Licitatie Publica - Cuptor de topire cu inductie in levitatie
Anunt de participare numarul 43451/15.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R&D Consultanta si Servicii SRL
Adresa postala: Str. Maria Ghiculeasa, nr. 45, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023761, Romania, Punct(e) de contact: Birou achizitii, Tel.0213111682, In atentia: Ioan Dan, Email: [email protected], Fax: 0311042927
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC R&D Consultanta si Servicii SRL
Adresa postala: b-dul Nicolae balcescu, nr. 36, sc. A, etaj 3, ap. 12, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023164, Romania, Punct(e) de contact: Birou, Tel.0723215357, In atentia: Ioan DAN, Email: [email protected], Fax: 0311042927
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
Altele: cercetare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Cuptor de topire cu inductie in levitatie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, str. Tudor Arghezi, nr. 21, sector 2
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cuptor de topire cu inductie in levitatie (cu creuzet rece) de laborator, pentru topire Ti, Ta, Nb, Ni, Al, metale pretioase etc. Volumul creuzetului: 32 cc. Temperatura de topire: cel putin 2500 grade C.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29213000-5 - Cuptoare de topit (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea: 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 126, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 5000 lei (RON, prin scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: din contracte de cercetare derulate prin ANCSPlata: in termen de 15 zile de la livrare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte obligatorii:
- prezentarea Formularului 12A din Ordinul nr. 155/2006 privind aprobarea Ghidului pentru atribuirea contractelor de achizitie publica;
- prezentarea Formularului 12B din ordinul nr. 155/2006;
- Certificat de de inmatriculare emis de Oficiul comertului (copie);
- Cretificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurari sociale de stat;
- documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (copie) - pentru persoane juridice / fizice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la 31.12.2007 (sau 30.06.2007) vizat de organele competente (copie)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani: minim 378000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara - Lista cuprinzand principalele furnizari de produse similare in ultimii 3 ani.
Certificate si autorizari- Certificate care sa ateste calitatea produselor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract de furnizare similar cu valoarea produsului solicitat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2008 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.04.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2008 11:30
Locul: SC R&D Consultanta si Servicii - Punct de lucru situat in Bucuresti, b-dul Nicolae Balcescu, nr. 36,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegat imputernicit de ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la stabilirea ofertei castigatoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.02.2008 12:43