Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Cuptor mentinere punct topire Galiu


Anunt de participare numarul 139542/10.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
BIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALA
Adresa postala: Sos. Vitan Barzesti, nr. 11, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Punct(e) de contact: Victor-Adrian Meca, Tel. +40 213320954, In atentia: Claudia Troncea, Email: [email protected], Fax: +40 213320615, Adresa internet (URL): www.brml.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Institutul National de Metrologie
Adresa postala: Sos. Vitan Barzesti, nr. 11, sector 4, corp cladire B, etaj 1, Compartiment Achizitii Publice, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Punct(e) de contact: Claudia Troncea, Tel. +40 213345060, In atentia: Claudia Troncea, Email: [email protected], Fax: +40 213345533, Adresa internet (URL): www.inm.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Institutul National de Metrologie
Adresa postala: Sos. Vitan Barzesti, nr. 11, sector 4, corp cladire B, etaj 1, Compartimentul Achizitii Publice. Daca, din motive tehnice, nu este posibilaatasarea acesteia in SEAP: - de la sediul achizitorului ? gratuit, pe suport hartie, in urma unei solicitari scrise in zilele L-V 08:00 -16:00, pt. orice op. ec.care o ridica direct;
-prin posta ? pe suport hartie (cu plata taxelor postale aferente, in cazul in care op. ec. solicita in scris transmiterea docum. deatribuire);, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Punct(e) de contact: Claudia Troncea, Tel. +40 213345060, In atentia: Claudia Troncea, Email: [email protected], Fax: +40 213345533, Adresa internet (URL): www.inm.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Institutul National de Metrologie
Adresa postala: Sos. Vitan Barzesti, nr. 11, sector 4, Locul de depunere a ofertelor: Sos. Vitan Barzesti, nr.11, sector 4, corp cladire B, secretariat INM, director, etaj 1. Locul de deschidere a ofertelor: Sos. Vitan Barzesti, nr.11, sector 4, corp cladire A, Sala de conferinte Stefan C. Hepites., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Punct(e) de contact: Claudia Troncea, Tel. +40 213345060, In atentia: Claudia Troncea, Email: [email protected], Fax: +40 213345533, Adresa internet (URL): www.inm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: BRML este organ de specialitate al administratiei publice centrale, responsabil cu asigurarea reglem. metrologice, mijloacelor tehnice si actiunilor necesare obt. credibilitatii rezultatelor masurarilor, precum si cu exercitarea, in numele statului, a controlului metrologic legal, la nivel national. INM din cadrul BRML este responsabil de intretinerea si utilize. etaloanelor nationale ale Romaniei
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Cuptor mentinere punct topire Galiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: -Institutul National de Metrologie, cu sediul in Sos. Vitan Barzesti, nr. 11, sector 4, Bucuresti, Cod postal: 042122,
Romania - Laboratorul Termice si Optice ? Colectivul Temperaturi
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In vederea desfasurarii in bune conditii a activitatilor specifice, Biroul Roman de Metrologie Legala, reprezentat prin Institutul National de Metrologie intentioneaza sa achizitioneze Cuptor mentinere punct topire Galiu - 1 buc. Cuptorul de mentinere punct topire Galiu utilizat impreuna cu o minicelula de punctul de topire al galiului, aflata deja in dotarea laboratorului nostru, este necesar pentru etalonarea termometrelor cu rezistenta din platina la punctul de topire al galiului. Cuptorul are domeniul de masurare cuprins intre 15 °C si 35 °C, o stabilitate de 0, 02 °C.51000000-9 / Servicii de instalare (cu exceptia programelor software);60000000-8 / Servicii de transport (cu exceptia transportului de deseuri);79632000-3 / Servicii de formare a personalului, astfel: Furnizorul are obligatia sa transporte produsul la destinatia finala prevazuta in Caietul de sarcini, sa asigure instalarea/montarea/configurarea si punerea in functiune a produsului, asigurand totodata instruirea personalului acesteia, prin personalul propriu, specializat.Instructajul, configurarea si montarea/instalarea/punerea in functiune, etc. (inclusiv manopera, conexiuni diverse si orice dispozitive/accesorii speciale necesare functionarii) vor fi incluse in pretul produsului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38424000-3 - Echipament de masurare si de control (Rev.2)
51000000-9-Servicii de instalare (cu exceptia programelor software) (Rev.2)
60000000-8-Servicii de transport (cu exceptia transportului de deseuri) (Rev.2)
79632000-3-Servicii de formare a personalului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cuptor mentinere punct topire Galiu: 1 bucata.Cuptor mentinere punct topire Galiu, valoare estimata a pretului unitar/bucata: 25.000, 00 lei fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 25, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
80 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In cuantum de 250, 00 lei = 1% din valoarea estimata a contractului fara TVA cu respectarea articolullui 431*) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si articolelor 84 - 88 din Hotararea Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare este irevocabila si se constituie prin viramament bancar(ordin de plata) cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul RO63TREZ7045005XXX000140 deschis la Trezoreria Sector 4 Bucuresti sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, din Romania sau din strainatate, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada solicitata ? Scrisoare de garantie - Formular 7(model).Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Pentru garantia de participare depusa in alta moneda decat RON, echivalenta se va efectua la cursul BNR publicat cu 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor. Prin exceptie garantia de participare se poate constitui prin depunere la casieria autoritatii contractante, a unor sume in numerar. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei respectiv 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Ofertantii trebuie sa faca dovada constituirii garantiei de participare cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare se retine/restituie in conformitate cu articolele 87, respectiv 88 din Hotararea Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA, (conform articolelor 89-92 din Hotararea Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarilor ulterioare). Garantia de buna executie este irevocabila si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, din Romania sau din strainatate, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta?Scrisoare de garantie?Formular11(model) sau prin depunere la casieria autoritatii contractante a unor sume in numerar. Garantia de buna executie emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie conform articolului 91 din Hotararea Guvernului numarului 925/2006. Garantia de buna executie se elibereaza/restituie conform articolului 92 din Hotararea Guvernului numarului 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat din venituri proprii. Plata se efectueaza cu ordin de plata, prin Trezoreria sectorului 4, Bucuresti.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea. 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 180 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cazier judiciar sau cazier fiscal/certificat echivalent - Formular 1. Nota: Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti; In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 2. Documente de confirmare: 1. Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii admistrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat. (operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele). Se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului. 2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local. (operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele). Se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului. Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora).Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, in conformitate cu prevederile Legii numarul 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Nota: a. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la articolul 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori [cu exceptia (literele a), c^1) si d) pentru tertul/tertii sustinator/sustinatori]. b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la articolul 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare vor fi demonstrate de fiecare asociat in parte.- Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la articolul 180 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conduce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila, conform prevederilor articolul 36, alineatul (1), litera b. din Hotararea Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si respingerea acesteia din procedura de achizitie publica privind incheierea contractului conform prevederilor articolului 81 din Hotararea Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul in cazul in care operatorul economic se incadreaza in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la articolul 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de a declara oferta ca fiind inacceptabila, conform prevederilor articolul 36, alineatul (1), litera b din Hotararea Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si respingerea acesteia din procedura de achizitie publica privind incheierea contractului conform prevederilor articolului 81 din Hotararea Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii declaratiilor privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolele 180 si 181 si a documentelor de confirmare. - In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere/nu se emit documente de tipul celor solicitate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la articolele 180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva din care sa reiasa ca nu se incadreaza in niciuna din situatiile prevazute la articolul 180 si articolul 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine, documentul/documentele va/vor fi transmis(e) in limba in care au fost emise, in original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul"), insotit(e) de o traducere autorizata a acestuia/acestora in limba romana. 3.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 69^(1) (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular D. Nota: Persoanele cu functii de decizie implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica: Fanel Iacobescu, -Gabriel Condrache, -Raluca Savu, - Adrian Victor Meca, - Alin Victor Bobic, - Delia Draghici, - Dumitru Dinu, - Mirella Buzoianu, - Dumitru Marius Neagu, - Mircea Scocioreanu, - Elena Chirca, - Adriana Fedorca. Documente de verificare: extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificat de administrator in cazul societatilor pe actiuni. Nota: Daca este cazul, declaratia se va depune si in situatiile prevazute la articolele 44, 45, 186 si la articolul 190 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv in cazul asocierii cu scopul de a depune oferta comuna, in cazul in care ofertantul are intentia de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract sau in cazul in care capacitatea economica si financiara, precum si capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului este sustinuta, pentru indeplinirea contractului, de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. - In situatia in care ofertantul/ofertantul asociat/tertul sustinator nu este eligibil sau se incadreaza in una din situatiile prevazute la articolul 69^(1) din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului privind Sistem portabil pentru masurarea puterii calorifice a gazelor - 1 bucata. 4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica - Formular 5.1. 5.Certificat de participare la procedura de achizitie publica licitatie deschisa, urmata de o etapa finala de licitatie electronica cu oferta independenta, conform Ordinului 314 din 12 octombrie 2010 al presedintelui Anrmap - Formular 5.2. Nota: a) Pentru Certificatul de atestare fiscala si pentru Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale Se va permite depunerea/prezentarea acestora in oricare din formele: original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul"). b) Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la prezenta procedura de achizitie publica initiata in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) (daca este cazul). c) Documentele/declaratiile/certificatele/emise de terta parte (institutii competente) vor fi prezentate in limba romana si vor indeplini una din urmatoarele conditii de forma: original, copie lizibila pe care se va specifica conform cu originalul sau copie legalizata, in masura in care prezentarea in una din cele trei forme nu contravine instructiunilor si reglementarilor legale. d) Documentele/declaratiile/ certificatele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita prin lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. e) Documentul/Documentele emis(e) in alta limba se prezinta in original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul") si va/vor fi insotit(e) de traducerea autorizata a acestuia/acestora in limba romana. Inregistrare: 1. Pentru persoane juridice romane: Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate. Documente de confirmare: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa tribunalul teritorial pe raza caruia ofertantul isi are sediul, emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?), din care sa rezulte ca obiectul/domeniul de activitate principal sau secundar al ofertantului include furnizarea produsului care face obiectul achizitiei. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. 2. Pentru persoane fizice romane autorizate: Autorizatie de functionare / altele echivalente (documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.), in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?). 3. Pentru persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc forma de inregistrare si atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile/legile din tara de rezidenta in care ofertantul este stabilit. Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documentele/declaratiile/certificatele, etc. in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?), insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Nota: - Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti (cu exceptia autorizatiei de punere pe piata/de comercializare emisa pe numele operatorului economic.) si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori; - In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o realizeaza. Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni, etc pentru a se asigura ca nici unul dintre ofertanti nu se afla in situatiile de excludere pe conflict de interese.- In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.Nota: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul").
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale si informatii privind cifra de afaceri anuala in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, din cel mult ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat; Echivalenta leu/euro se va efectua pentru valoarea medie anuala a cursului valutar de referinta publicata de BNR in anul respectiv, astfel: La cursul de 4, 2373 lei/euro pentru anul 2009; La cursul de 4, 2099 lei/euro pentru anul 2010 La cursul de 4, 2379 lei/euro pentru anul 2011. Documente de confirmare privind cifra de afaceri declarata in Formularul numarul 3: bilanturi contabile sau extrase de bilant intocmite in conformitate cu prevederile legale in vigoare depuse si inregistrate la organele competente, din ultimii 3 ani in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?); sau alte documente echivalente (declaratie fiscala, balanta de verificare si altele).
Nota: Cifra de afaceri a operatorilor economici incadrati conform articolului 16, alineatul 2, din Legea numarul 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare va fi admisa in cuantum de 50%, fata de nivelul minim solicitat, precum si asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, persoane fizice sau juridice romane ori straine, beneficiaza de aceeasi reducere a cifrei de afaceri.
Angajament ferm in situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile articolului 186 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.?Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa fie in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor articolului 180 si articolului 181 literele a), c^1) si d).? si nu trebuie sa se incadreze in situatia prevazuta la articolul 69^(1) din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Nota: Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea economico-financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a principalelor livrari de produse similare cu obiectul contractului efectuate in ultimii 3 ani luand in calcul data limita de depunere a ofertelor, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantul va trebui sa sustina experienta similara prin prezentarea principalelor livrari de produse similare obiectului contractului in ultimii 3 ani, insotite de certificari de buna executie care vor indica beneficiarii indiferent daca acestia sunt autoritati publice sau clienti privati, valoarea, cantitatea si perioada de livrare de la data limita de depunere a ofertelor.
Nota: Documente de confirmare: Furnizarea de produse similare se confirma prin prezentarea unor contracte, certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de clientul privat beneficiar. Daca beneficiarul este client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea furnizarii de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; Contractele, certificarile/documentele trebuie sa fie datate, semnate in clar si fara prescurtari si trebuie sa contina informatii privind obiectul contractului, durata si pretul platit.
Nota: Modul de indeplinire a obligatiilor contractuale se poate demonstra si pe baza informatiilor cuprinse in documentele constatatoare eliberate de autoritatea contractanta pentru contracte de furnizare produse incheiate in ultimii trei ani sau prin alte documente edificatoare cum ar fi: copii dupa a) procese -verbale de receptie partiala/finala de la beneficiar, b) partile relevante ale contractului: partile, obiectul, durata, valoare, semnaturi si recomandari din partea beneficiarului/clientului din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data deschiderii ofertelor, produse similare.
Informatii privind asocierea (daca este cazul). In cazul in care un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna, acestia trebuie sa indeplineasca individual cerintele privind situatia personala a ofertantului (eligibilitatea) si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) si sa indeplineasca cumulativ cerintele privind capacitatea economico ? financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala.
Informatii privind subcontractantii, insotite de acordurile de subcontractare. Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea tehnica si/sau profesionala.
Angajament ferm in situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile articolului 190 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. ?Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa fie in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor articolului 180 si articolului 181 literele a), c^1) si d).? si nu trebuie sa se incadreze in situatia prevazuta la articolul 69^(1) din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Pliante, descrieri, fise tehnice editate de producator, etc. si traducerea acestora in limba romana (daca este cazul) cu descrierea completa a produsului solicitat a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru.
Dovezi prezentate de operatorul economic care sa confirme/ateste asigurarea, implementarea si mentinerea unui nivel corespunzator al calitatii ? Documente emise de organisme nationale sau internationale independente acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatii la ofertant, pentru domeniul de activitate al acestuia (producerea si/sau comercializarea de Cuptoare mentinere punct topire Galiu), in conformitate cu standardul de referinta SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent; Nu se admit societati in curs de certificare, cu exceptia situatiei in care ofertantul face dovada ca a fost luata decizia de certificare si nu a fost inca emis certificatul. (conform principiului recunoasterii reciproce se vor accepta si alte cerificate, emise de organisme acreditate din statele membre ale UE);
Nota: Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta. Nota: a)Eventualii subcontractanti nu trebuie sa indeplineasca cerintele de calificare privind standardele de asigurare a calitatii. b)Documentele privind standardele de asigurare a calitatii nu pot fi prezentate de tertul sustinator in favoarea ofertantului. c)Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
64-DA-LD-INM
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S65-105959 din 03.04.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2012 11:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2012 12:15
Locul: INM - corp cladire A, parter, Sala de conferinte ?Stefan C. Hepites?. (cf. Anexa A, pct. III)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare; Operatorii economici imputerniciti sa asiste la deschidere; Persoanele autorizate desemnate pentru verificarea procedurala (daca este cazul).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte, clasate pe primul loc, au preturi egale, in vederea desemnarii ofertei castigatoare autoritatea contractanta va solicita depunerea unor noi propuneri financiare. Noile propuneri financiare se vor depune in maxim 72 de ore in conditiile si termenele stabilite de autoritatea contractanta in plic sigilat. In cazul in care in urma depunerii noilor propuneri financiare in plic sigilat doua sau mai multe oferte, clasate pe primul loc, au preturi egale, oferta desemnata castigatoare va fi oferta cu termenul de livrare cel mai scurt, conform caietului de sarcini, capitolul 7. Transmiterea solicitarilor de clarificare si a raspunsurilor la clarificari: Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari prin fax sau prin posta privind documentatia de atribuire conform articolelor 78 si 79 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorii economici au obligatia de a indica adresa/adresele de corespondenta. Toate clarificarile publicate/transmise de autoritatea contractanta catre ofertanti, precum si raspunsurile la solicitarile de clarificare transmise de acestia, fac parte integranta din documentatia de atribuire. Data limita de primire a solicitarilor de clarificare este: cu 9 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Adresa: Institutul National de Metrologie cu sediul in Soseaua Vitan Barzesti, numarul 11, sector 4, Bucuresti, Cod postal: 042122, Telefon 021.334.50.60 int. 137; Fax: 021-334.55.33, Romania, www.brml.ro, persoana de contact: Claudia Troncea.-Data limita de transmitere a raspunsurilor la solicitarile de clarificare este: cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform prevederilor art. 256^2, alin. 1), lit. b din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALA - Biroul Juridic
Adresa postala: Sos. Vitan Barzesti nr. 11, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Tel. +40 213320954, Email: [email protected], Fax: +40 213320615, Adresa internet (URL): www.brml.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.10.2012 11:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer