Licitatie Publica - cumpararea unei autospeciale de stins incendii-autovehicul folosit
Valoarea Contractului:
40.300 RON
Castigatorul Licitatiei: SC PAGA SEB SRL
40.300 RON
Castigatorul Licitatiei: SC PAGA SEB SRL
Anunt de atribuire numarul 135969/27.04.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Oras Livada (Consiliul local al orasului Livada)
Adresa postala: Livada, str. Oasului, nr.4, Localitatea: Livada, Cod postal: 447180, Romania, Punct(e) de contact: PIRICSI ARTHUR, Tel. +40 261840720, Email: [email protected], Fax: +40 261840362, Adresa internet (URL): www.primaria-livada.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.primaria-livada.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
cumpararea unei autospeciale de stins incendii-autovehicul folosit
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Livada. str. Oasului nr.4
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
cumpararea unei autospeciale de stins incendii-autovehicul folosit
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144213-4 - Vehicule de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
40, 300RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Situatie de urgenta extrema survenita in urma unor evenimente care nu puteau fi prevazute de autoritatea contractanta, in conformitate cu conditiile stricte stabilite in directiva
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 2377 Denumirea: contract de vanzare cumparare autospeciala pompieri
V.1) Data atribuirii contractului 23.04.2013
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC PAGA SEB SRL
Adresa postala: CALINESTI OAS NR.234, Localitatea: CALINESTI OAS, Cod postal: 447070, Romania
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 40322.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 40300.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2013 21:59