatea de a prezenta in copie parti relevante din contractul respectiv.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza conform art.188, alin.1, lit.a din OUG 34/2006.Ofertantul trebuie sa detina si sa depuna in ofertacerificat ISO 9001 sau echivalent si cerificat ISO 14001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4938 /04.06.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.08.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.08.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2013 12:00
Locul: Sediul Directiei Silvice Valcea din Rm. Valcea, Str.Carol I, Nr.37, Judetul Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Vor putea participa la sedinta de deschidere a ofertelor reprezentantii legali ai operatorilor economici ofertanti sau persoane imputernicite in scris de catre acestia.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Procesul verbal de deschidere a ofertelor /solicitarile de clarificari /comunicarile /alte documente privind defasurarea procedurii de atribuire vor fi transmise ofertantului prin fax, la numarul indicat in formularul ?Informatii generale?. Ofertantul are obligatia de a asigura buna functionare a acestei cai de comunicare si de a urmari cu regularitate procesul de atribuire.2.Se considera ca odata cu depunerea ofertei, operatorul economic accepta conditiile cerute prin prezenta documentatie, printre care si clauzele contractuale (conform model contract si acord cadru prezentat). Eventualele propuneri de modificare/completare/eliminare clauze contractuale si /sau alte conditii cerute prin preza documentatie pot duce la respingerea ofertei daca autoritatea contractanta considera propunerile ca fiind dezavantajoase pentru ea.3.In conformitate cu art. 215 din OUG 34 /2006, dupa deschiderea ofertelor, documentele depuse de ofertanti au caracter de documente publice. Accesul oricarei persoane la acestea nu poate fi restrictionat decat in masura in care aceste informatii sunt confidentiale, clasificate sau protejate de un drept de proprietate intelectuala ? situatii ce trebuie aduse la cunostinta autoritatii contractante prin scrisoare expresa, la depunerea ofertelor, urmand ca autoritatea contractanta sa analizeze cele prezentate. In lipsa acestei scrisori, autoritatea contractanta va intelege ca ofertantul este de acord cu caracterul public al tuturor documentelor pe care le-a depus.4.Ofertele depuse dupa data si ora limita de depunere sau la o alta adresa decat cea stabilita anuntul de participare vor fi respinse in conformitate cu Art.33, alin.3, lit.a din HG 925/2006 si vor fi returnate nedeschise.5.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta aredreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii vor fi solutionate potrivit Cap. IX din O.U.G. 34/2006. Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256.2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Directiei Silvice Valcea
Adresa postala: Rm. Valcea, Str.Carol I, Nr.37, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240173, Romania, Tel. +4 0250735840, Fax: +4 0250739266
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2013 15:26