Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CUPOANE DE TRANZITIE


Anunt de participare (utilitati) numarul 101358/02.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Gherghina Tudor, Tel. 021/3192433, Email:  [email protected], Fax:  021/3192433, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CUPOANE DE TRANZITIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: statiile CF indicate ?graficul de livrare nr.12/1/269/27.04.2010
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CUPOANE DE TRANZITIE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34946100-1 - Material de constructii feroviare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
500 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 189, 076RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 16.07.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare de 1900 lei constituita ca: scris.de garantie bancara sau virament bancar sau depunere la casieria CFR sau orice alt instrument de garantare emis ?conditiile legii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat - plata se va face in max. 30 zile calendaristice de la primirea facturii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea (Formular A) ;
- Declaratie privind ne?adrarea la art. 181 din OUG 34 / 2006 (Formular B);
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Formular B6)
- Certificatul de ?egistrare de la Camera de Comert si Industrie a Oficiului Registrului Comertului;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
- Certificate constatatoare privind ?eplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale (Formular G);Ofertantul va demonstra cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de sustinere a contractului ?valoare de 370.000 lei, respectiv 89.600euro.- Bilanturi contabile 2007, 2008, 2009;
- Angajament (daca este cazul);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista furnizari de produse ?ultimii 3 ani (Formular E);Ofertantul trebuie sa faca dovada ca ?ultimii 3 ani a finalizat cel putin un contract de furnizare de produse licitate, din care sa rezulte ca a livrato cantitate de cel putin 150 bucati sau mai multe contracte din care sa rezulte o cantitate insumata de cel putin 150 bucati.Pentru contractul/contractele prezentate ca si experienta similara se va prezenta recomandari din partea beneficiarilor contractului respectiv sau documente constatatoare privind ?eplinirea obligatiilor contractuale prevazut de art. 971 din HG nr. 925/2006, din partea beneficiarilor pentru contractele respective.Recomandarile trebuie sa fie depuse ?original sau copie legalizata si traduse ?limba rom? (unde este cazul). Din recomandari trebuie sa rezulte ca ofertantul si-a ?eplinit ?totalitate atributiile contractuale.- Autorizatia AFER si Omologarea AFER sau Agrementul Tehnic AFER (sau ehivalentele);
- Autorizare de comercializare de la producator (unde e cazul);
- Asocierea (daca este cazul);
- Angajament(daca este cazul).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Nr.runde-2, durata unei runde-1zi, durata interval.?re runde-1zi.Daca la prima runda nu se introduc preturi noi, lic.se va finaliza.In SEAP se introduce val.tot.in lei, fara TVA, ptr.intreaga cantitate.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2010 11:00
Locul: Bdul Dinicu Golescu nr.38; sector 1; Bucuresti;acces pe poarta A, etaj VII, cam.89 bis
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul Nationalde Solutionare a Contestatiilor-
Adresa postala:  str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Bucuresti, cod postal 030084, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucureti
Adresa postala:  Splaiul Independenteinr.5, sector 5, Bucuresti, cod postal 050091, Tel. 021/319.51.80, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/3195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF „CFR" SA-Directia Asistenta Juridica
Adresa postala:  Bdul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, cod postal 010873, tel. 021/315.11.17, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021/3151117
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.06.2010 08:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer