Licitatie Publica - cumparare statie de reducere si racire a aburului
Anunt de participare (utilitati) numarul 25415/27.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COLTERM SA TIMISOARA
Adresa postala: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Punct(e) de contact: B.Achizitii, Tel.0256308360, In atentia: ing.Subu Teofil, Email: [email protected], Fax: 0256430631
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
cumparare statie de reducere si racire a aburului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Timisoara, Calea Sagului nr.201 "CT-Sud"
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia unei statii de reducere si racire a aburului cu injectie de apa
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29131141-6 - Supape reductoare de presiune (Rev.1)
29131130-6-Regulatoare de temperatura (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 3000 lei, garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare-Plan investitii 2007;Platile se vor efectua in lei, prin ordin de plata, in maxim 30 de zile de la receptie in baza facturii emise de furnizor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea se va legaliza pentru grupul de op. ec declarati castigatori pana la data semnarii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl eligib( neincadrare in sit prev art180 din OUG34/06);decl calitate participant la proced; decl neincadrare in prev art 181 din OUG34/06;doc care confirma plata impoz, taxe si contribut asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si taxe locale, in conform cu prev legale in Romania sau in tara in care este stabilit ofertantul , valabil la data de 13.08.2007.;Certif inregistrare si certif constatator emise de of registrului comertului/ Autorizatie de functionare pt persoane juridice /fiz romane;Documente care dovedesc o forma de inregistrare si atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pt.persoane juridice /fiz straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declarare cifra afaceri ultimii 3 ani.Cer min: cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare cu 450000 lei , (reprez 143800 euro, la data 18.07.07 );Bilant contabil la 31.12.06.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
List livrari produse ultimi 3 ani ;Exp sim Cer min: indep in ult 3 ani a cel putin 1 ctr furniz prod si serv sim cu val = 50000 lei , echiv 15295 E, la data 18.07.07 prez ctr recoman; Autoriz produc pt livrare; Decl echip tehn, Inf pers teh, Cert SR EN ISO 9001:2001 sau vers ISO 9001:2000 producator
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 7 RON
Conditii si modalitate de plata: doc se obt de la B Achizitii max 4 zi de la solic la fax0256430631Plata la casierie ora 8-10 ;13-15 prin op ec sau firma curier imputer de op ec
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2007 10:00
Locul: Sediul SC.COLTERM SA Timisoara, str.Episcop J.Lonovici, nr.4( parter-sala instructaj)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Deschiderea ofertelor se va face de catre comisia de evaluare cu fiecare ofertant in parte prin reprezentantul acestuia, in ordinea depunerii ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel , sectia de contencios administrativ si fiscal Timis
Adresa postala: P-ta Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 305300, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: : [email protected], Fax: 021-3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC COLTERM SA -Oficiul Juridic
Adresa postala: str.Episcop Joseph Lonovici nr.4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2007 14:54