Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - cumparare rondele moneda 1ban, 5 bani, 10 bani


Anunt de participare numarul 112348/01.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma Monetaria Statului
Adresa postala:  str. Fabrica de Chibrituri, nr.30, sector 5, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050183, Romania, Punct(e) de contact:  gabriel cristea, Tel. 0213367062, 0213359810, Email:  [email protected], Fax:  0213372754
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
monetaria statului ra
Adresa postala:  strada fabrica de chibrituri nr.30 sector 5, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  050183, Romania, Punct(e) de contact:  compartiment juridic, Tel. +40213359810, In atentia:  gabriel cristea, Email:  [email protected]
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
monetaria statului ra
Adresa postala:  strada fabrica de chibrituri nr.30 sector 5, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  050183, Romania, Punct(e) de contact:  compartiment juridic, Tel. +40213359810, In atentia:  gabriel cristea, Email:  [email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
monetaria statului ra
Adresa postala:  strada fabrica de chibrituri nr 30 sector 5, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  050183, Romania, Punct(e) de contact:  compartiment juridic, Tel. +40213359810, In atentia:  gabriel cristea, Email:  [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: baterea monedelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
cumparare rondele moneda 1ban, 5 bani, 10 bani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: romania, bucuresti, str. fabrica de chibrituri nr.30 sector 5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitionarea de rondele pentru moneda de 1 ban, 5 bani, 10 bani
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44451000-6 - Matrite pentru monede (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
rondele 1 ban - 50000000bucati
rondele 5 bani- 80000000bucati
rondele 10bani-155000000bucati
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 700, 000 si 5, 700, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 27.12.2010 pana la 27.09.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare-3000 euro/lot (total 9000euro)garantie de buna executie-10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie ca societatea nu este in stare de faliment, isi indeplineste obligatiile de a plati taxele, impozitele si contributiile obligatorii de asigurari sociale in mod corespunzator
-Pentru persoane juridice romane: certificat constatator emis de oficiul registrului comertului original sau copie
-Pentru persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional. Documentul trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii ofertei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind cifra de afaceri totala a companiei calculata pentru ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-descrierea instalatiilor tehnice
-declaratie pe propria raspundereprivindconditiile de munca si de protectie a muncii-documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii pentru prestator ? certificat ISO 9001
-prezentarea de contracte similare obiectului procedurii incheiate in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
urgenta incheierii contractului de achizitie
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
termen de executie
30%
Descriere: respectarea graficului de livrare
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.12.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.12.2010 12:00
Locul: la sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
din motive tehnice documentatia de atribuire a contractului de achizitie nu se poate face pe SEAP, aceasta poate fi obtinuta la : -sediul monetaria statului ra , strada fabrica de chibrituri nr.30 sector 5, bucuresti, romania , cod postal 050183-la cerere prin posta-la cerere prin fax +40213372754-la cerere pe emil: [email protected]
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul de solutionare a contestatiilor
Adresa postala:  str. stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40213104641, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de aple bucuresti sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala:  splaiul independentei nr.15, sector 4, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. +40213195180, Email:  [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartiment juridic
Adresa postala:  strada fabrica de chibrituri nr.30 sector 5, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  050183, Romania, Tel. +40213359810
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.11.2010 12:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer