Licitatie Publica - Curatare chimica instalatie de ulei la TG7 ? 315/330 MW
Anunt de participare (utilitati) numarul 133279/20.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala: CALEA UNIRII NR. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Punct(e) de contact: Eugenia Albeanu, Tel. +40 351403342, In atentia: Serviciul Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 251594837, Adresa internet (URL): www.cencraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Curatare chimica instalatie de ulei la TG7 ? 315/330 MW
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: SE Isalnita, str. Mihai Viteazu, nr. 101, localitatea Isalnita, jud. Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Curatare chimica instalatie de ulei la TG7 ? 315/330 MW
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50514200-3 - Servicii de reparare si de intretinere a rezervoarelor (Rev.2)
90913200-2-Servicii de curatare a rezervoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Curatare chimica instalatie de ulei la TG7 ? 315/330 MW
Valoarea estimata fara TVA: 1, 183, 103.59RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
23.600 lei Per.de valab.a gar. pt. participare: cel putin 60 de zile de la term.limita de dep. a ofertelor.Forma de const. a gar.de part.care va fi acceptata: a) prin virament bancar sau printr-un instr. de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asig., care se prez.in original, in cuantumul si pt.per.prevaz.in doc.de atrib.Nota: Gar.treb.sa fie irev. Instr.de gar.treb.sa prevada daca plata gar.se va exec: -conditionat, resp. dupa const.culpei pers.garant. in conf. cu contr.garantat; sau ?necondit, resp. la prima cerere a benef., pe baza decl.ac.cu priv.la culpa pers.garant.b) OP conf.de catre banca emit.pana la data desch.of. Aut.contr.are dreptul de a ret.integ.sau partial din gar.pt.particip.in conf.cu prev.art. 2781 din OUG 34/2006 cu mod.si compl.ult.si art. 87, alin. (1) din HG 925/2006 cu mod.si compl.ult, resp.4963, 10 lei 10%din val.ctr.faraTVA.Mod.de const: a)Instr.de gar.emis in cond.leg.de o soc. banc.ori de o soc.de asig;b)Prin ret.succ.din sum.dat.pt.fact.part.Contr.are oblig.in ter.de 15zile cal.de la semn.ctr.de a desch.la unit.Trez.Stat.din cadr.org.fisc.comp.in adm.acest.un cont de disp.distinct la dispoz.aut.contr.Suma init.care se dep.de catre contract.in cont disp.astf.deschis nu treb.sa fie mai mica de 0, 5% din pret.ctr.Pe parcurs.indepl.ctr, aut.contr.urm.sa alim.acest cont de dispon.prin ret.succ.din sum.dat.si cuv.contr.pana la conc.sumei stabil.drept gar.de buna exec.in doc.de atrib.Aut.contr.va inst.contract.despre vars.efect, prec.si despre dest.lui.Din cont.de disp.deschis la Trez.Stat.pe num.contract.pot fi disp. plati atat de catre contr, cu aviz.scris al aut.contr.care se prez.unit.Trez.Stat, cat si de unit.Trez.Stat.la solic.scrisa a aut.contr.in fav.careia este constit.gar.de buna exec, in sit.prev. la art.91 din HG925/2006.Contul astf.deschis este purtat.de dob.in fav.contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea-Prezentare Formular 5, in original-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Prezentare Formular 6, in original-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din OUG 34/2006-Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Constantin Balasoiu ? Director General;Veronica Nica ? Director Economic;Vergil Soare ? Director ComercialPrezentare Formular 7, in original-Certificate de atestare fiscala care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(datorii la bugetul consolidat general)-Prezentare Formular 8, copie lizibila certificata conform cu originalul
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare Formular 8, in original-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare Formular 9, in original Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala(ONRC)-Din certificatul constatator trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, copie lizibila certificata conform cu originalul.In cazul in care certificatul a fost prezentat in copie conform cu originalul, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.-Prezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, traduse si legalizate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, documente (cel putin un contract) din care sa rezulte ca ofertantul a mai efectuat servicii similare de curatare chimica la instalatii de ulei pentru turbine cu abur energetice (pentru productia de energie electrica), insotite de recomandari ?conform cu originalul? de la beneficiari (detinatorii, proprietarii turbinelor cu abur
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Declaratie privind echipamentele, utilajele, mijloacele de transport, laboratoarele, bazele de productie, alte mijloace fixe si dotari de care dispune operatorul economic (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de incheiere) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze
Informatii privind standardele de asigurare a calitatii, documente care sa ateste ca sistemul de management al calitatii al ofertantului este certificat de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, in conformitate cu standardul de calitate SR EN ISO 9001:2008 (sau echivalent)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala prin licitatie electronica cu o runda de participare. Durata rundei electronice: 1 zi lucratoare. Elementele care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pret/valoare noua. Nu se utilizeaza pasul de licitare. Pentru a participa la faza finala, ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.03.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2012 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2012 13:30
Locul: Sala de Licitatii a SC CEN Craiova SA, str. Unirii, nr. 147, Etaj III, Craiova, Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Nr. documentatiei de atribuire respinse: 11525/17.01.2012. ?Ofertantul poate beneficia de dreptul prevazut la art.11 alin. (4) din HGR 925/2006 de a prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare (vezi Formularul A), insotit de : - Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? formular 8 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular 9 - Fisa de informatii generale - formular 10 ?Atunci cand ofertantul participant la procedura prezinta declaratia conform Formularului A are obligatia de a prezenta/completa certificate /documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. In cazul in care doua sau mai multe oferte prezinta acelasi pret, ofertantii vor depune un nou document ca urmare a solicitarii de clarificari de catre Autoritatea Contractanta. ?Termenul limita de depunere a ofertelor precum si termenul limita de deschidere a ofertelor depuse sunt precizate in anuntul de participare publicat in SEAP. - In situatia in care doi operatori economici clasati pe locul I prezinta preturi egale(dupa faza de licitare electronica), autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita clarificari prin care acestia sa prezinte documente care contin o noua propunere financiara in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor OUG 34/2006, art. 256 2, alin. 1, lit. b (5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SC CEN Craiova SA
Adresa postala: str. Unirii, nr. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Tel. +40 351403300, Email: [email protected], Fax: +40 251418466
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2012 15:27