Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Cumpararea de utilaje si echipamente tehnologice -proiect " Managementul deseurilor in orasul statiune-Predeal


Anunt de participare numarul 29886/29.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL PREDEAL
Adresa postala: str.Mihail, Saulescu nr.127, Localitatea: Predeal, Cod postal: 505300, Romania, Punct(e) de contact: Pop Constantin, Tel.0268/456237, In atentia: Pop Constantin, Email: [email protected], Fax: 0268/455425
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Cumpararea de utilaje si echipamente tehnologice -proiect " Managementul deseurilor in orasul statiune-Predeal
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: -orasul Predeal
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitionarea de produse si echipamente tehnologice necesare implementarii proiectului " Managementul deseurilor in orasul statiune Predeal "
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29221731-7 - Benzi rulante (Rev.1)
28213800-6-Containere pentru deseuri (Rev.1)
29242323-7-Cantare de verificare (Rev.1)
29436000-4-Prese (Rev.1)
29500000-4-Utilaje cu utilizare speciala si piese ale acestora (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot.1-1buc; lot.2-1 buc ;lot.3-1 buc; lot.4-1 buc; lot.5-1 buc; lot.6-1buc; lot.7 -1buc; lot.8-1buc; lot.9 - 310buc, 151 buc, 24 buc
Valoarea estimata fara TVA: 356, 800EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: lot.1-320 euro ; lot.2-540 euro;lot.3- 1800 euro;lot.4-1000 euro; lot.5-300 euro; lot.6-370 euro; lot.7-780 euro; lot.8 - 1090 euro ; lot.9 - 936 euro
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local - 10%; fonduri UE-Phare - 67.5 % ; Guv.Romaniei - 22.5 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare , conf.art.44, 45 - OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificat fiscal; certif.atestare fiscala -buget general si buget local ;certif.inreg ORC; certif.constatator ORC, pentru pers.jur.straine -orice documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare profesionala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabilinformatii prvind cifra de afaceri in euro : lot.1-50000 ; lot.2-80000; lot.3- 300000 ; lot.4-150000; lot.5-50000 ; lot.6- 60000; lot.7- 100000; lot8-100000; lot.9- 100000
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principale livrari/prestari ultimii 3 ani ; experienta similara; min.2 recomandari de la beneficiari; certif.de conformitate produse ; schite tehnice / fise tehnice; certif.ISO-9001 ; certif.ISO 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria Primariei Predeal ; sau RO13TREZ1345006XXX000149
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.10.2007 10:00
Locul: Primaria Predeal , str.Mihail Saulescu nr.127
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare ; reprezentantii ofertantilor; reprezentantul Ministerului Finantelor; reprezentantii MDLPL
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Phare 2003 - Managementul deseurilor in orasul statiune Predeal , cod.RO 2003 / 005-551.05.03.03.05
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa ANRMAP
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conf.art 272 - OUG 34 / 2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Predeal -compartimentul juridic
Adresa postala: str.Mihail Saulescu nr.127, Localitatea: Predeal, Cod postal: 505300, Romania, Tel.0268456237, Email: [email protected], Fax: 0268455425
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2007 08:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer