Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Cumpararea unui nr. de 5(cinci) autogunoiere autocompactoare


Anunt de participare numarul 55775/18.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CORNU LUNCII (PRIMARIA)
Adresa postala: PRIMARIA COMUNEI CORNU LUNCII, Localitatea: Cornu Luncii, Cod postal: 727140, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN BIRLIBA, Tel.0230542296, 0740084228, Email: [email protected], Fax: 0230542296
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Cumpararea unui nr. de 5(cinci) autogunoiere autocompactoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Consiliul local al comunei Cornu Luncii, judetul Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cumpararea unui nr. de 5(cinci) autogunoiere autocompactoare cu capacitatea de aproximativ 9 m.c.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144510-6 - Vehicule pentru transportul deseurilor menajere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea a 5 (cinci) autogunoiere autocompactoare cu capacitatea de aproximativ 9 m.c
Valoarea estimata fara TVA: 305, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
61 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 20.000 lei - valabila 90 de zile de la data depunerii ofertei; Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program PHARE 2004 - Programul de coeziune economicAL si socialAL asSchema de investitii pentru proiecte mici de gestionare a deseurilorat 82, 71%, Co-finantare locala 17, 29%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
forma de asociere va trebui sa fie justificata printr-un contract de asociere valabil pe durata valabilitatii contractului si perioada de garantie pentru bunurile furnizate.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12A original
Pentru persoane juridice / fizice romane:
1. Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12B original
2. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale pentru sediul central si pentru sucursale sau puncte de lucru valabile la data deschiderii ofertei, respectiv:
a) Certificat privind plata obligatiilor la bugetul de stat a contributiilor la asigurarile sociale, asigurarile sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate original sau copie legalizata.
b) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale original sau copie legalizata.
3. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului original sau copie legalizata.
Pentru persoane juridice / fizice straine:
1. Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12B original
2. Extras din Registrul Comertului original sau copie legalizata
3. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat , formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, valabile la data deschiderii ofertelor traduse si legalizate original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, mai mare sau cel putin egala cu 1.000.000 Euro sau 3.600.000 lei.- se va completa Formularul Informatii generale
Se solicita copie dupa ultimul bilant contabil, anul 2007, vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani cel putin a unui contract al carui obiect a fost furnizarea de bunuri similare si a carui valoare a fost mai mare sau egala decat 100.000 Euro sau 360.000 lei - lista principalelor furnizari de bunuri similare din ultimii 3 ani Formular 12D - original.Lista privind trei contracte similare ca tip de bunuri furnizate finalizate, din partea beneficiarilor - conform modelului la Formularul 12D.
Standarde de asigurare a calitatii: Certificatele producatorului ISO 9001/2000
Standarde de protectia mediuluiCertificat ISO 14001/2000 (sau echivalent) sau in curs de implimentareCertificat conformitate CE.Informatii privind subcontractantii: Lista cuprinzand subcontractantii (Formularul 12G din Sectiunea III - Formulare), insotita de acordurile de subcontractare, precum si a formularelor care trebuie prezentate de subcontractantii care vor avea o pondere de peste 10% in indeplinirea contractului - original.Formular 12 C - Sectiunea III - Formulare din caietul de sarcini, calitatea de participant la procedura - original
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S31-042120 din 14.02.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.07.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2008 15:00
Locul: Consiliul local al comunei Cornu Luncii, judetul Suceava - sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii legali ai ofertantului sau imputerniciti ai acestuia in baza unui document semnat de reprezentantul legal.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str Stavropoleos nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Instanta de contencios administrativ - Tribunalul Suceava
Adresa postala: strada Stefan cel Mare, nr. 62, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230 214948, Email: [email protected], Fax: 0230 214874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 2.08.2008 contestatiile care se refera la prevederile documentatiei de atribuire; - 10 zile de la data luarii la cunostinta de un act care este considerat nelegal; - 10 zile de la notificarea rezultatului procedurii de atribuire.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primarie comunei Cornu Luncii, judetul Suceava
Adresa postala: comuna Cornu Luncii, judetul Suceava, Localitatea: Cornu Luncii, Cod postal: 727140, Romania, Tel.0230542296, Email: [email protected], Fax: 0230542296
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.06.2008 13:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer